teupie is de naam start maar een game
Active topics in Off-Topic
Moderators
no probs
Heb hetzelfde probleem gehad.
Heb het even in de openingspost voor andere mensen gezet.
Tot nu toe de telefoons die dit probleem hebben zijn de
Samsung Galaxy TXT
Samsung Galaxy i5500 (Europa)
HTC Wildfire (Gewoon & S)
Heb het even in de openingspost voor andere mensen gezet.
Tot nu toe de telefoons die dit probleem hebben zijn de
Samsung Galaxy TXT
Samsung Galaxy i5500 (Europa)
HTC Wildfire (Gewoon & S)
mijne is samsung galaxy mini gt550 ofso
-
G
ik speelde dit vroegah al op de pc, toen was het al awesome!
Hipster jonguhKSwoosh wrote:ik speelde dit vroegah al op de pc, toen was het al awesome!
wederom mrazura kan ik m niet raden 
-
G
ik ben de core jwzD-Nemacyst wrote:Hipster jonguhKSwoosh wrote:ik speelde dit vroegah al op de pc, toen was het al awesome!
wtf zo moeilijk is hij toch nietD-Nemacyst wrote:wederom mrazura kan ik m niet raden
daar gaat mn streak weer
Ik kan er niks van maken maar ik heb nog niet op pass gedrukt. Ik geef niet snel opmrazura wrote:wtf zo moeilijk is hij toch nietD-Nemacyst wrote:wederom mrazura kan ik m niet raden![]()
daar gaat mn streak weer
Haha post hem hier is ik kan hem niet meer herinnerenD-Nemacyst wrote:Ik kan er niks van maken maar ik heb nog niet op pass gedrukt. Ik geef niet snel opmrazura wrote:wtf zo moeilijk is hij toch nietD-Nemacyst wrote:wederom mrazura kan ik m niet raden![]()
daar gaat mn streak weer
DrawesomeKSwoosh wrote:ik speelde dit vroegah al op de pc, toen was het al awesome!
Check is wat ik voor je getekend hebRik wrote:DrawesomeKSwoosh wrote:ik speelde dit vroegah al op de pc, toen was het al awesome!
Bevalt het spelletje goed? Misschien dat ik hem dan ook download. 
Ik kan zo geen foto maken
Het lijkt op bart simpson met een jurk, een gele koptelefoon op en een blauwe cirkel daaromheen
Het lijkt op bart simpson met een jurk, een gele koptelefoon op en een blauwe cirkel daaromheen
Nee joh wat moet ik dan met die tekening van jouwD-Nemacyst wrote:Ik kan zo geen foto maken![]()
Ik denk dat er nu ook een "Raad de tekening topic" moet komen 
D-Nemacyst wrote:Ik denk dat er nu ook een "Raad de tekening topic" moet komen
Draidy is mijn naam
Voeg me maar toe.
Ik heb echt te veel games nu haha
Ik word wakker staan er weer 13 op groen
Ik word wakker staan er weer 13 op groen