Zo te lezen alsnog Gated kicks
GatedRTM93 wrote:Ik was wel benieuwd waar de voorkeur naartoe ging als Normaal er niet tussen stond.
GatedRTM93 wrote:Ik was wel benieuwd waar de voorkeur naartoe ging als Normaal er niet tussen stond.
Grim wrote:Gepoorte schoppen![]()
Dit. Van alleen maar gates kicks word ik moe. Alleen maar reverse bass wordt op een gegeven moment minder speciaalRickzel wrote:Ja dit is dus tyfus godverdomme moeilijk. Ik hoef geen hele set met alleen maar reverse bass te horen, en een hele dag alleen maar gated kicks haalt ook een beetje het speciale er af.
Ik wil gewoon alles horen verspreid over de hele dag, maar als ik 1 keuze moet maken doe dan maar de 'normale' kick
Fuzzylogic wrote:Geen voorkeur. Ik kan van elke goede kick zwaar genieten, of dit nou gated, reverse of 'normaal' is.
corneelwr wrote:G A T E D
A
T
E
D E T A G
Exterkate wrote:2x Brennan Heart een 'classic' set horen draaien maar na Hardfest gaat mijn keuze naar Zatox. Dit was echt verbazingwekkend. Ook na 10 minuten even een hardcore plaat er tussen proppen, vervolgens een classic track draaien en dan weer leuk door met Rumble In The Jungle.