Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago

Wat is waar

Oude kicks zijn beter, nieuwe kicks zijn overgeproduceerd en draaien om hoe moeilijk het is om te maken.
26
68%
Nieuwe kicks zijn beter gemaakt en hebben meer kwaliteit dan de simpele oude kicks.
12
32%

Total votes: 38

Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Denk wel dat de kans groot is dat ik binnen een aantal jaren (?) afgehaakt ben, merk nu al dat de vrienden die nog mee willen naar feesten steeds minder worden, en na 7 keer q-base/hardbass/defqon/qlimax enzv is het enthousiasme en het nagenieten al wel echt aanzienlijk minder dan de eerste paar keren (uitzondering Qlimax/Defqon 2016 tho)

Nu nog niet aan de orde, maar zou me goed kunnen voorstellen dat ik over afzienbare tijd wel een beetje ga afknappen op veel dingen omdat ik er te oud voor word :P Dat ik dan alleen nog ga naar de dingen die er echt uitspringen voor mij...
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 43 minutes ago
Laten we nog maar even van de Rickzel genieten zoals we hem nu kennen dan :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 38 minutes ago
Ook voor mij duidelijk het 2e, ben tegenwoordig helemaal afgeknapt op de raw hardstyle en dan met name de dood en verderf hardstyle met uitblinker het gearbox label.

Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar classic stages & euforische, maar ook wel hardere artiesten zoals b-front, freqz, myst, deetox (al maken die in mijn ogen gewoon hardstyle zoals het hoort, niet te geforceerd hard) en niet te vergeten spoontech.

Vind daarom de vrijdag van defqon helemaal geweldig, net als de main op zaterdag, qlimax 2016, stages waarvan q-dance een area host op mysteryland, tomorrowland en dat soort feesten.

Ik hoop ook echt met recht dat het album van Psyko Punkz & Noisecontrollers (en ook andere artiesten zoals B-Front, Deetox, Myst die gewoon hun eigen hardstyle blijven maken en niet te geforceerd een kant op willen) hier veranderingen in kunnen brengen en weer hardstyle te maken zoals het vroeger was.
(Ben ook wel benieuwd hoe The Opposition van Theracords hierop inhaakt, al heb ik hier nog niet naar gekeken)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dit is wel echt een kut vraag zeg. xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik vien helemaal mooi
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Toch wel het tweede denk ik. Heb wel een brede smaak en luister echt van alles, zowel binnen de hardstyle als ver daar buiten, maar volg een groot deel van de huidige raw hardstyle niet meer. Op een PN/B-Front/MYST/P&D en uiteraard Spoontech na :$
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Tweede, het is niet dat ik andere stijlen haat, maar ik ga niet meer naar elk feest.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is gewoon daadwerkelijk een lastige vraag ook
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Gated kicks of reversed bass.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
RTM93 wrote:Gated kicks of reversed bass.
INB4 CRO: Gated kicks of anders niks
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zamble wrote:
RTM93 wrote:Gated kicks of reversed bass.
INB4 CRO: Gated kicks of anders niks
Da's mijn tekst. :(
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Gated :loving:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Achterstevoren bass'n (L)
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Gated kicks all the way. :bomb:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Geen voorkeur. Ik kan van elke goede kick zwaar genieten, of dit nou gated, reverse of 'normaal' is. Kan van elke soort ook zo een horde tracks opnoemen die ik helemaal geweldig vind dus ga hier niet uit kiezen.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Fuzzylogic wrote:Geen voorkeur. Ik kan van elke goede kick zwaar genieten, of dit nou gated, reverse of 'normaal' is. Kan van elke soort ook zo een horde tracks opnoemen die ik helemaal geweldig vind dus ga hier niet uit kiezen.
JE MOET KIEZEN VERDOMME. :list: :list: :list: :$
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Normale.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Normale.
Gated en reverse is wel leuk maar niet een hele set. Zijn genoeg goeie plaatjes met normale kickerts
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
sonnebloem wrote:
TiMOTHYb wrote:Normale.
Gated en reverse is wel leuk maar niet een hele set. Zijn genoeg goeie plaatjes met normale kickerts
Dit heb ik ook! Daarom normale kicks maar het is goed dat de gated en reverse er zijn
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Ja dit is dus tyfus godverdomme moeilijk. Ik hoef geen hele set met alleen maar reverse bass te horen, en een hele dag alleen maar gated kicks haalt ook een beetje het speciale er af.

Ik wil gewoon alles horen verspreid over de hele dag, maar als ik 1 keuze moet maken doe dan maar de 'normale' kick :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rustaaaaaaahg
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Gepoorte schoppen :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Gated kicks. :loving:
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Normale kicks gekozen, kan ik over een hele dag beter verteren dan alleen gated of reverse
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ik was wel benieuwd waar de voorkeur naartoe ging als Normaal er niet tussen stond. :corn: