Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 22 punten de winst misgelopen >.< Divinez, gefeliciteerd!

Wel echt een heerlijke finale :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Argentiniƫ heeft me helaas een gouden bekertje door de neus geboord. Opzich wel tevreden met m'n score (97%), terwijl ik geen Mbappe had in de groepsfase en verder echt matige keuzes heb gemaakt wbt topscorers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 11:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Op 22 punten de winst misgelopen >.< Divinez, gefeliciteerd!

Wel echt een heerlijke finale :worship:


Haha thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bizarre finale zeg, als Frankrijk hem nog had gewonnen was het echt zo onverdiend geweest, maar wel de mooiste (WK) finale die ik gezien heb.

Passend einde ook met die cape van Messi. Sta je dan vereeuwigd op de foto in zo'n lelijk ding.

Indy schreef:
Argentiniƫ heeft me helaas een gouden bekertje door de neus geboord. Opzich wel tevreden met m'n score (97%), terwijl ik geen Mbappe had in de groepsfase en verder echt matige keuzes heb gemaakt wbt topscorers.

Ik heb letterlijk 0 doelpunten van topscorers :lol: Oke misschien wel wat te veel risico genomen, maar toch.

Sowieso nog nooit zo slecht gedaan met een poule, terwijl ik nog wel voor het eerst in m'n leven een keer de kampioen goed gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Elk jaar hetzelfde met Scorito. Winterstop altijd steady bovenaan en val aan het einde van het seizoen altijd buiten de prijzen. Simons niet nemen tweede seizoenshelft heeft mij genekt, omdat namelijk iedereen die wel nam
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic