Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Mede door de positieve reacties van iedereen deze ook ingevuld. Goede enquête inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 21:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overigens miste ik bij veel vragen een optie geen mening. Heb daar de middelste optie maar ingevuld. Weet ik veel wat de release tijd van Dirty Worx is, ik volg dat hele label niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 22:50 
 
Hardtraxx Elite

Ingevuld, leuke enquete!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 09:00 
 
Hardtraxxer

Allereerst iedereen bedankt voor de positieve reacties en het invullen!

@MDesign excuses dat het langer dan de aangegeven 10 minuten duurde. Ik had hem zelf meerdere malen getest, maar er even geen rekening mee gehouden dat het wat langer duurt voor iemand die de vragen voor het eerst ziet.

@J oey je hebt helemaal gelijk, dat is erg stom van me. Bedankt voor je oplettendheid!

@stefaneke ik haal de volgende beschrijving van 'Nu-style' van Wikipedia af. Het is verder niet dat ik per se achter die term sta, maar omdat ik hem wel vaker voorbij heb zien komen wilde ik hem de respondent niet onthouden.

"Vanaf ongeveer halverwege 2006 kwam de nieuwe hardstyle op. Dit is meer melodieuze hardstyle. Deze nieuwe stroming werd door sommigen ook wel Nu-style genoemd, De verschillen tussen het oude en het nieuwe hardstyle zijn o.a. geen reverse bass meer in de climax, een kick die van toonhoogte (pitch) verandert, melodieuzere langere breaks, vocale samples, en minder percussie. Tegenwoordig is deze soort hardstyle erg algemeen en wordt het mainstream hardstyle genoemd."

@Lyst ook jij hebt gelijk, dit heb ik helaas niet toegevoegd en dat had ik wel moeten doen. Ook jij bedankt voor je oplettendheid (en het invullen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Volgende keer een optie maken voor mensen die niet aan social media doen.

Zo kun je eigenlijk oneindig doorgaan met opties bedenken. Ergens moet je een afbakening maken. Als hij in zijn onderzoek goed kan onderbouwen waarom hij er voor gekozen heeft om daar niet veel verder in te gaan is het volgens mij prima. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik bedoelde bij de vragen over social media gedrag.

Oke, een beetje een punt heb je wel.

Als hij zn enquête alleen via social media zou verspreiden zou t wel kunnen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Overigens miste ik bij veel vragen een optie geen mening. Heb daar de middelste optie maar ingevuld. Weet ik veel wat de release tijd van Dirty Worx is, ik volg dat hele label niet.


Goede enquête zoals de rest zegt maar stoorde me inderdaad aan de vragen over release tijden en dergelijke (de andere gelijkaardige vragen). Ik heb er totaal geen idee van of een label snel released/previews online gooit of niet. Zo op de voet volg ik het ook niet allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen mainstream, nu-style en euphoric?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 17:09 
 
Hardtraxx Elite

tacoboy26 schreef:
Wat is het verschil tussen mainstream, nu-style en euphoric?

Plaatser van de enquête bedoelt vgm Mainstream: stuff van frontliner, noisecontrollers etc. De echte Mainstage hardstyle. Euphoric: Het hele zweverige/blije (wasted penguinz, sylence, da tweekaz). Nu-style 2006-2011? zoiets, iets oudere hardstyle maar wel met melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 20:25 
 
Hardtraxx Elite

Ingevuld! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Overigens miste ik bij veel vragen een optie geen mening. Heb daar de middelste optie maar ingevuld. Weet ik veel wat de release tijd van Dirty Worx is, ik volg dat hele label niet.

Zelfde hier. Anders dan dat, een goede enquete! Ingevuld :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic