Hahahahahahahahahah

Dat wisselen in de blessuretijd moeten ze echt verbieden
Maar goed vOlgende meer beter
Vermeer heeft echt slecht gespeeld
Kan niet missenoostzaner wrote:Oxbow kan zn geluk niet op vandaag.
Nee ga aub door met je vermakelijke uitsprakenWesz91 wrote:Moet ik nog iets zeggen, of gaan we het verder vriendelijk houden

Hetzelfde hier.. wordt nog een spannende match tegen Heracles met die defensie van ons.Nazale wrote:Ben benieuwd naar PSV. Die hebben er ook een handje van om matig te presteren zodra ajax verliest..
That's life...Stokbrood wrote:Wat is het toch zwaar om Ajacied te zijn
Absoluut, heracles valt niet te onderschatten met die explosiviteit in dat team..Mol wrote:Hetzelfde hier.. wordt nog een spannende match tegen Heracles met die defensie van ons.Nazale wrote:Ben benieuwd naar PSV. Die hebben er ook een handje van om matig te presteren zodra ajax verliest..
You win some you lose someDream Chaser wrote:That's life...Stokbrood wrote:Wat is het toch zwaar om Ajacied te zijn
Hoef je je vanavond geen zorgen om te maken, San Mames staat garant voor vermaakPommer wrote:AZ zal wel weer winnen, hoe groot wordt het gat dan, 11 punten ofzo?![]()
Maar wel een fantastische wedstrijd natuurlijk.
@ Rik
Sierd de Vos is een held manAlleen z'n interviews zijn echt dramatisch slecht, dus laat het maar lekker bij het commentaar geven, dan kan ik teminste nog een beetje lachen als ik weer naar een saaie wedstrijd van Barca zit te kijken