Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago

KIES!

Mens-vis
56
82%
Vis-mens
12
18%

Total votes: 68

P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sowieso billen! Weet niet waarom eigenlijk.
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
sowieso kont..
Borsten hoeven niet eens groot te zijn van mij, als het maar niet hangt xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dit vinden de kont stemmers leuk qua borsten toch?

admin edit: plaatje weg. Daar hebben we een ander mooi topic voor hier in off-topic. Alhoewel smaken verschillen natuurlijk...
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hahahahhahahaha Olijf, damn! xd
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
@Olijfboompje.

Gebruik dit formulier om de geselecteerde berichten te melden bij de beheerders. Het bericht hoef je alleen te melden als het in strijd is met de forumregels.
Reden: Vieze foto.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
mrazura wrote:@Olijfboompje.

Gebruik dit formulier om de geselecteerde berichten te melden bij de beheerders. Het bericht hoef je alleen te melden als het in strijd is met de forumregels.
Reden: Vieze foto.
Je doet maar ^^
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Een spannende strijd, maar uiteindelijk komt de reedt als winnaar uit de bus!

Ronde 4
Wat serieuzer deze keer, het controversiele punt dat regelmatig (vooral in de VS) in de politiek terug komt. Jullie mening?
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Sowieso voor. Als je geen kind wil kan het je hele leven gewoon verneuken
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Voor. wie ben jij om te bepalen dat een ander zijn kind moet houden
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Voor, je mag toch uiteindelijk zelf weten of je aan een kind toe bent of niet?
En er is nog zaad zat op deze wereld! >.<
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Gekozen voor: Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
Abortus heb ik totaal geen problemen mee, heel goed dat het er is juist!
Maar zonder een aantal richtlijnen lijkt mij dat het ook misbruikt kan worden..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Basscow wrote:Voor. wie ben jij om te bepalen dat een ander zijn kind moet houden
Hier sluit ik me bij aan :)
G
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU ronde 3 gemist :P

nu: voor
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
KSwoosh wrote:FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU ronde 3 gemist :P

nu: voor, maar alleen als.. etc
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
tommetjeuh wrote:Gekozen voor: Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
patrickjeb wrote:
Basscow wrote:Voor. wie ben jij om te bepalen dat een ander zijn kind moet houden
Hier sluit ik me bij aan :)
Ik ook
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)

+ uitzonderingen maken bij hele jonge meisjes en verkrachtingen.
Zijn genoeg manieren om te voorkomen dat je ongewenst zwanger raakt: Pil, Spiraal, Condoom, Morning After.
Ben je dat echt zo lui en ontwetend dat je daar niks mee doet, heb je pech.

Alleen als al ruim van te voren te zien is dat het kind geen aanzienlijk gezond leven kan leiden, mag je van mij besluiten dat het voor beide kanten beter is een einde te maken aan het leven. Dit moet alleen niet gaan doorslaan dat wanneer blijkt dat een kind licht autistisch is de zwangerschap afgebroken wordt. Hoort nou eenmaal bij de risico's van het leven, een kind krijgen.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Voor, maar alleen met goede redenen, dus de 2de optie.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Ook de tweede optie..

De minkukels die hun zaad niet uit de punani van hun chick kunnen houden zonder voorbehoedsmiddelen mogen van mij op de blaren zitten. Dan leren ze wellicht wat verantwoordelijkheid is.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Tegen. Ik vind dat je zelf niet mag beslissen over het leven van een ander. Wat anderen doen, daar kan ik niet over oordelen, maar voor mezelf weet ik dat abortus nooit ten sprake zal komen tussen mij en m'n vriendin/vrouw.
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Oxbow wrote:Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)

Zijn genoeg manieren om te voorkomen dat je ongewenst zwanger raakt: Pil, Spiraal, Condoom, Morning After.

Alleen als al ruim van te voren te zien is dat het kind geen aanzienlijk gezond leven kan leiden, mag je van mij besluiten dat het voor beide kanten beter is een einde te maken aan het leven. Dit moet alleen niet gaan doorslaan dat wanneer blijkt dat een kind licht autistisch is de zwangerschap afgebroken wordt. Hoort nou eenmaal bij de risico's van het leven, een kind krijgen.
Je kan ook zwanger raken als je wel een condoom gebruikt, en dan mag je ineens niet meer een abortus plegen? Vind dat onzin, imo mag je zelf bepalen of je een abortus pleegt of niet.
Hoe wil je gaan controleren of iemand verkracht is? Straks komen er allemaal mensen die geen kind willen en geen abortus mogen hebben en dan doen alsof ze verkracht zijn.
Ik ben maar voor de bovenste keuze gegaan, het enige wat daar alleen neit aan klopt is dat dat niet zo is. Je kan maar tot geloof ik 22 weken oid na bevruchting een abortus hebben, omdat wordt aangenomen dat daarna het kind levensvatbaar is. (ja discussie hoe weet je dat blablabla, je begint met een paar cellen) Zoals het nu is geregeld ben ik meer dan tevreden, andere mensen hebben niks te zeggen over of ik (als ik een vrouw was) een abortus zou willen.
N
Oxbow wrote:Voor (maar alleen als er geen optie tot goed leven is)

Ik vind dit wel een stukje kortzichtig. Alsof de mensen die een abortus willen plegen zich er helemaal van bewust zijn dat ze zwanger zijn. Het zijn doorgaans niet de meest intelligente mensen die een abortus moeten laten plegen.

Ik ben dus duidelijk voor, met inderdaad de al bestaande regel dat het niet meer na 3 maanden gedaan mag worden. Zoiets was het dacht ik.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Olijfboompje wrote:Ook de tweede optie..

De minkukels die hun zaad niet uit de punani van hun chick kunnen houden zonder voorbehoedsmiddelen mogen van mij op de blaren zitten. Dan leren ze wellicht wat verantwoordelijkheid is.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, die ouders leren dan wel wat verantwoordelijkheid is, maar het zullen voor dat kind nou niet de beste ouders zijn denk ik. en om nou een kind te laten ''lijden'' omdat de ouders dom zijn geweest...
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Voor, zonder voorwaarden.

Ik vind dat mensen zelf de keuze moeten hebben om een kind te krijgen, ook als een vrouw al zwanger is.