Nee, joh, liever een pijnlijke dood.
Rest kan ik maar beter achterwege laten
Rest kan ik maar beter achterwege laten
Last edited by Unknown on 06 Nov 2011 13:29, edited 1 time in total.
Frankie mijn heldWesz91 wrote:Haha, met je lelijke avatar :')Hoofdcoach wrote: Haha ik hoop dat jij aan t gas gaat
Trouwens, die Dom he, past wel perfect bij jouw niveauWesz91 wrote:Haha, met je lelijke avatar :')Hoofdcoach wrote: Haha ik hoop dat jij aan t gas gaat
Past eerder bij jullie geliefde Frankie, moment dat die ze bek opentrekt daalt 't IQ bij iedereen in een straal van 100meter, wat een visstick is datEl Mare wrote:Trouwens, die Dom he, past wel perfect bij jouw niveauWesz91 wrote:Haha, met je lelijke avatar :')Hoofdcoach wrote: Haha ik hoop dat jij aan t gas gaat
Ja jochie, oowh zo diepEl Mare wrote:Het zit je diep he Wesz91, die achterstand
Geniet maar, maar kampioen, dat zal nooit gebeuren, je kunt je beter met andere dingen bezig houden.Wesz91 wrote:Ja jochie, oowh zo diepEl Mare wrote:Het zit je diep he Wesz91, die achterstandIk gaat weer genieten van de wedstrijd, tot over 45 min..
Veel kijk plezier iedereen, en vergeet niet: HAMAS HAMAS!
Dat is ook niet onze doelstelling, zolang wij de wedstrijd van het jaar maar winnenEl Mare wrote:Geniet maar, maar kampioen, dat zal nooit gebeuren, je kunt je beter met andere dingen bezig houden.
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Hoofdcoach wrote:Genieten deze wedstrijd