Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2021 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2021 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor de volgende hardtraxx quarantine stream hebben Almighty en ik een stukje cabaret voorbereid om onze award hoog in het vaandel te houden. Ik zeg verklap verder niet veel meer maar de onderwerpen die aan bod zullen komen zijn MDMA likken, Sander Mares, Shiverz en het doucheputje leeghalen


ppfffff Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd om een nieuwe editie te plannen dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Tijd om een nieuwe editie te plannen dus?


Ja goeie! Bram en ik zijn bezig met een nieuwe 'spectrum' mix. Dus wellicht dat we daar wel voor open staan die daar te premieren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor de volgende hardtraxx quarantine stream hebben Almighty en ik een stukje cabaret voorbereid om onze award hoog in het vaandel te houden. Ik zeg verklap verder niet veel meer maar de onderwerpen die aan bod zullen komen zijn MDMA likken, Sander Mares, Shiverz en het doucheputje leeghalen

De ode aan Hardcoresjors is er ook eentje die je niet mag missen.

Ik voel me wederom vereerd. Lang niet meer zo actief als vroeger en toch nog deze in de wacht gesleept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jordi schreef:
Voor de volgende hardtraxx quarantine stream hebben Almighty en ik een stukje cabaret voorbereid om onze award hoog in het vaandel te houden. Ik zeg verklap verder niet veel meer maar de onderwerpen die aan bod zullen komen zijn MDMA likken, Sander Mares, Shiverz en het doucheputje leeghalen

De ode aan Hardcoresjors is er ook eentje die je niet mag missen.

Ik voel me wederom vereerd. Lang niet meer zo actief als vroeger en toch nog deze in de wacht gesleept.

Allemachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D


Volgens mij heb je corona :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D


het T woord, grijp 'em!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Misschien dat het weer eens tijd wordt om weer eens verder te kijken dan enkel het techno topic :D

HIJ LEEFT NOG
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic