@olijfboom
Ben ik met je eens, maar in het echte leven kom jij waarschijnlijk ook niet in een amerikaanse gevangenis.
Je moet kiezen tussen de opties die je hebt, ook al zou je van geld gelukkig worden, stel dat dat niet zo is. Wat kiws je dan!
HAHAHAHAJosh-T wrote:roberttt wrote:
Amstel of Heineken of het treintje
in het echte leven word je waarsschijnlijk niet rijk, maar je moet een dilemma bedenken bijv.Draidy wrote:![]()
@olijfboom
Ben ik met je eens, maar in het echte leven kom jij waarschijnlijk ook niet in een amerikaanse gevangenis.
Je moet kiezen tussen de opties die je hebt, ook al zou je van geld gelukkig worden, stel dat dat niet zo is. Wat kiws je dan!
Nee joh, volkomen normaal.Pommer wrote:Kont natuurlijkDie kun je ook de hele dag vastpakken als je wil, bij borsten ziet dat er een beetje raar uit
Fout, het is geen mening. Het is een feit. Alcohol is drugs, harddrugs zelfs.nielstil wrote:Nopewesskeej wrote: Dus je bent ook tegen alcohol drinken?Ik vind het iets totaal verschillend. Jij waarschijnlijk niet maar das gewoon mijn mening
Dat vind jij alleen omdat het bij pillen ook zo is!Chukkels wrote:Fout, het is geen mening. Het is een feit. Alcohol is drugs, harddrugs zelfs.nielstil wrote:Nopewesskeej wrote: Dus je bent ook tegen alcohol drinken?Ik vind het iets totaal verschillend. Jij waarschijnlijk niet maar das gewoon mijn mening
OT: borsten, dat valt namelijk het eerst op
Maar achteraf gezien komt het toch aan op het innerlijk en niet het uiterlijk?![]()
![]()
![]()
Randleman wrote:billen ook..,The Anim0l wrote:toch wel de bootyyy
aan de borsten kan je altijd nog wat laten doen

met tetten heb je ook nog is het nadeel dat je niet ziet 'hoeveel' er zitJurheinen wrote:Dit is ook 50/50 voor mij, uiteindelijk voor kont gekozen! Al vind ik mooi gevormde tetten ook niet verkeerd