Ik Ben De Kwijt Weg Award
Lennard
Lennard
The Venator wrote:?Lennard95 wrote: Wannabe Geert Wilders Award
The VenatorWelke ban?Lennard95 wrote: Hardtraxx Moment Van Het Jaar
Theracs ban
Man man man.
Rickzel wrote:
De Grootste Fanboy
Wootum, zo triest hoe erg hij fan van B-front is, walgelijk![]()
Ik ben er nog!!!!Rickzel wrote:De Ik Mis Je Award
Fuzzylogic & SVB ook wel eigenlijk![]()
Ik ben de afterkoningyannickvk wrote: Ik Ben De Kwijt Weg Award
seeker of fire (doet iedereen, hij zal wel knettergek zijn)
YES! Ik heb een award!yannickvk wrote:meest lastig te verstaan:
helicaze
Is dit echt gebeurd?Cruelty wrote:Jankert Van Het Jaar
Koen wegens mensen reporten tijdens Theracords Classics
japim0412 wrote:Is dit echt gebeurd?Cruelty wrote:Jankert Van Het Jaar
Koen wegens mensen reporten tijdens Theracords Classics![]()
![]()
![]()
Om je pijn maar even te verzachtenHelicaze wrote:YES! Ik ben genomineerd voor een award!yannickvk wrote:meest lastig te verstaan:
helicaze
Mee eens, maar die kale vent bij Helicaze rechts achter was nog erger. Heeft gewoon 4/5x een heel verhaal verteld over qlimax/hardbass (wat ik er uit kon halen) maar voor de rest geen idee wat die zeiHelicaze wrote:YES! Ik heb een award!yannickvk wrote:meest lastig te verstaan:
helicaze
Welke dialect bezigt U tijdens de conversatie met personen?Helicaze wrote:Ja, ik heb nogal een sterk dialect. Bovendien had ik al redelijk wat biertjes op en had ik al flink lopen snoeien. Mijn excuses. Maar, ik kraam toch alleen maar onzin uit. Dus maakt niet uit.
Haha dat is toch best wel balenHelicaze wrote:Ja, ik heb nogal een sterk dialect. Bovendien had ik al redelijk wat biertjes op en had ik al flink lopen snoeien. Mijn excuses. Maar, ik kraam toch alleen maar onzin uit. Dus maakt niet uit.
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/BalensReddington wrote:Welke dialect bezigt U tijdens de conversatie met personen?
Mooi man.SL8492 wrote: Haha dat is toch best wel balen
sorry moest deze grap even maken
je bent een belg...Helicaze wrote:http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/BalensReddington wrote:Welke dialect bezigt U tijdens de conversatie met personen?
Mooi man.SL8492 wrote: Haha dat is toch best wel balen
sorry moest deze grap even maken![]()
Vanaf nu maar on topic.
Lose Your Mind wrote:Om daar gelijk verder op in te gaan; Headhunterz, Showtek en daar aanverwante acts (Project 1, Southstylers, etc.) zullen niet komen. Iedereen moet begrijpen dat zij op dit moment op zo'n niveau acteren dat er een heel team omheen draait dat uiteindelijk tot een besluit komt of de artiest wel of niet op dit soort evenementen komt te staan. Ook al zou de artiest het zelf wel of niet willen. Wij kunnen met 99% zekerheid zeggen dat het in 2016 uitgesloten zal zijn dat 1 van deze acts op een De Tijdmachine editie komt te draaien.