Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Delete
3. Cellrock
4. Mind.Illusion
5. Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ
Mind Illusion
Degos and Re-Done
Cellrock
Silvio Aquila
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:40 
 
Hardtraxx Addict

Kutski
Draai technisch een vd sterkste in de Harder dance scène. Goede opbouw in zijn setjes. Haal altijd zijn setjes wel binnen, hoop hem binnenkort live te kunnen aanschouwen.
Armin van Buuren
Naast zijn ijzersterke producties. Steekt deze vent ook nog tijd in zijn dj performance, en met resultaat. Ondanks dat ik over het algemeen weinig trance luister pak ik zijn setjes vaak mee.
Adaro
Veel lekkere teases en mooie opbouw binnen zijn sets. Mixt af en toe te snel door, maar eert wel het dj vak met zijn niet standaard mixwerk.
Jack of Sound
Erg goede tracklists pakt er vaak goede oude platen bij en zijn edits leveren een positieve bijdrage aan zijn sets, evenals zijn mashups.
B-Front
Wat draait deze vent toch heerlijke platen. Naast zijn eigen geniale producties laat die ons ook steeds weer genieten van de oude klappers die op fusion uitgebracht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict

1. Dj Thera
2. Geck-o
3. Kutski
4. Blackburn
5. Degos & Re-Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

1. Degos & Re-Done
2. B-Front
3. Blackburn
4. Scope DJ
5. Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

1 B-Front
2 Degos & Re-Done
3 Delete
4 Noisecontrollers
5 Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

1. Freqz
2. B-Front
3. Warface
4. Prefix & Density
5. Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Noisecontrollers
3. E-Force
4. Rebourne
5. Frequencerz

Waarschijnlijk volgend jaar The Pitcher erin na z'n nieuwe album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. B-Front
Met afstand de beste DJ/Producer op dit moment voor mij. Is eigenlijk al jaren zo, maar producties blijven me boeien en de energie tijdens de optredens is ongekend. Zowel solo als met B-Freqz een van de weinige lichtpuntjes in de hedendaagse hardstyle.
2. Matt Bukovski
Favoriete Trance-DJ en elke week weer een genietmomentje met z'n podcast; Surrounded. Empathy Away (Matt Bukovski Mashup) kansmaker voor persoonlijke track of the year.
3. Armin van Buuren
Blijft gewoon een ontzettende eindbaas. Verliest niet de ware waard van trance uit het oog, maar doet ook niet moeilijk om soms eens wat meer de EDM-kant op te draaien. Ontzettend mooi uithangbord voor de trance-scene wereldwijd.
4. David Gravell
Op ASOT & EF enorm genoten van deze man. Beetje de oude W&W-style en net dat stuk tussen trance & EDM dat ik erg vet vind klinken. Verder weinig aan toe te voegen.
5. Dyro
Laatste 3 producties echt gruwelijk (WOLV, Welcome Remix en AAO), verfrissend geluid in de hedendaagse EDM. Hopen dat hij deze reeks voortzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Verliest niet de ware waard van trance uit het oog, maar doet ook niet moeilijk om soms eens wat meer de EDM-kant op te draaien.

Trance is EDM? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oxbow schreef:
Verliest niet de ware waard van trance uit het oog, maar doet ook niet moeilijk om soms eens wat meer de EDM-kant op te draaien.

Trance is EDM? :P

Bedoel hier natuurlijk meer de wat populairdere kant mee (Bigroom, House, Trouse ) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1 B-front Mijn absolute favoriet, maakt heerlijke platen met een geweldige sfeer. Setjes ook altijd mooi in orde en geweldig hoe hij zelf ook helemaal los gaat.

2 Crypsis Gruwelijk mixwerk heeft die man wel het beste van mijn lijstje, gooit er altijd wat oude nummers op. Zijn laatste solo's liggen me wat minder, heb ook het idee dat heel dat minus militia gedoe het er niet beter op maakt.

3 Thera Fantastisch hoe hij als een bezetene achter de draaitafels staat. Verwacht veel van zijn album.

4 Noisecontrollers Al een aantal jaar mijn favoriete mainstream artiest, doet gewoon zijn eigen dingen en weet altijd met iets speciaals te komen. Setjes zijn vrij standaard maar zijn tracks maken dit ruimschoots goed.

5 The Vision Fantastisch hoe hij de laatste tijd bezig. Elk nieuw nummer is meteen raak zowel melodische als zijn iets hardere platen. Blijft nog steeds in stijgende lijn gaan, die man verdient zoveel meer boekingen. Setjes zijn vrij standaard maar is wel te begrijpen als je niet veel draait dat je dan vooral eigen nummers draait daar komen de mensen tenslotte voor.

Kort hierachter volgen nog geck-o, phrantic, prefix & destiny, wavolizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 17:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Prefix & Density
3. Degos & Re-Done
4. Geck-o
5. Bass Modulators

Enkel gebaseerd op livesets die ik heb bijgewoond/op internet zijn verschenen. Op productievlak hadden namen als Noisecontrollers en E-Force er wel bijgestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. Jack of Sound
3. E-Force
4. Prefix & Density
5. Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick, loopt nog niet echt lekker :( Kan iemand hier een sticky van maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 01:00 
 
Hardtraxxer

1. B-Front
2. Geck-o
3. Noisecontrollers
4. Mind.Illusion
5. Jason Payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Noisecontrollers
3. The Outside Agency
4. Armin van Buuren
5. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 13:19 
 

1. Noisecontrollers
2. The Vision
3. The Anarchist
4. Max Enforcer
5. Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

1. Prefix & Density
Verre weg de meest interessante producers/DJ's van dit jaar! Helden :worship:

2. B-Front
Blijft ieder jaar weer dikke platen produceren en heeft het lef veel oudjes te draaien! :bomb:

3. Thera
Is dit jaar ietsjes gezakt met name omdat de producties mij niet echt meer liggen, staat hier nog wel in het rijtje vanwege zijn setjes :)

4. Chris One
Heerlijke gozer met fijne originele platen op zijn naam, wordt helaas véél te weinig geboekt :(

5. Exit Mind
Beste nieuwe gezicht uit de scene in mijn ogen met producties als Together, Place Of Power en Convictions Remix. Mixwerk mag zeker aan gewerkt worden maar ik kon het niet laten hem er in te zetten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

1. Clock-kid
2. Noisecontrollers
3. Phrantic
4. Cellrock
5. Geck-O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 11:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Geck-o
3. Thera
4. Noisecontrollers
5. Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog anderhalve week om te stemmem! Kan wel vast melden dat de lijst ingekort gaat worden want er is bij lange na niet genoeg gestemd voor een top 100. Jammer dat het dit jaar niet zo goed loopt als andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:41 
 
Hardtraxxer

1. Noisecontrollers
2. B-Front
3. Geck-O
4. Delete
5. The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:46 
 
Hardtraxxer

1. Activator
2. Audiofreq
3. Noisecontrollers
4. A-Lusion
5. B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Noisecontrollers
2. Crypsis
3. Delete
4. Phrantic
5. The Vision
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic