Dat ben ik met je eens, ik vind het ook in het geval van Lozano en Huntelaar hetzelfde vergrijp (lezen jullie mee lampies???) maar die (kromme) regel is er nou eenmaal, dus wat is het nut om moord en brand te gaan schreeuwen voor een zelfde straf als dat feitelijk gewoon onmogelijk is op dit punt.Basshunterzz wrote:Al gaat het hier om Pelupessy van Heracles en Kramer van Sparta, het zou aardige willekeur zijn als de een met zo'n actie vrijuit gaat en de ander 3 wedstrijden op de tribune mag plaatsnemen. De regel 'hij heeft geoordeeld dus er mag niks meer gebeuren' vind ik sowieso aardige onzin.Pommer wrote:GASTHard4Us wrote:Dat Huntelaar niet meer gestraft word, prima. Lozano dan ook maar vrijspreken? Anders wordt er duidelijk met 2 maten gemeten. En dat wordt het sowieso toch al.
Snap je nou echt niet dat dit gewoon de regels van de KNVB (oh ik bedoel KNJB!!!!!) zijn en verder 0 te maken heeft met de betreffende club of speler... Echt het stereotype PSV supporter druipt er weer vanaf hier.
Dat was het?Hard4Us wrote:
Pfff...
Oh en rakkietakkie