Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
A
Zelf zit ie in de glasbak :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
De Kuip is sfeervol ^^ Arena is een mooi stadion, maar als ik naar wedstrijden op tv kijk dan denk ik toch altijd dat de sfeer in de Kuip stukken beter is. Ligt ook wel aan de supporters, supporters van Ajax vind ik maar saaie zakken :lol:
Maar niets is erger dan het Gelredome.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Arena heeft niks met een voetbalstadion te maken man ;)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Skedoedelefloeps wrote:De Kuip is sfeervol ^^ Arena is een mooi stadion, maar als ik naar wedstrijden op tv kijk dan denk ik toch altijd dat de sfeer in de Kuip stukken beter is. Ligt ook wel aan de supporters, supporters van Ajax vind ik maar saaie zakken :lol:
Jawel. Woudesteijn waar de uitploeg altijd nog vocaal de overhand heeft.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Arena niet sfeervol? Sommige mensen moeten echt een gehoorapparaat kopen.zelfs bij 0-0. Wat een sfeer! _0_
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Skedoedelefloeps wrote:De Kuip is sfeervol ^^ Arena is een mooi stadion, maar als ik naar wedstrijden op tv kijk dan denk ik toch altijd dat de sfeer in de Kuip stukken beter is. Ligt ook wel aan de supporters, supporters van Ajax vind ik maar saaie zakken :lol:
Mocht je willen :')
Kerel Gelredome áltijd sfeer. Zelfs als (bijv. vorig jaar) Vitesse 5-0 achter staat tegen Groningen.
arena valt niets te beleven. Lui gaan in de 80ste minuut weg als ze 4-0 voor staan. Wat is dat voor publiek? Moeten ze soms de trein halen ofzo :')
Vandaag mooie eerste helft trouwens. Jammer van de 2e. Ajaks terecht gewonnen omdat Vitesse de motivatie meer dan kwijt was. Jammer dat de bal van Bony van de lijn gehaald werd anders was 't een leukere wedstrijd geweest. Nu een weekje rust in de tent en dan lekker gassen in Alkmaar :yay:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ja, de Geldredome is lekker sfeervol met de helft lege stoeltjes.. >.<
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mannonymous wrote:
Kerel Gelredome áltijd sfeer. Zelfs als (bijv. vorig jaar) Vitesse 5-0 achter staat tegen Groningen.
arena valt niets te beleven. Lui gaan in de 80ste minuut weg als ze 4-0 voor staan. Wat is dat voor publiek? Moeten ze soms de trein halen ofzo :')
Vandaag mooie eerste helft trouwens. Jammer van de 2e. Ajaks terecht gewonnen omdat Vitesse de motivatie meer dan kwijt was. Jammer dat de bal van Bony van de lijn gehaald werd anders was 't een leukere wedstrijd geweest. Nu een weekje rust in de tent en dan lekker gassen in Alkmaar :yay:
De frustratie druipt van je post af, heerlijk. bots 4-1 :clap: :kiss: :beer: :worship: :thumbsup: :thumbup: :lol: :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Mannonymous wrote:
Overal is een vorm van sfeer. Bij sommige plekken echter wat intenser dan op andere plekken. En in het Gelredome is nou niet echt een intense sfeer...Meeste geluid (relatief) komt nog uit de Kuip, de Grolsch Veste en het Rat Verlegh stadion (op zaterdagavond dan).
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Edwinn wrote:Ja, de Geldredome is lekker sfeervol met de helft lege stoeltjes.. >.<
Wil niet heel vervelend zijn hoor. Maar met een vol stadion maak je niet altijd sfeer.
Kijk naar de arena. Kijk naar de gloeilampjes ;) Mooiste sfeer komt nog altijd uit de Aderlaarshorst! Vooral de intensiteit dan! Kakkies kunnen er ook wat van! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Bij Twente gaat het allemaal toch wel heel fijn hoor. Beetje jammer dat sommige passes net niet precies genoeg zijn, maar verder bevalt het me heerlijk hoor. Tegendoelpunt...tja, had een minuut eerder een penalty moeten komen, wel goede actie van Musa, enige van VVV die een beetje mee kan.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
eerste 3 punten binnen van t seizoen, 0-3 mooie uitslag bij de graafschap

ik ga es een keer niet, krijg je dit :P
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Driesje Mertens :worship: :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Laffe bloedhonden kunnen godverdomme niet eens van 9 man winnen. Triest zooitje, 2 punten verspeeld...

En wat een mongool joh die linksachter van H'veen. Die mogen ze de rest van het seizoen in een dwangbuis stoppen. Teeeeering zeg :/
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
wootum wrote:Driesje Mertens :worship: :worship:
Eindbaas :worship:
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
dawasiknie wrote:Laffe bloedhonden kunnen godverdomme niet eens van 9 man winnen. Triest zooitje, 2 punten verspeeld...

En wat een mongool joh die linksachter van H'veen. Die mogen ze de rest van het seizoen in een dwangbuis stoppen. Teeeeering zeg :/
Behalve dat was het wel weer De Kuip zoals het hoort. Goede sfeer, af en toe een gekkenhuis (tijdens de gegeven penalty bijvoorbeeld, maar ook de laatste 20 minuten stond het publiek er vol achter) jammer dat we niet de 3 punten pakten die niet alleen terecht maar ook een vereiste waren tegen 9 man!
Hoe dan ook, ik heb ondanks de uitslag wel genoten van een middagje Feyenoord. :)
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:Arena niet sfeervol? Sommige mensen moeten echt een gehoorapparaat kopen.zelfs bij 0-0. Wat een sfeer! _0_
Volledig mee eens. Zo afgezaagd als mensen (veelal anti-Ajax) nog steeds roepen of schreeuwen zelfs dat de Arena niet sfeervol is.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Mannonymous wrote:
Edwinn wrote:Ja, de Geldredome is lekker sfeervol met de helft lege stoeltjes.. >.<
Wil niet heel vervelend zijn hoor. Maar met een vol stadion maak je niet altijd sfeer.
Kijk naar de arena. Kijk naar de gloeilampjes ;) Mooiste sfeer komt nog altijd uit de Aderlaarshorst! Vooral de intensiteit dan! Kakkies kunnen er ook wat van! :worship:
Gelredome zitten 10 mensen die denken "laten we hopen dat we dit seizoen weer niet degraderen" en dat is het wel zo'n beetje. Ik kijk altijd tegen een leeg stadion aan met wat lauwe Arnhemmers achter het doel die niet tot 10 kunnen tellen >.< Nee als dat sfeervol is, geef mij dan maar iets wat het niet is.
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
Vier speelronden gehad. Voor het seizoen was ik ervan overtuigd dat Ajax titelfavoriet nummer 1 was en dat ze ruim/met mooie voorsprong kampioen gingen worden. Voor mij zijn ze dit jaar nog steeds titelfavoriet nummer 1 maar ik denk dat Ajax, PSV en Twente dit jaar heel veel punten gaan halen waardoor ik verwacht dat de topduels cruciaal worden met betrekking tot het kampioenschap. Ik denk dat de drie topclubs weinig gaan morsen tegen mindere goden (daarom is Ajax' puntverlies tegen VVV misschien wel erg duur) Waarom denk ik dit? PSV heeft zich goed versterkt met een aantal goede spelers en voetbalt nu naar behoren. Twente heeft nog steeds Ruiz in haar elftal en Co laat Twente aanvallend voetballen. Ajax heeft zich ook duidelijk versterkt met een aantal goede spelers. Kortom, ik vind Ajax, PSV en Twente er allemaal op vooruitgegaan mbt vorig jaar en ik denk daarom dat de verschillen tussen de drie erg klein zullen worden bovenin. Ik denk dat alleen AZ de top 3 dit jaar nog enigzins kan volgen. Maar Ajax wordt kampioen ^^
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
fer naar twente, volgens de twitter van een RTV oost presentator en radio 538
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Project 141 wrote:
tommetjeuh wrote:fer naar twente, volgens de twitter van een RTV oost presentator en radio 538
wacht wel een officieel bericht af... Weet niet zeker of dat doorgaat.
ik zelf ook niet, die presentator van rtv oost heeft het met adriaanse en willem jansen ook als eerste goed gehad, maar ik weet neit hoe serieus ik 538 moet nemen.. i mean de hele sportjournalistiek zit achter dit nieuws aan, hoe zijn zij de 1e?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Project 141 wrote:Opzich zou het natuurlijk geen opmerkelijke transfer zijn, Twente en Fer hebben allebei interresse en het is al langer gaande. Maar dacht dat de onderhandelingen een beetje stil vielen, maar misschien heeft Twente een flink verhoogd bod neergelegd.
feyenoord wou 5 miljoen in 1x uitbetaald krijgen, twente wou dit eerst in etappes doen.
nu komen er weer tweets dat fer bij feyenoord zou blijven .. spannend spannend
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
tommetjeuh wrote: .. spannend spannend
Niet echt.. het boeit me geen flikker :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
mrazura wrote:
tommetjeuh wrote: .. spannend spannend
Niet echt.. het boeit me geen flikker :D