Weet ik niet meerPommer wrote:Dennis B W T F teken jij
hoe ziet het eruit
Weet ik niet meerPommer wrote:Dennis B W T F teken jij
is toch geniaalAlmighty wrote:Ik ben nu ongeveer wel uitgetekend, durf niet eens meer het programma op te starten zoveel mensen rekenen op mij dat ik terug teken :')
Hoe ziet die eruit?mrazura wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Waar lijkt het op?mrazura wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Uhm een groene staart ofzo met een bruin poppetje?Draidy wrote:Waar lijkt het op?mrazura wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
De jouwe heb ik blijkbaar vannacht al geraden met mn dronken kop. Ik was alleen vergeten een tekening te maken hahaDakpan wrote:Hoe ziet die eruit?mrazura wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Zou het echt niet weten zo uit mijn hoofdmrazura wrote:Uhm een groene staart ofzo met een bruin poppetje?Draidy wrote:Waar lijkt het op?mrazura wrote:Steven en alexeander ik heb geen idee wat jullie getekend hebben
Heb je whatsapp dan zou ik je een foto kunen sturen ervan?Draidy wrote:Zou het echt niet weten zo uit mijn hoofd
Dan upload ik hier straks wel een foto maar me telefoon zit momenteel in de opladerDraidy wrote:Nee sorry.
Ipod....
Heb je nog details erover ofso?
Draidy wrote:Nee sorry.
Ipod....
Heb je nog details erover ofso?

Volgens mij whaleRuubiie wrote:Kut, Jurre wat heb je getekend?.. Lijkt op een vis of iets dergelijksmaar die letters zitten er niet tussen!
Jah ik kan het niet eens uitleggenD-Nemacyst wrote:Weet ik niet meerPommer wrote:Dennis B W T F teken jij
hoe ziet het eruit
Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.Dakpan wrote:Hoe ziet t eruit?
OkeNando wrote:Jurre voeg me effe toe dan: NandoV93
Ik zou het echt niet weten...Pommer wrote:Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.Dakpan wrote:Hoe ziet t eruit?
voeg je wel toe xDDaveytl wrote:Bounce?
Voeg me trouwens maar toe als je je verveelt: Daveytl
Opnieuw beginnen dan maarDakpan wrote:Ik zou het echt niet weten...Pommer wrote:Een bruine cirkel met streepjes, met daarin 4 kleine zwarte cirkeltjes ofzo.Dakpan wrote:Hoe ziet t eruit?