Wel perfect uitgevoerd. 
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Ik kan na zaterdag alleen maar concluderen dat Fatality tering gezellig gaat worden 
Lijkt me gaaf om wat mensen van hier te spreken!Rickzel wrote:Ik kan na zaterdag alleen maar concluderen dat Fatality tering gezellig gaat worden
Dat komt wel goed denk ik zo!PaulTowers wrote:Lijkt me gaaf om wat mensen van hier te spreken!Rickzel wrote:Ik kan na zaterdag alleen maar concluderen dat Fatality tering gezellig gaat worden
Als je je gouden microfoon maar thuis laatPaulTowers wrote:Lijkt me gaaf om wat mensen van hier te spreken!Rickzel wrote:Ik kan na zaterdag alleen maar concluderen dat Fatality tering gezellig gaat worden
Exterkate wrote:Nog een kleine sfeerimpressie. Iemand trouwens enig idee wat Melvin hier aan het zoeken was?
https://vimeo.com/224846624
hahaha wat, doet Melvin een paringsdans tijdens zijn zoektocht?klapstoel wrote:Exterkate wrote:Nog een kleine sfeerimpressie. Iemand trouwens enig idee wat Melvin hier aan het zoeken was?
https://vimeo.com/224846624![]()
![]()

Fluxion, Naad, Lospannos, Meneer Eend, Ik zelf, Northern.
Oh zo te zien heb ik Naad en Northern echt al mega vaak gezien. Geen idee dat jullie dat waren haha.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dat heb k dus ook met sommige hahaRomanAnthony wrote:Oh zo te zien heb ik Naad en Northern echt al mega vaak gezien. Geen idee dat jullie dat waren haha.
Haha Roman heb het gevoel dat ik jou al erg vaak heb zien lopen op feesten, maar weet het dus nooit helemaal zeker 

Ondergetekende en Stefan Helmond op het hek!
Rowan bedoel je denk ik?Rickzel wrote:Haha Roman heb het gevoel dat ik jou al erg vaak heb zien lopen op feesten, maar weet het dus nooit helemaal zeker
Er zit hier ook een Roman op het forum. 
Hahaha, herkenbaar. Nou wie weet tot binnenkort dan maar weerRomanAnthony wrote:Oh zo te zien heb ik Naad en Northern echt al mega vaak gezien. Geen idee dat jullie dat waren haha.
Ja, dat viel mij al wel eens op. Alleen die reactie net na deze foto kan ook Rowan betekenen, misschien dat die een foutje maakte. Maar geen idee. Misschien praat ik nu ook wel POEP.Thommy wrote:Er zit hier ook een Roman op het forum.
Mocht je me zaterdag tegen denken te komen, dan kun je er vanuit gaan dat ik het ben (Fatality)Rickzel wrote:Haha Roman heb het gevoel dat ik jou al erg vaak heb zien lopen op feesten, maar weet het dus nooit helemaal zeker
Echte naam is overigens RamonThommy wrote:Er zit hier ook een Roman op het forum.
Oke, handig om te weten voor zaterdag. Volgens mij weet niemand hier mijn voornaam? 
Thom?Thommy wrote:Oke, handig om te weten voor zaterdag. Volgens mij weet niemand hier mijn voornaam?
Adolf?Thommy wrote:Oke, handig om te weten voor zaterdag. Volgens mij weet niemand hier mijn voornaam?
Fuck, busted.Broken Balance wrote:Adolf?Thommy wrote:Oke, handig om te weten voor zaterdag. Volgens mij weet niemand hier mijn voornaam?
Nee, het is Jordy, dus schroom niet om me zaterdag met die naam aan te spreken. Of Thomas, daar reageer ik ook op.