Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1: Ophidian
2: B-Front
3: DJ Hidden
4: The Machine
5: Alphaverb

Noemenswaardig: Thera, Delete, Geck-o, Showtek, Adaro & Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

01. DJ Hidden (The Outside Agency)
02. The Machine
03. B-Front
04. Ophidian
05. Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee! Ingevuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ook gestemd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk initiatief, ingevuld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle positieve reacties tot nu toe, de enquêtes stromen ondertussen binnen! :thumbsup:

Heb zelf gestemd op:
1. B-Front
2. Crypsis
3. Zany
4. Adaro
5. Ophidian

Dan weegt voor mij niet alleen maar het draai technische en de platenkeuze mee, maar ook de keren dat ze mij geweldige tijden op een feest bezorgd hebben.

B-Front is dan wel niet het sterkste draaitechnisch gezien van mijn lijstje, maar de keren dat hij voor mij een feest echt heeft afgemaakt zijn echt niet meer op één hand te tellen. Zulke dingen maakt een DJ ook ijzersterk voor mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01: Noisecontrollers
02: Headhunterz
03: Knife Party
04: Armin van Buuren
05: The Znayzer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kijk naar de combinatie producen/draaien:

1. The Machine
2. Headhunterz
3. Noisecontrollers
4. B-Front
5. Thera

Uit andere genres vind ik Knife Party het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb gestemd op basis van wat ik tijdens feesten het vetste vond.

1. Clock Kid
2. Geck-O
3. Jack Of Sound
4. AVIO
5. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :) Ben bang dat Theracords wel heel hoog gaat komen hier haha.
1. Crypsis
2. B-Front
3. Zany
4. Radical Redemption
5. Clock Kid
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ben bang dat Theracords wel heel hoog gaat komen hier haha.

Waarom ben je daar 'bang' voor? Lekker boeiend als dat de smaak van hardtraxx blijkt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict

1. Adaro
2. B-Front
3. Radical Redemption
4. Frequencerz
5. Nosferatu

Ik heb voornamelijk gekeken naar wat voor indruk DJ's bij mij hebben gemaakt tijdens een set en hoe hun zelf als persoon zijn (zover je dat kan peilen dmv interviews, liveacts etc) en uiteraad hoe hun stijl en productes mijn aanspreken.

Adaro zeker weten als nummer 1 geweldig hoe deze kerel het publiek weet mee te krijgen en ook prachtig om te zien hoe nuchter en gewoontjes hij is met interviews en op social media en hoe hij zelf geniet tijdens zijn optreden en stelt mij nooit teleur met zijn sets, altijd verrasend en divers in mijn ogen qua platen.
Vind het erg mooi om te zien dat hij nu de aandacht en de optredens krijgt die hij verdiend, en daar nog goed mee om weet te gaan ook :)

Daarnaast B-Front voor zijn gewoonweg geniale productes, ook gewoon lekker normale kerel die geweldig is tijdens optredens. en Radical Redemption op 3 omdat ik gewoon weg de eerste keer (en ook de 2e keer) zo bizar hard onder de indruk was van zijn muziek, wist niet wat me overkwam zo hard en vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:15 
 

Zien jullie wat er aan het gebeuren is? Dit blijkt dezelfde populariteitspoll als de DJ mag, alleen is de doelgroep anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zien jullie wat er aan het gebeuren is? Dit blijkt dezelfde populariteitspoll als de DJ mag, alleen is de doelgroep anders.

'
heb je wel een beetje gelijk!

anyway

1. shm (door hun performance op tomorrowland, dat was zo onwijs sterk)
2. avicii (elke keer als ik zijn livesets terug luister linken ze weer onwijs dik)
3 headhunterz (zelfde als hierboven, af en toe draait hij weer een oud plaatje, en hij weet dit ook straks te mixen! )
4. adaro ( spreekt voor zich )
5: geck-o (zijn optreden of grond zero vond ik zo gruwelijk vet klinken)

*avio op gz vond ik ook erg sterk, lekker snel doormixen en het klonk nog erg prima ook! helaas zijn er geen 6 plekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Crypsis(Basic Grooves)
02. Dj Isaac
03. Dj Vince
04. Kutski
05. Dj Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar even gestemd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zien jullie wat er aan het gebeuren is? Dit blijkt dezelfde populariteitspoll als de DJ mag, alleen is de doelgroep anders.

Wat bedoel je daar precies mee? DJ's met alleen maar populariteit gaan echt niet hoog eindigen in deze top 100 hoor, dat kon iedereen natuurlijk wel van te voren voorspellen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1. Crypsis
2. Adaro
3. B-Front
4. Titan
5. Radical Redemption

Puur en alleen gekeken naar mixwerk en de beleving van de setjes in 2012. Crypsis heeft mij 3x (in 2 weken) weer helemaal overtuigd, nadat hij op Emporium wat tegenviel. Over Adaro verder eigenlijk niets dan goeds, hoop dat ik hem nog veel solo kan aanschouwen in 2013. B-Front & Titan eigenlijk maar een aantal keren gezien maar beide toch constant vet. Eerstgenoemde viel w.m.b ook wat tegen op Emporium, maar maakte dat op Decibel meer dan goed (wat een vette set was dat!). Verder is RR een van de helden van dit jaar geweest, ik weet niet precies wat het is maar ik blijf het zo vet vinden. Als hij wat meer had gevarieerd had hij zeker hoger kunnen eindigen. Desondanks vind ik het prima om keer op keer 'Be Amazed' of 'CTRL ALT DEL' te horen aangezien er verder niemand is (waar ik bij ben althans) die ze draait. Tevens was de afsluiting op Q-Base toch echt de vetste die ik tot nu toe mee heb gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Adaro - Keurig mixwerk. Altijd superstrak en heel gevarieerd. Ben ook helemaal weg van zijn tracks. Met als #1 House of wax.
2. Frequencerz - Wat een heerlijke platen brengen hun uit. Afgelopen zaterdag enorm genoten van hun bij indicator. Ze moesten van 0500 tot 0600. Hebben ze nog een halfuur daarna doorgeknald met hardcore. Waanzinnig.
3. Frontliner - Ook deze man was aanwezig bij Indicator afgelopen zaterdag. Heeft mij laten janken bij het nummer halo's. Echt mega.
4. B-Front - Nieuwe nummer op Zany zijn album is weer magnifiek. B-front heeft het producerend vermogen om bij elk nummer een bepaalde sfeer te creëren. Deze sfeer trekt me heel erg aan. Kippenvel Gegarandeerd.
5. Gunz for Hire - Need to say more?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zien jullie wat er aan het gebeuren is? Dit blijkt dezelfde populariteitspoll als de DJ mag, alleen is de doelgroep anders.

Wat bedoel je daar precies mee? DJ's met alleen maar populariteit gaan echt niet hoog eindigen in deze top 100 hoor, dat kon iedereen natuurlijk wel van te voren voorspellen. ;)

Ik kom hier in de lijstjes ook zat dezelfde namen tegen. Of denk je dat je door de doelgroep te veranderen, je wel een volledig objectieve lijst krijgt?

OT: doe er genoeg tekort, maar haal dit eruit:
1. Ophidian
2. The Outside Agency
3. Deathmachine
4. Sei2ure
5. Dither
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Adaro
2. B-Front
3. Ran-D
4. Headhunterz
5. Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:59 
 

93Wesley93 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zien jullie wat er aan het gebeuren is? Dit blijkt dezelfde populariteitspoll als de DJ mag, alleen is de doelgroep anders.

Wat bedoel je daar precies mee? DJ's met alleen maar populariteit gaan echt niet hoog eindigen in deze top 100 hoor, dat kon iedereen natuurlijk wel van te voren voorspellen. ;)
Ik bedoel eigenlijk dat de DJ Mag niet zoveel verschilt van deze poll, buiten de namen die hoog zullen eindigen. Het principe is hetzelfde: aan mensen wordt gevraagd wie hun favoriete DJ is. Mensen geven hier antwoord op met hun eigen argumenten. Het enige verschillende is dat er hier mensen zijn die hardere stijlen georienteerd zijn zeg maar. Hier is niets mis mee, maar de kritiek op de DJ Mag is onterecht als je verwacht dat er uitkomt dat de beste DJ als hoogste eindigt. Dat zal ook niet anders zijn bij deze poll. Muziek is smaak gerelateerd en hier zijn dergelijke polls niet voor geschikt. Het is wel leuk om te zien wat eruit rolt en ik waardeer je actie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een ander verschil is dat mensen op Hardtraxx zich grotendeels verdiept hebben in een muziekstijl en dus verder kijken dan hun neus lang is. Het zal weliswaar een veel meer harder styles gerichte top100 opleveren, omdat ze zich juist daar het meest in verdiept hebben. Bij de DJ Mag top100 stemmen ook een hele hoop mensen die slechts alleen de meest bekende artiesten kennen. Het is het mand met appels metafoor, iedereen heeft een eigen smaak, maar als je aan mensen vraagt die 100 appels geproefd hebben, krijg je een meer zeggende uitslag dan wanneer je mensen vraagt die slechts een paar appels geproefd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Muziek is smaak gerelateerd en hier zijn dergelijke polls niet voor geschikt. Het is wel leuk om te zien wat eruit rolt en ik waardeer je actie ook.


In principe kun je in die redenatie dan ook zeggen dat de dj die de meeste mensen het beste vinden ook daadwerkelijk de beste is. Er is alleen geen definitie van de beste dj. Er zijn meerdere aspecten waar de ene meer waarde aan hecht als een ander. Verder kun je (zeker in deze tijd) het begrip dj best wel oprekken tot dj als volledige artiest dus ook de producties meerekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Een ander verschil is dat mensen op Hardtraxx zich grotendeels verdiept hebben in een muziekstijl en dus verder kijken dan hun neus lang is. Het zal weliswaar een veel meer harder styles gerichte top100 opleveren, omdat ze zich juist daar het meest in verdiept hebben. Bij de DJ Mag top100 stemmen ook een hele hoop mensen die slechts alleen de meest bekende artiesten kennen. Het is het mand met appels metafoor, iedereen heeft een eigen smaak, maar als je aan mensen vraagt die 100 appels geproefd hebben, krijg je een meer zeggende uitslag dan wanneer je mensen vraagt die slechts een paar appels geproefd hebben.

Grote verschil is dat mensen die op de DJ Mag contest stemmen, vaak wel 1 of 2 appels uit elke mand hebben gehad, dus uit elke windstreek wel wat mee hebben gekregen. Dit terwijl veel mensen hier zich blind staren op 1 bepaalde mand, en geen zin hebben ook de andere manden te proberen. Dus ja, dan krijg je hier dus een ranglijst die grotendeels gebasseerd is op één mand, en diebwordt afgedaan als de algemene lijst.

Weet niet wat er nou beter is hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic