Helemaal mee eens, denk ook wel de meest onverwachte medaille 
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
J
ook gewoon een van de bazigste reacties ook, fantastisch!
Ben het er niet helemaal mee eens. Schulting hoort dit jaar toch wel bij de 5-7 beste schaatsters op de 1000m & 1500 in de world cup.Fantazoo wrote:Helemaal mee eens, denk ook wel de meest onverwachte medaille
Maar als je naar haar races op de 500m & 1500m kijkt zat het er net niet in.(door pech) Kan erg genieten van zulke sportmomenten. Dit belooft veel goeds voor de toekomst.
5-7 idd, maar die Koreanen en Fontana werden toch wel een maatje te groot ingeschat.simon10pont wrote:Ben het er niet helemaal mee eens. Schulting hoort dit jaar toch wel bij de 5-7 beste schaatsters op de 1000m & 1500 in de world cup.Fantazoo wrote:Helemaal mee eens, denk ook wel de meest onverwachte medaille
Maar als je naar haar races op de 500m & 1500m kijkt zat het er net niet in.(door pech) Kan erg genieten van zulke sportmomenten. Dit belooft veel goeds voor de toekomst.
Eens, flinke teleurstelling toen ze over d'r vriendje begonRTM93 wrote:Ook wel een van de mooiste meisjes die mee doet.Pommer wrote:SchultingToch wel de mooiste medaille van Nederland deze spelen.
Echt een onschuldig dotje.
Zag m'n moeder al in haar ooghoeken naar me kijken toen ze het zei en ik KUT riep.Pommer wrote:Eens, flinke teleurstelling toen ze over d'r vriendje begonRTM93 wrote:Ook wel een van de mooiste meisjes die mee doet.Pommer wrote:SchultingToch wel de mooiste medaille van Nederland deze spelen.
Echt een onschuldig dotje.
Het is niet omdat er een keeper in de goal staat, dat je niet kan scoren.Pommer wrote:Eens, flinke teleurstelling toen ze over d'r vriendje begon
Delt-A wrote:
Zag m'n moeder al in haar ooghoeken naar me kijken toen ze het zei en ik KUT riep.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7371729 ... rview.html
Ik dacht even dat dit een NOS-interview betrof
Ik dacht even dat dit een NOS-interview betrof
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ja, verliefd.
Jezus wat spannend was die race van Nuis 
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
ErikZ wrote:Jezus wat spannend was die race van Nuis
Koning Kjeld! Hebben al die Nederlanders goed gedaan op de spelen 
Tis nog niet voorbij, ik acht de Nederlanders ook niet kansloos voor de massastart en wellicht kan de snowboardslalom ook nog wat opleveren met een hele goede dagDerBeuker wrote:Koning Kjeld! Hebben al die Nederlanders goed gedaan op de spelen
Oja, daar heb je gelijk in... die massastart is ook wel mooi om te zien.Fantazoo wrote:Tis nog niet voorbij, ik acht de Nederlanders ook niet kansloos voor de massastart en wellicht kan de snowboardslalom ook nog wat opleveren met een hele goede dagDerBeuker wrote:Koning Kjeld! Hebben al die Nederlanders goed gedaan op de spelen
Toch nog schaatszilver voor Belgie.
Deze spelen waren de moeite om te volgen.
Proficiat Simonsimon10pont wrote:Toch nog schaatszilver voor Belgie.Deze spelen waren de moeite om te volgen.
Mee eens dat deze spelen zeker de moeite waren om te volgen. Genoeg spannende momenten voorbij zien komen, heb m'n hart een aantal keer stevig voelen kloppen tijdens de wedstrijden.
Bump.
Mooie medaille vanmorgen van Wüst op de 1500 meter. Op 5 Olympische Spelen goud gehaald
Mooie medaille vanmorgen van Wüst op de 1500 meter. Op 5 Olympische Spelen goud gehaald
Bizar inderdaad! Wat een prestatie 
Schouten weer oppermachtig vandaag 
Die van der Poel, man man man wat schaatsen 
Vind het geen leuke vent in interviews maar wow wat een machtsvertoon, 2 seconden onder het WRMartin wrote:Die van der Poel, man man man wat schaatsen
Zo de knetter, dat laatste rondje op de 5k relay short track voor mannen, wat close 
Alsof veldrijden en wielrennen nog niet genoeg was! Wat een talent!Martin wrote:Die van der Poel, man man man wat schaatsen