Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Jordi wrote:Voor de volgende hardtraxx quarantine stream hebben Almighty en ik een stukje cabaret voorbereid om onze award hoog in het vaandel te houden. Ik zeg verklap verder niet veel meer maar de onderwerpen die aan bod zullen komen zijn MDMA likken, Sander Mares, Shiverz en het doucheputje leeghalen
ppfffff Jezus :lol:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Tijd om een nieuwe editie te plannen dus?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Chroman wrote:Tijd om een nieuwe editie te plannen dus?
Ja goeie! Bram en ik zijn bezig met een nieuwe 'spectrum' mix. Dus wellicht dat we daar wel voor open staan die daar te premieren! :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Jordi wrote:Voor de volgende hardtraxx quarantine stream hebben Almighty en ik een stukje cabaret voorbereid om onze award hoog in het vaandel te houden. Ik zeg verklap verder niet veel meer maar de onderwerpen die aan bod zullen komen zijn MDMA likken, Sander Mares, Shiverz en het doucheputje leeghalen
De ode aan Hardcoresjors is er ook eentje die je niet mag missen.

Ik voel me wederom vereerd. Lang niet meer zo actief als vroeger en toch nog deze in de wacht gesleept.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Alm1ghty wrote:
De ode aan Hardcoresjors is er ook eentje die je niet mag missen.

Ik voel me wederom vereerd. Lang niet meer zo actief als vroeger en toch nog deze in de wacht gesleept.
Allemachtig!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
yannickvk wrote:Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D
Volgens mij heb je corona :surrender:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
yannickvk wrote:Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D
het T woord, grijp 'em!
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
HIJ LEEFT NOG