Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ajax al voor door Mickey ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Hier is de "2-0" in de maak, maar werd afgekeurd ivm buitenspel :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:26 

Hardtraxxer

Leuke wedstrijd van PSV :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Beste Co

- Rosales is geen vleugelspeler. Boerrigter is veel sneller dan Cornelisse. Rosales is sneller dan Cornelisse. Do your maths.
- Ruiz is niet opgevangen. Theo is niet opgevangen. Fer is so far inwisselbaar met Landzaat.
- Chadli wil je kwijt op 10. Dat is mooi...maar waarom koop je Fer dan. Dan heb je buitenspelers nodig, met Bajrami, John en Berghuis kom je er voorlopig niet
- Waar is de creativiteit? Alleen bij Chadli? Dit kan toch niet...

Met vriendelijke groet
Een tot nu toe dit seizoen teleurgestelde Twente-supporter. Maar ik blijf achter de club staan.

PS: Staat dat Ajax publiek op de repeat ofzo? Volgens mij heb ik al 45 minuten hetzelfde deuntje gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

2e kwam Twente goed terug, zeker naar mate de helft vorderde. 1 punt gewonnen, dat durf ik nog wel toe te geven. Mijn punten blijven staan though, sterker nog, ik vond Landzaat beter dan Fer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 23:33 

Artiest

Steffnov schreef:
Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.

Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

zelfs bij eredivisie live zagen ze tiendalli over het hoofd.. bij de 1e herhaling met de getrokken lijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Steffnov schreef:

Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.

Vink is verantwoordelijk voor beslissingen van het hele trio (kwartet, so you want), dus die word bij naam genoemd. Natuurlijk is de grensrechter fout, maar Vink is verantwoordelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 23:42 

Artiest

Steffnov schreef:
Steffnov schreef:

Vink is verantwoordelijk voor beslissingen van het hele trio (kwartet, so you want), dus die word bij naam genoemd. Natuurlijk is de grensrechter fout, maar Vink is verantwoordelijk

Dus geef je hem maar de schuld? Alleen omdat hij uiteindelijk het hoogste woord heeft en de baas is op het veld betekend niet dat de fout bij hem ligt als een collega iets over het hoofd ziet. De grensrechter staat er om buitenspel te kunnen beoordelen en dat doet hij niet, vind het onzin om de schuld in de schoenen van Vink te schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

Als iemand in een bedrijf de verantwoordelijkheid heeft, krijgt hij toch ook de schuld als één van zijn werknemers lager in rang een fout maakt? Als een team slecht speelt, krijgt de coach toch ook de schuld? Vink is niet degene die de fout maakt, maar wel de verantwoordelijke, hoe eerlijk ook.

En begrijp me niet verkeerd, ben zelf Twente-supporter xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 00:32 

Artiest

Steffnov schreef:
Als iemand in een bedrijf de verantwoordelijkheid heeft, krijgt hij toch ook de schuld als één van zijn werknemers lager in rang een fout maakt? Als een team slecht speelt, krijgt de coach toch ook de schuld? Vink is niet degene die de fout maakt, maar wel de verantwoordelijke, hoe eerlijk ook.

En begrijp me niet verkeerd, ben zelf Twente-supporter xD

Een leider wordt aangekeken op het presteren van een team in z'n geheel over een bepaalde periode, een persoon wordt altijd op zijn of haar individuele fouten aangekeken en is daar verantwoordelijk voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 02:01 

PSV Samenvatting gekeken zojuist..
7-1 is nog mild... als ik die kansen zie dan had het handig 11/12/13-1 moeten zijn..

Wat een schietgala was dat
Jammer van Wijnaldum... nu staat hij op 8 uit 9...
Mertens weer lekker in vorm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 02:47 

Hardtraxx Veteran

weer die blinkde **vink met zn **vriendjes op de zijlijn, wat een teringmongool
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 02:47 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

zelfs die tyvusmongool had het makkelijk kunnen zien, zelfs een blinde met zn ogen in zn broekzak kon dit nog zien.. wat een gruwelijk drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Heel jammer maar je doet er niets aan :cry:
Maarja een andere keer gebeurt het bijvoorbeeld bij Twente en heeft Ajax z'n voordeeltje..

Edit: heb hem nu nog eens bekeken en het is eigenlijk wel een hele grote faal :') die gast staat voor z'n neus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Maarja een andere keer gebeurt het bijvoorbeeld bij Twente en heeft Ajax z'n voordeeltje..

Edit: heb hem nu nog eens bekeken en het is eigenlijk wel een hele grote faal :') die gast staat voor z'n neus

ik vind dat je zulke goals alsnog toe moet rekenen aan het eind van de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Hoofdcoach schreef:

ik vind dat je zulke goals alsnog toe moet rekenen aan het eind van de wedstrijd.

Ja deze is echt overduidelijk.. Had hem gister niet goed gezien ( :beer: ) nu ik hem zie haha die gast moeten ze echt ontslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

Nee, want dit hoort helaas bij voetbal, al snap ik jouw gedachtegang zeker. @ The Anim0l dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Hoofdcoach schreef:

Kan alleen niet. Telt het doelpunt, krijg je een totaal andere wedstrijd, misschien had Twente de mouwen opgestroopt en er 3 gemaakt. Onwaarschijnlijk, maar een mogelijkheid.

En tja...een seconde later staat Tiendalli verder van de achterlijn en Vertonghen er vrijwel op. Je ziet ze wel vaket, en deze beslist dan de wedstrijd...ach ja, aan het eind van het seizoen heeft iedereen evenveel voor en nadelen van scheids, zeggen ze dan

Ps: vorig jaar was Twente een groot voorstander van electronische hulp, en Ajax fel tegen. Karma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ernstig als je hiervoor elektronische hulpmiddelen voor nodig heb :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:29 

Hardtraxxer

is het niet omdat ie dan op een lijn is met de keeper dat ie achter de keeper staat en niet mee doet met buitenspel regeling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ze staan op een rechte lijn, betekend sowieso dat de aanvallende partij het voordeel van de twijfel moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
Hoofdcoach schreef:

Kan alleen niet. Telt het doelpunt, krijg je een totaal andere wedstrijd, misschien had Twente de mouwen opgestroopt en er 3 gemaakt. Onwaarschijnlijk, maar een mogelijkheid.

En tja...een seconde later staat Tiendalli verder van de achterlijn en Vertonghen er vrijwel op. Je ziet ze wel vaket, en deze beslist dan de wedstrijd...ach ja, aan het eind van het seizoen heeft iedereen evenveel voor en nadelen van scheids, zeggen ze dan

Ps: vorig jaar was Twente een groot voorstander van electronische hulp, en Ajax fel tegen. Karma?

Of ajax had meer vertrouwen gekregen en had er nog 2 ingepegeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Had ook gekunt. Als je leest wat ik daadwerkelijk bedoel, weet je dat het doelpunt de wedstrijd zó had gekanteld, dat "het doelpunt er na de tijd bij tellen" gewoon onmogelijk is. Het kan toch niet zo zijn, dat je een wedstrijd hebt gespeeld, en een dag later pas weet of hij "ernstig genoeg" is om mee te tellen, en dus een dag later pas hoort of je wint of verliest?

Besides...voor de regels geldt: (geconstateerd!) buitenspel is buitenspel, foutief of niet, 10 centimeter of 10 meter.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic