Dat had ik al geconstateerd. Alleen de mensen die uit elke mand wat meepikken, komen vaak alleen in aanraking met de meest populaire en commerciële artiesten. En die staan, kijkend naar het DJ aspect, nu niet echt bekend om originele tracklists, creatief mixwerk en andere elementen die een DJ goed maken. Maarja gezien je nooit alle appels uit alle manden kunt proeven blijven dergelijke polls altijd weinigzeggend.
In jouw belevenis maken die aspecten die je noemt een DJ goed. Ik bijvoorbeeld geef zelf totaal niets om mixwerk zolang het niet storend is. Verder ga je ervan uit dat mensen die het genre goed kennen ook kiezen voor de DJ die in jouw belevenis de beste is. Voor mij is dat iemand die mijn avond maakt, voor iemand anders een DJ die vijf verschillende tracks kan ombuigen tot een geheel. Dat is ook weer een persoonlijke kwestie en dus kun je niet in een poll omschrijven wie de beste is onder liefhebbers (als ik jou en mijzelf daaronder mag scharen).Lyst wrote:Dat had ik al geconstateerd. Alleen de mensen die uit elke mand wat meepikken, komen vaak alleen in aanraking met de meest populaire en commerciële artiesten. En die staan, kijkend naar het DJ aspect, nu niet echt bekend om originele tracklists, creatief mixwerk en andere elementen die een DJ goed maken. Maarja gezien je nooit alle appels uit alle manden kunt proeven blijven dergelijke polls altijd weinigzeggend.