Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ja maar duurder verrekes lang voordat die videoref gebruikt werd.


Klopt, zoals ik al zei:

Steffnov schreef:
Prima idee, maar de uitvoering blijft nog erg matig.


Zie het liever zoals in de NFL waar elke touchdown sowieso al een review krijgt en dus al kan beginnen voordat hij er bijgehaald wordt. Zou het in overduidelijke situaties als deze een stuk sneller afhandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de videoref kijkt toch constant mee, die kan toch direct via de koptelefoon doorgeven of het een overtreding is of buitenspel is etc. Zo'n duur systeem allemaal en ze weten het nog niet ten volste te benutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:40 
 
Hardtraxx Elite

Hopelijk is dit een wake up call, het moet echt beter. Verder die feyenoord supporters doen net alsof ze weer kampioen zijn geworden, kutvolkje bahbah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hopelijk is dit een wake up call, het moet echt beter. Verder die feyenoord supporters doen net alsof ze weer kampioen zijn geworden, kutvolkje bahbah.


He, zo ken ik nog iemand hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Hopelijk is dit een wake up call, het moet echt beter. Verder die feyenoord supporters doen net alsof ze weer kampioen zijn geworden, kutvolkje bahbah.


He, zo ken ik nog iemand hier.


Verschil is, wij worden kampioen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Hopelijk is dit een wake up call, het moet echt beter. Verder die feyenoord supporters doen net alsof ze weer kampioen zijn geworden, kutvolkje bahbah.


He, zo ken ik nog iemand hier.


Verschil is, wij worden kampioen. ;)


Ooit vast wel ja.

Maar goed de argumenten die tegen Feyenoord nu worden gebruikt worden dan natuurlijk netjes stil gehouden.

Als ze, zoals de good guy supporter Hard4Us zegt, op dat niveau door blijven gaan gaat iemand ze zo weer voorbij, zou niet de eerste keer zijn dat een team dat de gehele eerste seizoenshelft + een beetje eerste stond opeens keldert naar de subtop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hopelijk is dit een wake up call, het moet echt beter. Verder die feyenoord supporters doen net alsof ze weer kampioen zijn geworden, kutvolkje bahbah.


Omdat er sfeer in het stadion is? Weet dat dat ongebruikelijk is bij jullie. xd

Verder eindelijk weer eens een leuke pot van Feyenoord. Veel strijd en lesje effectiviteit. Als PSV het spel moet maken, tja.

Verder wat zit zo'n videoref er als die ook bij corners en dergelijke (waaruit een doelpunt valt) niet kan ingrijpen, apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De juiste club heeft gewonnen, mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb het zelf niet gezien maar die hele video ref wordt overal echt dramatisch toegepast. Er gaat veel te veel tijd overheen, het wordt niet bij elke beslissing gebruikt en vaak is er allang weer een nieuwe situatie ontstaan. Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor de keuzes van Sepp Blatter en zijn vriendjes. :whistle:

Nee maar serieus, dit werkt zo niet. Dan heb ik liever alleen doellijntechnologie en voor de rest gewoon het ouderwetse oordeel van de scheids. Of er moet echt iets drastisch veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nee maar serieus, dit werkt zo niet. Dan heb ik liever alleen doellijntechnologie en voor de rest gewoon het ouderwetse oordeel van de scheids. Of er moet echt iets drastisch veranderen.


Nou nee, snap dat je het niet hebt gezien, maar dit was echt een overduidelijke buitenspel goal. Dat moet je ook absoluut niet willen. Het probleem zit hem gewoon in de huidige uitvoering, videoreffing kan prima wanneer er ervaring mee is en er staat teveel op het spel (in de pro's) omdat dit aan het oordeel van 1 persoon te hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen het alleen toe te passen bij harde overtredingen, overtredingen in de 16 en doelpunten. Het moet natuurlijk ook alleen gebeuren bij twijfelachtige situaties. Als je elk klein ding gaat analyseren dan duurt het natuurlijk veel te lang. Het moet ook niet allemaal van die videoscheidsrechter af gaan hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me echt lopen irriteren aan de arbitrage, zoals hierboven al gezegd: waarom wordt het niet in gezet, kan je het net zo goed weghalen :thumbdown: Verder toch wel kansen van beide teams, wat dat betreft ging het wel een beetje gelijk op. PSV moet echter de kansen eens benutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen potentiƫle dubbel voor de lampjes, dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk pakt AZ bekertje. Draaien altijd prima in EL en dan mag vanaf dit weekend de inhaalrace beginnen. Hopelijk kan PEC potten breken in Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is wel zo dat door deze fouten het hele systeem niet per se altijd fout is. Ik hoor vooral PSV'ers gelijk over het stoppen er mee, wat gewoon een beetje zuur over komt.

Genoeg dingen heeft de videoref wel goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, maar waarom zouden ze die goede lijn dan niet doorzetten. Snap niet dat je in zo'n (ja cruciaal kan je het best noemen) wedstrijd dit hulpmiddel dan zo laat lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Heb me echt lopen irriteren aan de arbitrage, zoals hierboven al gezegd: waarom wordt het niet in gezet, kan je het net zo goed weghalen :thumbdown: Verder toch wel kansen van beide teams, wat dat betreft ging het wel een beetje gelijk op. PSV moet echter de kansen eens benutten.


De slechtste scheids is wel die ed jansen, wat een flapdrol.
En maar praten, praten, praten met spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Tuurlijk, maar waarom zouden ze die goede lijn dan niet doorzetten. Snap niet dat je in zo'n (ja cruciaal kan je het best noemen) wedstrijd dit hulpmiddel dan zo laat lopen


Natuurlijk is het niet 100% foolproof want er zit nog wel een mens achter, maar om gelijk zeggen dat het een falend systeem is puur omdat PSV nu benadeeld is vind ik weer te zuur omdat ze verloren hebben. Het is 100% beter met dan zonder. In de Bundesliga doet hij het namelijk prima.

Ja je bent benadeeld maar het had PSV anderzijds de wedstrijd niet gewonnen. Feyenoord was het grootste deel van de wedstrijd gewoon meer solide. Zonder die zelfde video scheids was het alsnog 2-0 geworden door buitenspel 3-0 die viel. Ben het meer er mee eens dat de scheids zelf gewoon slecht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet je wel dat die 2-0 uit een onrechtmatig gegeven hoekschop komt, dus daarom is die 2-0 ook maar gissen of die gevallen was.

Met een 1-0 stand krijg je compleet andere wedstrijd lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Weet je wel dat die 2-0 uit een onrechtmatig gegeven hoekschop komt, dus daarom is die 2-0 ook maar gissen of die gevallen was.

Met een 1-0 stand krijg je compleet andere wedstrijd lijkt mij


Dan nog zou bij een ontbrekende videoscheids de 3-0 ook zijn gegeven.

Ja PSV is benadeeld door de scheids, maar had sowieso niet gewonnen, dat zag je aan de hele wedstrijd. Op basis daarvan had PSV wel meer wedstrijden moeten verliezen als je de scheids en mazzel uit de equatie zou halen.

Feyenoord was beter, hol op met janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Weet je wel dat die 2-0 uit een onrechtmatig gegeven hoekschop komt, dus daarom is die 2-0 ook maar gissen of die gevallen was.

Met een 1-0 stand krijg je compleet andere wedstrijd lijkt mij


Is een corner ook al en discutabel spelmoment dan? Dan kun je de wedstrijd elke 3 minuten stil leggen.

En een doelpunt uit een onrechtmatig gegeven hoekschop is ook wel overdreven, hij wordt eerst weggewerkt en daarna komt ie bij Vilhena die hem van buiten de 16 schiet. Als de videoscheids een doeltrap had gegeven kan Zoet die doeltrap ook recht bij Jorgensen in de voeten schieten, altijd makkelijk recht praten achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
rakkietakkie schreef:
Weet je wel dat die 2-0 uit een onrechtmatig gegeven hoekschop komt, dus daarom is die 2-0 ook maar gissen of die gevallen was.

Met een 1-0 stand krijg je compleet andere wedstrijd lijkt mij


Als de videoscheids een doeltrap had gegeven kan Zoet die doeltrap ook recht bij Jorgensen in de voeten schieten, altijd makkelijk recht praten achteraf.


Dit is toch precies hetzelfde?

En dat PSV sws niet gewonnen had ben ik niet met je eens. Ging enigszins gelijk op, PSV had misschien nog wel meer kansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Buthurt PSV fans als het een keer dit seizoen niet meezit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je als je alle kansen van FC afstandsschot meerekent hebben ze meer kansen gehad ja. Overall ging het redelijk gelijk aan elkaar op, waarbij Feyenoord een stuk effectiever is gebleken deze wedstrijd.

Overigens hoor je alle PSV supporters wel huilie over die video-ref, maar die belachelijke charge van Van Ginkel had ook zomaar rood kunnen wezen. Die zullen ze, net als de videoref de gehele wedstrijd, wel gemist hebben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Je als je alle kansen van FC afstandsschot meerekent hebben ze meer kansen gehad ja. Overall ging het redelijk gelijk aan elkaar op, waarbij Feyenoord een stuk effectiever is gebleken deze wedstrijd.

Overigens hoor je alle PSV supporters wel huilie over die video-ref, maar die belachelijke charge van Van Ginkel had ook zomaar rood kunnen wezen. Die zullen ze, net als de videoref de gehele wedstrijd, wel gemist hebben. xd


Jup, het gebruikelijke "oh wij hebben het zo veel slechter dan de anderen, we hadden moeten winnen". En wanneer de anderen zoiets zeggen "alleen maar janken wat jullie doen, wij zijn de besten".

Het heerlijke brein van een simpel figuur.
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic