Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:29 

Hardtraxx Addict

Hallo mensen,

ik had zelf nog niks gevonden waar er over dansmoves kon worden gepraat. Vandaar deze topic. Ik werd eigenlijk een beetje geïnspireerd door een filmpje op youtube, waarin ze een vage hardstyle shuffle doen. Die basis pas lijkt me wel wat, tussen een normale beuk door!
Check 't ff, misschien wat voor in de toekomst...

Ben benieuwd naar jullie filmpjes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:34 

Donateur

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Nee.

I second that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:39 

Donateur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:40 

Donateur

shuffle = gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:41 

Donateur

''Tussen een normale beuk door''

Als iedereen op die feesten nou eens begint met losgaan, kijken we vanaf daar wel weer verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:46 

Hardtraxx Addict

hahaha! :') ja dacht al dat jullie die shuffle gay zouden vinden... kvind m wel hard, maargoed.
Nog steeds ben ik wel benieuwd naar vette filmpjes tijdens een feest of zo!!

Mol schreef:
''Tussen een normale beuk door''

Als iedereen op die feesten nou eens begint met losgaan, kijken we vanaf daar wel weer verder.

Okay, nou ja, de mensen die wél los gaan zouden zich dan aangesproken moeten voelen... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:48 

Hardtraxx Elite

Leuk dat je dit topic opent maar waarom wordt je geïnspireerd in shuffle?
roberttt schreef:
shuffle = gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:55 

Hardtraxx Addict

dennis schreef:
Leuk dat je dit topic opent maar waarom wordt je geïnspireerd in shuffle?
roberttt schreef:
shuffle = gay

Omdat ik graag zoek naar vernieuwing, en weinig moves ben tegen gekomen (behalve de bekende bewegingen natuurlijk, hakken, beuken e.d.) die zo lkkr op 150 bpm gaan. Kzag dit en vond die basis pas wel vet eigenlijk. Dat heeft me dus geïnspireerd hier n topic over te openen. Misschien zijn er wel meer mensen die nieuwe moves in huis hebben... of sowieso gewoon heerlijke beuk filmpjes voor ons in petto hebben. Vind 't zelf namelijk echt super grappig om 't terug te kijken na een feest! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:03 

Donateur

En volk zoals jij zijn dingen aan het verpesten met zo een rare visie. Ik respecteer je mening dat je het leuk vind mensen te zien die ''moves'' hebben, maar dan zit je toch echt in de verkeerde scene. Mensen die naar hardstyle feesten gaan, gaan er heen om compleet uit hun dak te gaan op de muziek die hun geweldig vinden, en dan maken wij ons niet zo'n zorgen over hoe onze ''moves'' eruitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:09 

Hardtraxx Addict

Citaat:
en dan maken wij ons niet zo'n zorgen over hoe onze ''moves'' eruitzien.

dat! :yes:

Volgens mij kun je beter op youtube accountjes van shufflers gaan zoeken dan op een forum waar mensen passie hebben voor de muziek..

Vindt het zelf ook wel grappig lijken hoor, van die kleine glijdende chineesjes over de vloer enzo, maar op een feest zie ik liever iedereen beuken.

iedereen moet natuurlijk zijn eigen ding doen... maar ik vindt het er niet bij passen.
maarja, iedereen heeft zo zijn eigen visie wat er bij past, en wat niet dusja.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:17 

Donateur

Ja, gewoon lekker opgaan in de muziek! volledig uit je dak gaan. Maakt niet uit hoe je het doet! :D
Ipv, Toturial filmpjes gaan kijken om speciale moves te leren. Gewoon lekker beuke op je eigen manier! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

Iedereen moet gewoon op een feest zijn eigen ding doen, zolang men daar maar niet andere mensen mee lastig valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Dit inspireert mij, prachtige vent, en ook een mooie dans :thumbsup: :thumbsup:

Facepalm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:39 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Facepalm

Dit is nog beter dan shuffle!!! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:40 

Donateur

Hoe heet die dans!! :woot: Die wil ik ook leren!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hoe heet die dans!! :woot: Die wil ik ook leren!!! :woot:

Patrick Jumpen-style heet dat volgens mij. Hij is in ieder geval die de muziek ook heeft uitgevonden, en hij heeft nu een hele mooie Hardstyle-remix gemaakt van een oud Jumpstyle-nummer van hem :love: :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Het niveau daalt weer heerlijk :')

En zoals al werd gezegd, iedereen doet z'n eigen ding. Dacht bij mn 1e feest ook wel van: WTF, hoe moet ik in godsnaam los gaan. Maar met (vrijwel altijd) een goede sfeer was ik dit al snel vergeten en heb ik lekker mn eigen ding gedaan. Niemand let op elkaar, (bijna) iedereen gaat gewoon los hoe ze het zelf het fijnst vinden.
Conclusie:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:07 

Hardtraxx Addict

zon ding tegen je kop aan doet pijn... ik kan het weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Jump is kapot gegaan aan dat stomme dansje :(

Moet dat met Hardstyle ook gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
En volk zoals jij zijn dingen aan het verpesten met zo een rare visie. Ik respecteer je mening dat je het leuk vind mensen te zien die ''moves'' hebben, maar dan zit je toch echt in de verkeerde scene. Mensen die naar hardstyle feesten gaan, gaan er heen om compleet uit hun dak te gaan op de muziek die hun geweldig vinden, en dan maken wij ons niet zo'n zorgen over hoe onze ''moves'' eruitzien.

'Volk zoals ik' probeert absoluut niet dingen te verpesten met een rare visie... Blijkbaar sta jij persoonlijk niet open voor andere gedachtegangen, dat betekent niet per definitie dat iets raar is.
Bovendien heb je de bedoeling van deze topic jammer genoeg niet mee gekregen. Ik wil hier geen mensen zien die hun 'moves' komen showen, van... "kijk mij eens goed zijn", maar meer van... "check hoe vet dit eruit ziet" of "hoe grappig is dit?"

Ik maak me dan dus ook alles behalve zorgen om hoe de 'moves' eruit zien, maar zeg alleen dat ik er wel van kan genieten als ik andere mensen zie dansen en los zie gaan op chillste muziek die er bestaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Ik dans de salsa
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:19 

SHUFFLE = FAIL

@meneer groenigo: ik ben het een met Tek, opflikkeren met je danspasjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

Kan iemand hier lezen of niet? Allemaal wel erg simpele figuren merk ik alweer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:27 

Daveytl schreef:

Facepalm

Haha, die Roy is een iemand uit mijn vriendengroep... xD, en dat is gefilmd 2 straten van mij af ofzo xD...

Ik heb geshuffled :$ ... alleen kon er zo erg niks van die koekwauserige dans dat ik het afgezworen heb
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen