Ik heet Tim maar sommigen noemen me ook Rick.
Zo'n idee heb ik nu bij jouw forum naam Thommy
.
Zo'n idee heb ik nu bij jouw forum naam Thommy
aparte achternaam, dat had ik er nooit achter gezocht.Thommy wrote:Sjiek he.
Nee maar mijn achternaam is Thomas, dus veel vrienden noemen me ook wel zo. En iemand op school zei vaak Thommy tegen me, en op de een of andere manier kwam dat als eerste in me naar boven bij het bedenken van een gebruikersnaam.
Dus Jordy of Thomas, ik reageer op beide.
Vaak is dat ook al een voornaam in plaats van een achternaam.RTM93 wrote:aparte achternaam, dat had ik er nooit achter gezocht.Thommy wrote:Sjiek he.
Nee maar mijn achternaam is Thomas, dus veel vrienden noemen me ook wel zo. En iemand op school zei vaak Thommy tegen me, en op de een of andere manier kwam dat als eerste in me naar boven bij het bedenken van een gebruikersnaam.
Dus Jordy of Thomas, ik reageer op beide.
Lennard95 wrote:
Ondergetekende en Stefan Helmond op het hek!

Ja was een fraaie meeting bij de wc'sRickzel wrote:Mijn anonimiteit is ook officieel de deur uit, op Fatality door 3 verschillende mensen random aangesproken met de vraag of ik Rickzel was
Haha ja precies, jij was de eersteTwanneke wrote:Voor het geval jullie je afvragen wie die chagrijnige gast rechts met z'n halve boze gezicht is op die foto. Dat ben ik.
Ja was een fraaie meeting bij de wc'sRickzel wrote:Mijn anonimiteit is ook officieel de deur uit, op Fatality door 3 verschillende mensen random aangesproken met de vraag of ik Rickzel was
Mee eens.Indy wrote:Ook de enige echte Rickzel ontmoet, fraaie vent!
Leuk dat ik zo door meerdere mensen werd genoemdHelicaze wrote:Ik dacht hem ook te herkennen (door foto's van 2Faced), maar ik had geen zin om tijdens Vazard een praatje te gaan doen. Volgende keer dan maar.![]()
Wel de melodieuze ballensoep-dude aka Chroman even gesproken.