Jat mien grappm noit poatver.Broken Balance wrote:Is dat een nieuwe poster voor Qult?
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Sorry.Broken Balance wrote: Jat mien grappm noit poatver.
Fluxion wrote:Sorry.Broken Balance wrote: Jat mien grappm noit poatver.
Die van Label040 zijn beter...wootum wrote:Goeie petHard4Us wrote:Die met dat 1913 petje ben ik

Pinsir momentje met MelvinFR @ Promised Land (dit was na het hek incident van Melvin)
Sow, hij durft wel om na zo een incident weer gewoon op dat hek te gaan zitten.
Wat is die Melvin toch een beest he, defender van alles dat raw ademt
Mooie verzameling petjes ook
Mooie verzameling petjes ook
Melvin is zo te zien na het vallen een arm verloren.
Corneel doet de hekzittende bierpinsir combo-move. Alleen voor gevorderden.
Nee zijn arm komt bij corneel zn linkermouw er weer uit.
Je bent de eerste die het ziet! Hier hebben we jaren op geoefend!Broken Balance wrote:Nee zijn arm komt bij corneel zn linkermouw er weer uit.
Helicaze wrote:Melvin is zo te zien na het vallen een arm verloren.
Last edited by corneelwr on 21 Jun 2017 13:06, edited 1 time in total.
Zieke kuiten maatcorneelwr wrote:
Pinsir momentje met MelvinFR @ Promised Land (dit was na het hek incident van Melvin)
Bedankt maat, ben ik jarenlang voor aan het trainen geweestSeeker Of Fire wrote:Zieke kuiten maatcorneelwr wrote: Pinsir momentje met MelvinFR @ Promised Land (dit was na het hek incident van Melvin)
Heb dr echt weer zin in om iedereen van het weekend te zien

Paultheone wrote:Heb dr echt weer zin in om iedereen van het weekend te zien![]()
Ook wel benieuwd eigenlijk
laatste keer was tijdens X-Qlusive Bob en toen heb ik maar een paar lui gesproken.
Wat een heerlijke danspasjes gedaan in de blue.. Mag nog wel even oefenen of niet meneer eend en naad?
Dichterbij de snoeiploeg geweest dan ooit, Ricardo (zamble) nog even gespot in de indigo voor we hem aftaaiden naar de eindshow (toch wel soort van verplichting he, ondanks dat Mind Dimension ook gruwelijk zou zijn)
Vgm het rooie bolletje van Meneer Eend nog gespot, Maar helaas had m'n groepje nogal een haast
Vgm het rooie bolletje van Meneer Eend nog gespot, Maar helaas had m'n groepje nogal een haast
Het begin was er in ieder gevalRowanyt1309 wrote:Wat een heerlijke danspasjes gedaan in de blue.. Mag nog wel even oefenen of niet meneer eend en naad?
Vond ik ook!Naad wrote:Het begin was er in ieder gevalRowanyt1309 wrote:Wat een heerlijke danspasjes gedaan in de blue.. Mag nog wel even oefenen of niet meneer eend en naad?. Leuk je trouwens even gesproken te hebben kerel!
Verdomme rickRickzel wrote:Dichterbij de snoeiploeg geweest dan ooit, Ricardo (zamble) nog even gespot in de indigo voor we hem aftaaiden naar de eindshow (toch wel soort van verplichting he, ondanks dat Mind Dimension ook gruwelijk zou zijn)
Hahaha zolang je t maar naar je zin hebt. Tot de volgendeRowanyt1309 wrote:Wat een heerlijke danspasjes gedaan in de blue.. Mag nog wel even oefenen of niet meneer eend en naad?
Ik vond de danspasjes van Norther, Eend, Fluxion en Naad ook on point trouwens
Nogmaals, was leuk gemeet te hebben jongens!
Fatality?MeneerEend wrote:
Verdomme rick
Ja was leuk Meneer zonnebloem! En Fatality ben ik zeker bij 
Ik heb het al vermeld in het Defqon topic, maar het was leuk om Helicaze en Hekzitter te ontmoeten
eerst bij Geck-o en toevallig nog bij de Closing Ceremony