Ajax al voor door Mickey 

Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.Steffnov wrote:Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.
Vink is verantwoordelijk voor beslissingen van het hele trio (kwartet, so you want), dus die word bij naam genoemd. Natuurlijk is de grensrechter fout, maar Vink is verantwoordelijkSkedoedelefloeps wrote:Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.Steffnov wrote:Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.
Dus geef je hem maar de schuld? Alleen omdat hij uiteindelijk het hoogste woord heeft en de baas is op het veld betekend niet dat de fout bij hem ligt als een collega iets over het hoofd ziet. De grensrechter staat er om buitenspel te kunnen beoordelen en dat doet hij niet, vind het onzin om de schuld in de schoenen van Vink te schuiven.Steffnov wrote:Vink is verantwoordelijk voor beslissingen van het hele trio (kwartet, so you want), dus die word bij naam genoemd. Natuurlijk is de grensrechter fout, maar Vink is verantwoordelijkSkedoedelefloeps wrote:Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.Steffnov wrote:Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.
Een leider wordt aangekeken op het presteren van een team in z'n geheel over een bepaalde periode, een persoon wordt altijd op zijn of haar individuele fouten aangekeken en is daar verantwoordelijk voor.Steffnov wrote:Als iemand in een bedrijf de verantwoordelijkheid heeft, krijgt hij toch ook de schuld als één van zijn werknemers lager in rang een fout maakt? Als een team slecht speelt, krijgt de coach toch ook de schuld? Vink is niet degene die de fout maakt, maar wel de verantwoordelijke, hoe eerlijk ook.
En begrijp me niet verkeerd, ben zelf Twente-supporter xD
zelfs die tyvusmongool had het makkelijk kunnen zien, zelfs een blinde met zn ogen in zn broekzak kon dit nog zien.. wat een gruwelijk drama.Skedoedelefloeps wrote:Vink kan hier niet veel aan doen, ik wil jou nog wel eens zien constateren dat er iemand bij de cornervlag staat als er een compleet peloton voor je neus staat. Gewoon een fout van de grensrechter.Steffnov wrote:Tja, van Blinde Vink hoef je niet teveel te verwachten. Maar dat is al jaren bekend.
Hoofdcoach wrote:Heel jammer maar je doet er niets aan![]()
Maarja een andere keer gebeurt het bijvoorbeeld bij Twente en heeft Ajax z'n voordeeltje..
Edit: heb hem nu nog eens bekeken en het is eigenlijk wel een hele grote faal :') die gast staat voor z'n neus
Ja deze is echt overduidelijk.. Had hem gister niet goed gezien (The Anim0l wrote:Hoofdcoach wrote:Heel jammer maar je doet er niets aan![]()
Maarja een andere keer gebeurt het bijvoorbeeld bij Twente en heeft Ajax z'n voordeeltje..
Edit: heb hem nu nog eens bekeken en het is eigenlijk wel een hele grote faal :') die gast staat voor z'n neus
ik vind dat je zulke goals alsnog toe moet rekenen aan het eind van de wedstrijd.
Kan alleen niet. Telt het doelpunt, krijg je een totaal andere wedstrijd, misschien had Twente de mouwen opgestroopt en er 3 gemaakt. Onwaarschijnlijk, maar een mogelijkheid.The Anim0l wrote:Hoofdcoach wrote:Heel jammer maar je doet er niets aan![]()
ik vind dat je zulke goals alsnog toe moet rekenen aan het eind van de wedstrijd.
Of ajax had meer vertrouwen gekregen en had er nog 2 ingepegeld!Steffnov wrote:Kan alleen niet. Telt het doelpunt, krijg je een totaal andere wedstrijd, misschien had Twente de mouwen opgestroopt en er 3 gemaakt. Onwaarschijnlijk, maar een mogelijkheid.The Anim0l wrote:Hoofdcoach wrote:Heel jammer maar je doet er niets aan![]()
En tja...een seconde later staat Tiendalli verder van de achterlijn en Vertonghen er vrijwel op. Je ziet ze wel vaket, en deze beslist dan de wedstrijd...ach ja, aan het eind van het seizoen heeft iedereen evenveel voor en nadelen van scheids, zeggen ze dan
Ps: vorig jaar was Twente een groot voorstander van electronische hulp, en Ajax fel tegen. Karma?