Teknizion schreef:
En volk zoals jij zijn dingen aan het verpesten met zo een rare visie. Ik respecteer je mening dat je het leuk vind mensen te zien die ''moves'' hebben, maar dan zit je toch echt in de verkeerde scene. Mensen die naar hardstyle feesten gaan, gaan er heen om compleet uit hun dak te gaan op de muziek die hun geweldig vinden, en dan maken wij ons niet zo'n zorgen over hoe onze ''moves'' eruitzien.
'Volk zoals ik' probeert absoluut niet dingen te verpesten met een rare visie... Blijkbaar sta jij persoonlijk niet open voor andere gedachtegangen, dat betekent niet per definitie dat iets raar is.
Bovendien heb je de bedoeling van deze topic jammer genoeg niet mee gekregen. Ik wil hier geen mensen zien die hun 'moves' komen showen, van... "kijk mij eens goed zijn", maar meer van... "check hoe vet dit eruit ziet" of "hoe grappig is dit?"
Ik maak me dan dus ook alles behalve zorgen om hoe de 'moves' eruit zien, maar zeg alleen dat ik er wel van kan genieten als ik andere mensen zie dansen en los zie gaan op chillste muziek die er bestaat!