PrimaForbidden Phobia wrote:voeg je wel toe xDDaveytl wrote:Bounce?
Voeg me trouwens maar toe als je je verveelt: Daveytl
Active topics in Off-Topic
Moderators
Voor de gebruikers van de gratis versie: er is een update met meer woorden.
Sinds die update werkt die voor geen meter meer._theon_ wrote:Voor de gebruikers van de gratis versie: er is een update met meer woorden.
Ik heb er (nog) geen last van.Dakpan wrote:Sinds die update werkt die voor geen meter meer._theon_ wrote:Voor de gebruikers van de gratis versie: er is een update met meer woorden.
Je kan ook gewoon het spel afsluiten als je tussen die 3 woorden moet kiezen, als je hem dan opnieuw opstart krijg je gewoon weer 3 andere woorden
Ruben die van jou zijn wel moeilijk te raden zeg!

Ruben die van jou zijn wel moeilijk te raden zeg!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Pommer why reageer je niet meer op mijn tekeningen? we zijn bij turn 19 
Jah omdat ik niet weet wat het is, jij moet hier ff op reagerenForbidden Phobia wrote:Pommer why reageer je niet meer op mijn tekeningen? we zijn bij turn 19
Pommer wrote: En Forbidden Phobia, jij hebt iets van een hark getekend ofzo? Het engelse woord daarvoor is rake maar die pakt ie niet. Of is het geen hark?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
damned ik kan dus niet terug kijken dus zal me god niet weten wat het is :S.. volgens mij was het ook een rake maar dunnoPommer wrote:Jah omdat ik niet weet wat het is, jij moet hier ff op reagerenForbidden Phobia wrote:Pommer why reageer je niet meer op mijn tekeningen? we zijn bij turn 19:
Pommer wrote: En Forbidden Phobia, jij hebt iets van een hark getekend ofzo? Het engelse woord daarvoor is rake maar die pakt ie niet. Of is het geen hark?
-
E
Yeah mijn kanye is baas!
Gruwelijk lelijk.echte_oostzaner wrote:Yeah mijn kanye is baas!
Wie is leonhs? Alvast sorry voor mijn tekenkunsten. 
Hmm. GlAsses kan niet... Is het die bril theon?
Het moet een stofbril voorstellen (goggles) alleen wist niet precies hoe je het moest tekenenHE-Fan wrote:Hmm. GlAsses kan niet... Is het die bril theon?
Bij mij werkt hij juist beter. Hij laadt een stuk sneller. Ik heb trouwens geen idee ook wat je tekening is. Het ziet er uit als een zinkend schipDakpan wrote:Sinds die update werkt die voor geen meter meer._theon_ wrote:Voor de gebruikers van de gratis versie: er is een update met meer woorden.
Ja... is dat zo moeilijk dan.mrazura wrote:Bij mij werkt hij juist beter. Hij laadt een stuk sneller. Ik heb trouwens geen idee ook wat je tekening is. Het ziet er uit als een zinkend schipDakpan wrote:Sinds die update werkt die voor geen meter meer._theon_ wrote:Voor de gebruikers van de gratis versie: er is een update met meer woorden.
Blijkbaar welDakpan wrote:Ja... is dat zo moeilijk dan.
Titanic...mrazura wrote:Blijkbaar welDakpan wrote:Ja... is dat zo moeilijk dan.Zat eerst meteen te denken aan accident..
Haha nu snap ik ook meteen het nut van die 2 poppetjes. Ze hadden dus toch een toegevoegde waardeDakpan wrote:Titanic...mrazura wrote:Blijkbaar welDakpan wrote:Ja... is dat zo moeilijk dan.Zat eerst meteen te denken aan accident..