Weet ik niet meerwrote:Dennis B W T F teken jij
hoe ziet het eruit
Weet ik niet meerwrote:Dennis B W T F teken jij
is toch geniaalwrote:Ik ben nu ongeveer wel uitgetekend, durf niet eens meer het programma op te starten zoveel mensen rekenen op mij dat ik terug teken :')
Hoe ziet die eruit?wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Waar lijkt het op?wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Uhm een groene staart ofzo met een bruin poppetje?wrote:Waar lijkt het op?wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
De jouwe heb ik blijkbaar vannacht al geraden met mn dronken kop. Ik was alleen vergeten een tekening te maken hahawrote:Hoe ziet die eruit?wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Zou het echt niet weten zo uit mijn hoofdwrote:Uhm een groene staart ofzo met een bruin poppetje?wrote:Waar lijkt het op?wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Heb je whatsapp dan zou ik je een foto kunen sturen ervan?wrote:Zou het echt niet weten zo uit mijn hoofd
Dan upload ik hier straks wel een foto maar me telefoon zit momenteel in de opladerwrote:Nee sorry.
Ipod....
Heb je nog details erover ofso?
wrote:Nee sorry.
Ipod....
Heb je nog details erover ofso?

Volgens mij whalewrote:Kut, Jurre wat heb je getekend?.. Lijkt op een vis of iets dergelijksmaar die letters zitten er niet tussen!
Jah ik kan het niet eens uitleggenwrote:Weet ik niet meerwrote:Dennis B W T F teken jij
hoe ziet het eruit
Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.wrote:Hoe ziet t eruit?
Okewrote:Jurre voeg me effe toe dan: NandoV93
Ik zou het echt niet weten...wrote:Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.wrote:Hoe ziet t eruit?
voeg je wel toe xDwrote:Bounce?
Voeg me trouwens maar toe als je je verveelt: Daveytl
Opnieuw beginnen dan maarwrote:Ik zou het echt niet weten...wrote:Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.wrote:Hoe ziet t eruit?