Post/Uitspraak van het jaar (2016):
Het Feest/stage opbouw topic. (page 140)
Het Feest/stage opbouw topic. (page 140)
Zit net het topic terug te lezen en had dit helemaal gemist! Genomineerd voor member of the year door de (terechte) member of the year dusBouke wrote:Member Of The Year
pim0412
Qlimax Equilibrium (21-11-2015, GelreDome, Arnhem) (page 40)DL22 wrote:Kan iemand de link doorsturen met die georganiseerde quote aanval op een lid van Theracords uitspraken?
Vroeger was alles beter!!!The Skribbler wrote:Haha ja dat waren nog eens tijden.
Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)sonnebloem wrote:Had iemand nog een linkje van de teupie ban?
Ik voel me vereerd.bloemkool wrote:Wellicht dat ik m'n danspasjes award doorgeef aan MelvinFR die de Therawalk precies nadeed samen met Thera, was mooi om te zien zaterdag!
doelde meer op dat topicprovehito wrote:Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)sonnebloem wrote:Had iemand nog een linkje van de teupie ban?
Post hier je "leuke" filmpjes (page 277)sonnebloem wrote:doelde meer op dat topicprovehito wrote:Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)sonnebloem wrote:Had iemand nog een linkje van de teupie ban?
Bedankt herenDavid Guetta Award (Beste Forum DJ)
1. Zenda
2. Nuracore
3. Charon
waar over?sonnebloem wrote:En dat topic dat ie met een ander lid aan het zeiken was, hij moest hier wel ergens staan geloof ik
lekker zeiken op elkaar over een eurforische track of set volgens mijpim__ wrote:waar over?sonnebloem wrote:En dat topic dat ie met een ander lid aan het zeiken was, hij moest hier wel ergens staan geloof ik
Helemaal gemist deze.cb92 wrote:Grootste Militant (Raw)
Guido
zegt mij niet zo veel, maar ik zal even zoekensonnebloem wrote:lekker zeiken op elkaar over een eurforische track of set volgens mijpim__ wrote:waar over?sonnebloem wrote:En dat topic dat ie met een ander lid aan het zeiken was, hij moest hier wel ergens staan geloof ik