The Skribbler wrote:Dan moet je wel een beetje baardgroei hebben om te beginnen, toch Sander?ExoBassTix wrote:Protip: baard is flink gegroeid.SL8492 wrote:Jezus man, je ziet er nog een ouder uit dan ik
Kan ik aantonen maar doe ik lekker toch niet
Active topics in Off-Topic
Moderators
En jij stond achter patrickjb verstoptJVDM wrote:Links van jordicfg chillt ie hoor ^Faalhaas wrote:
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:Dan moet je wel een beetje baardgroei hebben om te beginnen, toch Sander?ExoBassTix wrote:Protip: baard is flink gegroeid.SL8492 wrote:Jezus man, je ziet er nog een ouder uit dan ik
Kan ik aantonen maar doe ik lekker toch niet
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wel fijne selfies by the way
Dat lijkt inderdaad wel veel ouder dan 15
Als 15-jarige zou ik niet met zo'n baardje willen rondlopen btw
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Lol, dat beardCruelty wrote:Alsof jij net 15 bentExoBassTix wrote:Een recentere foto.
Is wel handig zo, een baard.
1) Vrienden zijn jelly
2) Zonder ID feestje binnen.
Is geweldig juist. Altijd meesterlijk wanneer iemand dan zo raar opkijkt van "wtf meen je"Magnetron wrote:Dat lijkt inderdaad wel veel ouder dan 15![]()
Als 21 jarige ook niet. Een beetje laten staan staat wel, maar echt een baard gaat me beetje ver.Magnetron wrote:Dat lijkt inderdaad wel veel ouder dan 15![]()
exobasstix wat ben je toch ook een kkgeile pony
he die is eeuwenoudExoBassTix wrote:Heb nog een eeuwenoude foto van mij @Alcatrazz 2013:
Er zijn veel fotos gemaakt met mij erop bij The Inqubator, maar geen ervan staat op de site
En dat waren zo'n vette dingen om te doen.
Sta te 'whatever' djensen vooraan in de hal tijdens Mark With A K's setje samen met andere gast die ik niet ken (wij waren zegmaar 'de crowd aan het driven'), gast tikt fotograaf aan en vraagt voor foto, maakt ie er een, twee, nog een ingezoomd en nog een van bovenaf. Geniaal moment wel.
nee grapje hou je bek man is net half jaar terug
Oke ik ga niet meer na bier en wodka op Hardtraxx.
Fuzzylogic wrote:Oke ik ga niet meer na bier en wodka op Hardtraxx.
-
B
Fuzzylogic wrote:Oke ik ga niet meer na bier en wodka op Hardtraxx.
Wtf ik lees dit nu pasFuzzylogic wrote:Oke ik ga niet meer na bier en wodka op Hardtraxx.
Dan heb je teupie nog niet gezien, hij laat heteromannen twijfelenFuzzylogic wrote:exobasstix wat ben je toch ook een kkgeile pony
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
JEFSKI wrote:Dan heb je teupie nog niet gezien, hij laat heteromannen twijfelenFuzzylogic wrote:exobasstix wat ben je toch ook een kkgeile pony
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik dacht eventjes dat Digital Punk langs de kapper was geweest