Beetje nutteloos dit, kom hier voor foto's van leden. Niet voor dit soort onzin.TechnoboyYNWA wrote:Beetje nutteloos dit, kom hier voor foto's van leden. Niet voor dit soort onzin.stefan_helmond wrote:weg.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021

Bovenste 3:
Jordifcg - Patrickjeb - Broken Balance in het blauw wit gestreepte shirt
Onderste 3:
The Venator - Bas - Kakabeeyo
Die met dat blauwe shirt met witte stippen ofzo er op is ook een hardtraxxer, ben zn naam alleen kwijt.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Precies z'n avatar. 
Broken Balance wrote:Die met dat blauwe shirt met witte stippen ofzo er op is ook een hardtraxxer, ben zn naam alleen kwijt.
Maak hier gewoon het mooiboy topic van joh
Zodat jij je foto´s kwijt kan?JEFSKI wrote:Maak hier gewoon het mooiboy topic van joh
Jeff geile slet. Je bent weer vrijgezel he, wanneer gaan date?
Wat ik, doe het voor teupie, hij is de mooiboy van Hardtraxx, vind dat hij die award verdiend
Ja man ben weer vrijgezel, al die vrouwen toch aan toe, ik snap het niet... moet En-Er-Gy toch eens nodig om wat skills vragen
Ja man ben weer vrijgezel, al die vrouwen toch aan toe, ik snap het niet... moet En-Er-Gy toch eens nodig om wat skills vragen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Links van jordicfg chillt ie hoor ^Faalhaas wrote:
Heb nog een eeuwenoude foto van mij @Alcatrazz 2013:

Er zijn veel fotos gemaakt met mij erop bij The Inqubator, maar geen ervan staat op de site
En dat waren zo'n vette dingen om te doen.
Sta te 'whatever' djensen vooraan in de hal tijdens Mark With A K's setje samen met andere gast die ik niet ken (wij waren zegmaar 'de crowd aan het driven'), gast tikt fotograaf aan en vraagt voor foto, maakt ie er een, twee, nog een ingezoomd en nog een van bovenaf. Geniaal moment wel.

Er zijn veel fotos gemaakt met mij erop bij The Inqubator, maar geen ervan staat op de site
En dat waren zo'n vette dingen om te doen.
Sta te 'whatever' djensen vooraan in de hal tijdens Mark With A K's setje samen met andere gast die ik niet ken (wij waren zegmaar 'de crowd aan het driven'), gast tikt fotograaf aan en vraagt voor foto, maakt ie er een, twee, nog een ingezoomd en nog een van bovenaf. Geniaal moment wel.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Jezus man, je ziet er nog een ouder uit dan ik 
Protip: baard is flink gegroeid.SL8492 wrote:Jezus man, je ziet er nog een ouder uit dan ik
Kan ik aantonen maar doe ik lekker toch niet
Dan moet je wel een beetje baardgroei hebben om te beginnen, toch Sander?ExoBassTix wrote:Protip: baard is flink gegroeid.SL8492 wrote:Jezus man, je ziet er nog een ouder uit dan ik
Kan ik aantonen maar doe ik lekker toch niet
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Man man man, ik zou nog geen eens ID aan je vragen als je alcohol koopt bij mij 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wtf hoe oud was jij ? Exobasstix
wtf jij bent toch 15 of 16?
Ik ben 21 en heb pas net zulke baardgroei
Ik ben 21 en heb pas net zulke baardgroei
1,5 maand terug 15 gewordenHard4Us wrote:Wtf hoe oud was jij ? Exobasstix
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012