Sowieso billen! Weet niet waarom eigenlijk.
Borsten hoeven niet eens groot te zijn van mij, als het maar niet hangt
Je doet maarmrazura wrote:@Olijfboompje.
Gebruik dit formulier om de geselecteerde berichten te melden bij de beheerders. Het bericht hoef je alleen te melden als het in strijd is met de forumregels.
Reden: Vieze foto.
Hier sluit ik me bij aanBasscow wrote:Voor. wie ben jij om te bepalen dat een ander zijn kind moet houden
KSwoosh wrote:FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU ronde 3 gemist
nu: voor, maar alleen als.. etc
tommetjeuh wrote:Gekozen voor: Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
Ik ookpatrickjeb wrote:Hier sluit ik me bij aanBasscow wrote:Voor. wie ben jij om te bepalen dat een ander zijn kind moet houden
Je kan ook zwanger raken als je wel een condoom gebruikt, en dan mag je ineens niet meer een abortus plegen? Vind dat onzin, imo mag je zelf bepalen of je een abortus pleegt of niet.Oxbow wrote:Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
+ uitzonderingen maken bij hele jonge meisjes en verkrachtingen.
Zijn genoeg manieren om te voorkomen dat je ongewenst zwanger raakt: Pil, Spiraal, Condoom, Morning After.
Ben je dat echt zo lui en ontwetend dat je daar niks mee doet, heb je pech.
Alleen als al ruim van te voren te zien is dat het kind geen aanzienlijk gezond leven kan leiden, mag je van mij besluiten dat het voor beide kanten beter is een einde te maken aan het leven. Dit moet alleen niet gaan doorslaan dat wanneer blijkt dat een kind licht autistisch is de zwangerschap afgebroken wordt. Hoort nou eenmaal bij de risico's van het leven, een kind krijgen.
Ik vind dit wel een stukje kortzichtig. Alsof de mensen die een abortus willen plegen zich er helemaal van bewust zijn dat ze zwanger zijn. Het zijn doorgaans niet de meest intelligente mensen die een abortus moeten laten plegen.Oxbow wrote:Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
+ uitzonderingen maken bij hele jonge meisjes en verkrachtingen.
Zijn genoeg manieren om te voorkomen dat je ongewenst zwanger raakt: Pil, Spiraal, Condoom, Morning After.
Ben je dat echt zo lui en ontwetend dat je daar niks mee doet, heb je pech.
Alleen als al ruim van te voren te zien is dat het kind geen aanzienlijk gezond leven kan leiden, mag je van mij besluiten dat het voor beide kanten beter is een einde te maken aan het leven. Dit moet alleen niet gaan doorslaan dat wanneer blijkt dat een kind licht autistisch is de zwangerschap afgebroken wordt. Hoort nou eenmaal bij de risico's van het leven, een kind krijgen.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, die ouders leren dan wel wat verantwoordelijkheid is, maar het zullen voor dat kind nou niet de beste ouders zijn denk ik. en om nou een kind te laten ''lijden'' omdat de ouders dom zijn geweest...Olijfboompje wrote:Ook de tweede optie..
De minkukels die hun zaad niet uit de punani van hun chick kunnen houden zonder voorbehoedsmiddelen mogen van mij op de blaren zitten. Dan leren ze wellicht wat verantwoordelijkheid is.