Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Suk suk suk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:11 

Rawbin schreef:
Welkom terug Feyenoord, zo ken ik jullie weer!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:14 

Artiest

Al die jonkies zullen nu huilend in hun pyjama voor de tv zitten, zelfvertrouwen is weer weg, nu gaat mijn voorspelling eindelijk waar komen, de strijd tegen degradatie is begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Al die jonkies zullen nu huilend in hun pyjama voor de tv zitten, zelfvertrouwen is weer weg, nu gaat mijn voorspelling eindelijk waar komen, de strijd tegen degradatie is begonnen!

Die gaan echt niet degraderen hoor :P Met clubs als vvv, graafschap en excelsior is dat wel zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:27 

Artiest

Ze gaan niet degraderen nee, maar dat weten hun pathetische jonge hersentjes niet :evil:
Koeman heb ik niet al te hoog staan en het team waar Feyenoord mee speelt kent geen enkele topper, zijn puur "talentjes" en standaard spelers, dus die konden dit uberhaupt niet volhouden, maar als ze zo door voetballen gaan ze wel laag eindigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:01 

Hardtraxxer

Het zijn maar kutkakkerlakken?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ze gaan niet degraderen nee, maar dat weten hun pathetische jonge hersentjes niet :evil:
Koeman heb ik niet al te hoog staan en het team waar Feyenoord mee speelt kent geen enkele topper, zijn puur "talentjes" en standaard spelers, dus die konden dit uberhaupt niet volhouden, maar als ze zo door voetballen gaan ze wel laag eindigen :P

Haha ach er is bijna geen coach in Nederland die ik wel heb hoog staan. Kleuter Rutten die in bedwang gehouden moet worden door Brands "Jongûh hou me tege!" Ik lachte mezelf dood toen ik het zag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

walgelijke az
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Ah eerst Twente, nu AZ :') >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Blij dat ik eventjes de tv heb aangezet voor feyenoord pappie had bijna traantjes in zn oogen :D :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
walgelijke az
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Moet trouwens zeggen, dat hoe vaker ik de overtreding zie, ik de rode kaart van Strootman steeds beter kan begrijpen. Strootman komt toch wel érg hard in op de enkels van De Jong hoor. Het is dan wel een duel om de bal, maar door zo'n overtreding kan Luuk zijn enkels wel breken. Zeg nog niet dat hij 100% terecht is, maar ik kan hem steeds beter begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Suk suk suk :thumbsup:

Heeft er nu al 3 in liggen haha. Maar vorige week tegen Twente vond ik hem matig invallen, deed weinig goeds met een bal.

Ik heb de wedstrijd van live niet gezien. Maar toen ik uit me bed kwam en de uitslag 6-0 zag, dacht ik echt woooo. Echt top dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

PSV heeft over het boekjaar 2010/11 een verlies van 15,5 miljoen euro moeten incasseren. De Eindhovense club liep deelname aan de Champions League mis en moest daardoor negatieve cijfers schrijven. Veel paniek hoeft er echter niet te zijn; vanwege de financiële herstructurering van afgelopen zomer bevindt PSV zich alsnog in gezond vaarwater.

De gemeente Eindhoven nam tussen het vorige en huidige seizoen in de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang over van de club. Daarmee was ruim 48 miljoen euro gemoeid. Die transactie is niet in de huidige cijfers opgenomen, omdat deze net buiten het boekjaar viel.

Het verlies van vijftien miljoen euro is volgens PSV lager dan het vooraf inschatte; de club rekende op twintig miljoen. Een jaar eerder boekte PSV nog een verlies van 17,5 miljoen euro. De club staat momenteel tweede in de Eredivisie, op zes punten van koploper AZ. PSV eiste in het seizoen 2007/08 voor het laatst de landstitel op.

Dus een verlies van 33 miljoen in 2 jaar tijd, geld 'krijgen' van de gemeente (don't worry, ik ken de constructie), en dan voor 23 miljoen aan spelers kopen (terwijl er in die periodr maar 1 financiele klapper genaamt Dzsudzsak is verkocht). Als je kampioen word (lees: de Championd League haalt) de juiste keus, maar PSV komt echt in de problemen als ze de CL niet halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:14 

Donateur

Steffnov schreef:
een verlies van 15,5 miljoen euro moeten incasseren.

Gemeentelijke oplossing; Daarmee was ruim 48 miljoen euro gemoeid. Die transactie is niet in de huidige cijfers opgenomen, omdat deze net buiten het boekjaar viel.

non-nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Steffnov schreef:
een verlies van 15,5 miljoen euro moeten incasseren.

Gemeentelijke oplossing; Daarmee was ruim 48 miljoen euro gemoeid. Die transactie is niet in de huidige cijfers opgenomen, omdat deze net buiten het boekjaar viel.

non-nieuws

Wrong. Mij gaat het dus om wat ze met het geld hebben gedaan, verliezen ontstaan niet zomaar, en je komt er ook niet zomaar weer vanaf. Als men deze lijn doorzet is het geld binnen 2 jaar helemaal op, kijken hoe ze het dan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 16:58 

Donateur

Doe nou niet zo :D Alle gekochte spelers zijn jonge (enorme) talenten en worden voor een enorme som verkocht.
Daarnaast hebben ze een contract voor 5 jaar, wat de kans op een faal (transfervrij vertrekken) nihil maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Doe nou niet zo :D Alle gekochte spelers zijn jonge (enorme) talenten en worden voor een enorme som verkocht.
Daarnaast hebben ze een contract voor 5 jaar, wat de kans op een faal (transfervrij vertrekken) nihil maakt.

talenten in de eredivisie, deze gaan het echt niet redden buiten nederland in de grote competitie's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:16 

Artiest

Mertens gaat sowieso naar het buitenland, Stootman is ook potentiële top, Wijnaldum kan zich ontwikkelen tot een leuke Europese subtop speler. Matavz zie ik nog niet echt als briljant, atm ook meer een subtopper, maar kan sowieso wel naar buitenland. Tyton is baas, moet lekker blijven, kan ik als oud keeper in de eredivisie nog genieten ^^
Dus al met al denk ik dat spelers als Strootman, Mertens, Wijnaldum gewoon met een flinke winst verkocht gaan worden hoor, zeker Strootman en Mertens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:32 

Hardtraxxer

Ja en griekenland wordt weer een gezond land :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:42 

Artiest

PSV heeft gewoon spelers die verkocht worden voor een mooie prijs, de vraag is halen ze allemaal Marcelo's en Manolevjes of eindelijk weer spelers van het kaliber Farfan en Alex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:11 

Altijd blijven hopen, hè :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:40 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Citaat:
AMSTERDAM - De KNVB heeft Kevin Strootman twee duels geschorst als gevolg van de rode kaart die de PSV-middenvelder zaterdagavond opliep in het uitduel van zijn ploeg met FC Twente (2-2).

Scheidsrechter Kevin Blom stuurde Strootman van het veld in de erevisietopper vanwege een tackle op Luuk de Jong. De linkspoot kan nog wel in beroep tegen de uitspraak.

Het schikkingsvoorstel van de KNVB bedroeg twee duels, waarvan één voorwaardelijk. Daarmee gingen PSV en Strootman niet akkoord, waardoor de zaak dinsdagavond in Zeist diende.

Tijdens de zitting kwam de aanklager met een verhoogde strafeis van twee duels onvoorwaardelijke schorsing. Daarmee ging de tuchtcommissie woensdagmorgen akkoord. Volgens hen was er sprake van 'ernstig gemeen spel'.

Strootman mist het thuisduel van PSV met Heracles Almelo en de uitwedstrijd tegen De Graafschap een week later. Mocht hij in beroep gaan dan mist de middenvelder het duel van komende zondag sowieso.

Wat een onzin. Gelukkig geen toppers die ie mist dan. Vraag me af of ze nog in hoger beroep gaan.

hopelijk krijgt hij dan 5 wedstrijden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:44 

Artiest

Beetje raar dit, rood ok, maar 2 wedstrijden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

wanneer een ajacied iets doet staat heel youtube er vol mee, nu doet een psv'er iets en kan ik het nergens terug zien... >.<
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic