Je moet zover ik weet met credit card of zo'n itunes giftcard betalen. Beide zie ik niet echt zitten om eerlijk te zijn. Het bedrag is niet het probleemDraidy wrote:Ja wat is een euro je waard he?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn creditcard staat gewoon in itunes. Of, apple heeft mijn creditcard gegevens zegmaar.
En elke keer als ik een app ofso zou kopen hoef ik alleen maar met mijn itunes ID in te loggen en kan ik direct betalen
En elke keer als ik een app ofso zou kopen hoef ik alleen maar met mijn itunes ID in te loggen en kan ik direct betalen
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Als ik een woord niet weet kan ik dan nog terug naar het hoofdmenu voor een andere game
Ja, lukt mij iig wel iedere keer.Wout1997 wrote:Als ik een woord niet weet kan ik dan nog terug naar het hoofdmenu voor een andere game
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Hoofdmenu van draw Something heaZenda wrote:Ja, lukt mij iig wel iedere keer.Wout1997 wrote:Als ik een woord niet weet kan ik dan nog terug naar het hoofdmenu voor een andere game
Mij lukt het door de toepassing even te sluiten en dan opnieuw op te starten.Wout1997 wrote:Hoofdmenu van draw Something heaZenda wrote:Ja, lukt mij iig wel iedere keer.Wout1997 wrote:Als ik een woord niet weet kan ik dan nog terug naar het hoofdmenu voor een andere game
Mrazura wat mag dit zijn?
Leek in het begin op een vogel en vervolgens kras je over heel t scherm
Woord heeft 3 letters.
Woord heeft 3 letters.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Thx @ draidy als jij Steven k bent ik had het goede woord opgeschreven kijken of hij daar tegen beveiligd was schijnbaar niet doe het ook niet meer want dat is het spel naaie
kfc? een kip door de slachtmachineDraidy wrote:Mrazura wat mag dit zijn?
Woord heeft 3 letters.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Heb het gisteren ook maar op mijn mobiel gepleurd, heb ik tenminste iets te doen op school.
Name: Robb94
Name: Robb94
Wout1997 wrote:Thx @ draidy als jij Steven k bent ik had het goede woord opgeschreven kijken of hij daar tegen beveiligd was schijnbaar niet doe het ook niet meer want dat is het spel naaie
Prima hoor geeft niet.
Als je hem een keer echt niet weet schrijf maar op maar liever niet natuurlijk
Zenda wat moet het zijn? Vent die een hand op een rode stok eet en bam roept?
Heb een bom gebruikt en weet t nog niet
Haha ZOO. Het moest geloof ik een giraffe en een tijger voorstellenDraidy wrote:Mrazura wat mag dit zijn?
Woord heeft 3 letters.
edit: je had hem al
Weet niet meer wat ik bij jou heb getekend. Hoe ziet het eruit ongeveer?
Wat had ik ook alweer getekend?Ruubiie wrote:BAAAAAASCH!!!! Patrick..![]()
![]()
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
Username is: thetrial
kom maar op heren
kom maar op heren
Waar?patrickjeb wrote:Ruben A. en Blackie, wat hebben jullie getekend joh
Je moet ff een foto posten, want ik weet echt niet meer wat ik bij wie heb getekend
Brilbanthum
nodig me me maar uit
nodig me me maar uit
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023

draw something bij hhz:')
Ik kan echt niet tekenen op mijn 3,7" skerm dus heb het maar verwijdert 
Steven, wat heb je nu weer getekend
?
Uppercut jonguhDraidy wrote:Zenda wat moet het zijn? Vent die een hand op een rode stok eet en bam roept?