Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Joepie 2e grootste militant. raw to the k0r3 maatden!!1!11 :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Ik wil graag iedereen van het forum bedanken. Zowel de Grootste Militant (Raw) als de David Guetta Award (Beste Forum DJ) prijs in ontvangst mogen nemen is niet niks. Met de eerste trofee ben ik het zeker eens, en deze wil ik graag opdragen aan hardstylboy. We missen hem hier nog dagelijks. Hij was iemand waarvan ik veel geleerd heb. Hardstyle heet niet voor niks HARDstyle. Het moet je dieper in de put brengen. Happystylez zijn voor mietjes :cool:

Tja, de David Guetta Award. Wat moet ik hier over zeggen? M'n PWS Re-run zal hier vast aan bijgedragen hebben.
Op dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar). Toch ben ik hier echt ontzettend blij mee. Het is een eer om zo ontzettend veel stemmen te krijgen van echte kenners. Ik zal deze maand een leuke mix uploaden als dank. Nu ga ik dit eerst even vieren natuurlijk :beer:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
De titel als grootste feestbeest prolongeren, wat een eer! Al die rondjes die ik gelopen heb, al die schoenen die versleten zijn. Tranen in mn ogen als ik terugdenk aan al die blaren. :cry: In the end, its all worth it.

Iedereen die op mij gestemd heeft, hardtdtstikke bedankt, en ik zal ook komend jaar laten zien dat ik terecht die titel heb verdiend!

:loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Bedankt jongens, word ik toch nog ergens gewaardeerd.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
s/o naar me fans
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 53 minutes ago
Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en corneel, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?
dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar)
Maar ook tussen member of the year staan had ik echt niet zien aankomen hahaha hoe krijg ik dit voor mekaar dan :$

Love you to (L)
Last edited by Nuracore on 03 Jan 2017 19:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 23 minutes ago
Alle 4 mijn fans bedankt :worship:
Nuracore wrote:Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en voorbeeld, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?
dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar)
I'm in
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zou nog best een leuk idee zijn, maar dan moeten Miwer & Hardstylboy ook komen
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Woohoo, Hardstyle Bitches award! Past prima bij m'n manboobs dacht ik zo :cool:

maar serieus, dank, vind het vet :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Chroman wrote:Alle 4 mijn fans bedankt :worship:
Nuracore wrote:Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en voorbeeld, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?
I'm in
Dat zou serieus een best leuk idee zijn Nura :D
- Mani en Charon voor de early hardstyle :)
- Blear voor de hardtrance/Therabyte/oudere TC? (vond die Theracords Classics warm up mixjes toen echt vet)
- Chroman voor de melodieuze soep met ballen
- Nuracore die een speciale tribute set doet? (specialiteit)
- Ik zou best een raw setje willen doen (militant award :cool: )
- D-Verze een Hardstyle Bitches award special set?
- Broken Balance lijkt me uitstekend geschikt voor een hardcore set (wellicht heeft Ordinary Joe/Ascend hier ook zin in? zware kost set aub :$)
- MelvinFR als mc?
Last edited by corneelwr on 03 Jan 2017 16:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
corneelwr wrote: - MelvinFR als mc?
Ben altijd beschikbaar moat. Mijn eerste opwachting als MC op Ctrl Alt Delete was namelijk een groot succes!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
MelvinFR wrote:
corneelwr wrote: - MelvinFR als mc?
Ben altijd beschikbaar moat. Mijn eerste opwachting als MC op Ctrl Alt Delete was namelijk een groot succes!
Ik heb daar een hoop goede dingen over gehoord inderdaad! Dit gaat vast een succes worden :D
Hardtraxx Veteran
last seen 53 minutes ago
@Corneel,

Ik vind het prima hoor haha klinkt vet :P Locatie?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
HET GELREDOME?!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 53 minutes ago
MeneerEend wrote:HET GELREDOME?!!!!!
En dan noemen we het Hard Traqz want het word dikke dan Hard Bass en Qlimax gecombineerd :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Nuracore wrote:@Corneel,

Ik vind het prima hoor haha klinkt vet :P Locatie?
Niet te groot (+/- 200 man, lekker intiem jwt), grootste gedeelte van het budget naar goed geluid, even een polletje in het 'Algemeen' gedeelte in welke stad men het liefst een feest heeft. Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
corneelwr wrote:- D-Verze een Hardstyle Bitches award special set?
En op het einde van de set wordt een dj-set t.w.v. 1500 euro verloor onder de aanwezigen? :woot:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
De Grootste Fanboy
1. yannickvk, Wootum & Seeker of Fire (4)
Ik ben tevreden met hoe mijn leven
nu verloopt
Gevuld met kleine ditjes en datjes
waarop je stiekem soms wat hóópt...
Iedereen bedankt voor het bereiken van deze mijlpaal. Mijn jaar kan al niet meer stuk. :cry: (L)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
GODVERDOMME BEDANKT VOOR DE AWARDS GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
corneelwr wrote:Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D
JA HERTOG JAN BIER VAN DE TAP IK BEN VOOR IK KOM
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Altijd al zo goed willen zijn als Geert Wilders, thanks :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Leuk idee, draai zelf alleen nooit met CDJ's :P

Gebruik altijd gewoon een controllertje en VDJ en dan gewoon maar goan. 3/4 keer doe ik dat dan ook gewoon zonder sync of muis interventie. Maar als ik lui ben doe ik dat gewoon als ik meer zin heb om het setje te maken dan te draaien.

Draai jaarlijks een keer op CDJ's op de HT BBQ wat meestal goed gaat maar meer ook niet dus dat wordt eerst oefenen weer.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik heb het precies andersom. Draai wekelijks met CD spelers en mixer, en heel af en toe op een controller. Maarja, als je eenmaal redelijk kunt draaien met CD spelers/mixer dan verleer je het ook niet gauw meer :P En een controller is alleen nog maar makkelijker omdat je dan kan spieken op waveforms e.d. (vind ik dan)
Joey wrote:
corneelwr wrote:Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D
JA HERTOG JAN BIER VAN DE TAP IK BEN VOOR IK KOM
Gezellig Sjowie :beer:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
corneelwr wrote:En een controller is alleen nog maar makkelijker omdat je dan kan spieken op waveforms e.d. (vind ik dan)
Op een CDJ kun je ook spieken op waveforms hoor. :whistle:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Dus, wie heeft zin en tijd om dit te organiseren? :whistle: