Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
Flume - Never be like you staat nu aan
Flume - Never be like you staat nu aan
Hahahaha tom lellike bakkes !MelvinFR wrote:
Fothermucker - Cruelty - Fuzzylogic

Goeie petHard4Us wrote:Die met dat 1913 petje ben ik
Haha thnxwootum wrote:Goeie petHard4Us wrote:Die met dat 1913 petje ben ik
Op sommige momenten stond mn vriendin dr inderdaad bij, uit mn hoofd zany vs jones en dbstf op de zondag. K heb geen idee hoe jij er uit ziet haha, spreek me gerust aan, ik zal proberen niet te bijten haha. Wss op defqon dat k wel ff met randy, job en grin vgm sta. Ook al weten ze dat nog nietRTM93 wrote:Wel een aantal keer langs je heen gelopen dan op intents hard4us , maar was je met een dame ? De pet herken ik. en ook van je beschrijving toen al maar ik ben verder echt te verlegen om een gast te vragen of hij op hardtraxx geregistreerd staat..
Hard4Us wrote:Wss op defqon dat k wel ff met randy, job en grin vgm sta. Ook al weten ze dat nog niet
Sorry, aangeschoten op HT is niks haha.Grim wrote:Hard4Us wrote:Wss op defqon dat k wel ff met randy, job en grin vgm sta. Ook al weten ze dat nog niet
Haha, vrienden zeiden dat iddJoey wrote:Blijkbaar is Hard4us bevriend met bekenden van mij.
Maar daar moet ik dan wel een beeld bij hebben.Thommy wrote:Tip, probeer eerst Yannick aan te spreken. Hij geeft je daarna een korte rondleiding langs de rest van de hardtraxxers.
Aan bepaalde dansjes vaak wel te herkennenRowanyt1309 wrote:Ik ga ook stoppen om te vragen aan mensen of ze op hardtraxx zitten. Paar keer gedaan tijdens Intents en Freshtival maar zonder succes.
Heb mijn best al wel gedaan inderdaad, alleen telkens de verkeerde blijkbaar aangesproken.Hard4Us wrote:Aan bepaalde dansjes vaak wel te herkennenRowanyt1309 wrote:Ik ga ook stoppen om te vragen aan mensen of ze op hardtraxx zitten. Paar keer gedaan tijdens Intents en Freshtival maar zonder succes.
De linker.STVK wrote:
Omdat ik weet dat yannickvdk dit heel erg waardeert