Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wat is waar
Oude kicks zijn beter, nieuwe kicks zijn overgeproduceerd en draaien om hoe moeilijk het is om te maken. 68%  68%  [ 26 ]
Nieuwe kicks zijn beter gemaakt en hebben meer kwaliteit dan de simpele oude kicks. 32%  32%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat de kans groot is dat ik binnen een aantal jaren (?) afgehaakt ben, merk nu al dat de vrienden die nog mee willen naar feesten steeds minder worden, en na 7 keer q-base/hardbass/defqon/qlimax enzv is het enthousiasme en het nagenieten al wel echt aanzienlijk minder dan de eerste paar keren (uitzondering Qlimax/Defqon 2016 tho)

Nu nog niet aan de orde, maar zou me goed kunnen voorstellen dat ik over afzienbare tijd wel een beetje ga afknappen op veel dingen omdat ik er te oud voor word :P Dat ik dan alleen nog ga naar de dingen die er echt uitspringen voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we nog maar even van de Rickzel genieten zoals we hem nu kennen dan :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook voor mij duidelijk het 2e, ben tegenwoordig helemaal afgeknapt op de raw hardstyle en dan met name de dood en verderf hardstyle met uitblinker het gearbox label.

Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar classic stages & euforische, maar ook wel hardere artiesten zoals b-front, freqz, myst, deetox (al maken die in mijn ogen gewoon hardstyle zoals het hoort, niet te geforceerd hard) en niet te vergeten spoontech.

Vind daarom de vrijdag van defqon helemaal geweldig, net als de main op zaterdag, qlimax 2016, stages waarvan q-dance een area host op mysteryland, tomorrowland en dat soort feesten.

Ik hoop ook echt met recht dat het album van Psyko Punkz & Noisecontrollers (en ook andere artiesten zoals B-Front, Deetox, Myst die gewoon hun eigen hardstyle blijven maken en niet te geforceerd een kant op willen) hier veranderingen in kunnen brengen en weer hardstyle te maken zoals het vroeger was.
(Ben ook wel benieuwd hoe The Opposition van Theracords hierop inhaakt, al heb ik hier nog niet naar gekeken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een kut vraag zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vien helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel het tweede denk ik. Heb wel een brede smaak en luister echt van alles, zowel binnen de hardstyle als ver daar buiten, maar volg een groot deel van de huidige raw hardstyle niet meer. Op een PN/B-Front/MYST/P&D en uiteraard Spoontech na :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tweede, het is niet dat ik andere stijlen haat, maar ik ga niet meer naar elk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is gewoon daadwerkelijk een lastige vraag ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Gated kicks of reversed bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gated kicks of reversed bass.

INB4 CRO: Gated kicks of anders niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RTM93 schreef:
Gated kicks of reversed bass.

INB4 CRO: Gated kicks of anders niks

Da's mijn tekst. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gated :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achterstevoren bass'n (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gated kicks all the way. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen voorkeur. Ik kan van elke goede kick zwaar genieten, of dit nou gated, reverse of 'normaal' is. Kan van elke soort ook zo een horde tracks opnoemen die ik helemaal geweldig vind dus ga hier niet uit kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:12 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Geen voorkeur. Ik kan van elke goede kick zwaar genieten, of dit nou gated, reverse of 'normaal' is. Kan van elke soort ook zo een horde tracks opnoemen die ik helemaal geweldig vind dus ga hier niet uit kiezen.

JE MOET KIEZEN VERDOMME. :list: :list: :list: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Normale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Normale.


Gated en reverse is wel leuk maar niet een hele set. Zijn genoeg goeie plaatjes met normale kickerts
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
TiMOTHYb schreef:
Normale.


Gated en reverse is wel leuk maar niet een hele set. Zijn genoeg goeie plaatjes met normale kickerts

Dit heb ik ook! Daarom normale kicks maar het is goed dat de gated en reverse er zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is dus tyfus godverdomme moeilijk. Ik hoef geen hele set met alleen maar reverse bass te horen, en een hele dag alleen maar gated kicks haalt ook een beetje het speciale er af.

Ik wil gewoon alles horen verspreid over de hele dag, maar als ik 1 keuze moet maken doe dan maar de 'normale' kick :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustaaaaaaahg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gepoorte schoppen :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gated kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normale kicks gekozen, kan ik over een hele dag beter verteren dan alleen gated of reverse
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was wel benieuwd waar de voorkeur naartoe ging als Normaal er niet tussen stond. :corn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic