Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

De hedendaagse politiek?
Mooie televisie 37%  37%  [ 7 ]
Blamage 63%  63%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De titel van dit topic zegt het al. Het lijkt me sterk dat dit onderwerp deze mensen is ontgaan en daarom ben ik benieuwd naar de mening van jullie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een circus met clowns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem voor de Belgische blamage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BLAMAGE

@Oxbow; we denken bijna altijd hetzelfde; maar Wilders gaat nu wel echt een flinke stap te ver wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Politiek intreseert mij vriij weinig. Stem daarom ook nergens voor ben daarom ook nergens voor. Maar ik vind maar 1 ding aan de politiek. En dat is dat ze elkaar zwart maken is. Het mag op een bepalde hoogte. Maar de heer Wilders in wel over de steep vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..

wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is 't gewoon mooie televisie, politiek interesseert me echt net zoveel als DBSTF op dit moment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Oxbow schreef:
Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..

wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niks

Je mag er best iets over zeggen, alleen doe dat dan rechtstreeks tegen hem. Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen. Je kan of Wilders z'n zin geven en een heel uur over die uitspraak blijven doorwhinen of gewoon to the point komen en de miljoenennota bekritiseren. Toen Marijnissen in '97 een rare opmerking maakte ging ook niet heel links Den Haag lopen klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen.


Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn :worship: Dit probeer ik m'n linkse vrienden ook duidelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:11 
 
Artiest

Mooie televisie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Hardstyleking schreef:
Oxbow schreef:
Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..

wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niks

Je mag er best iets over zeggen, alleen doe dat dan rechtstreeks tegen hem. Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen. Je kan of Wilders z'n zin geven en een heel uur over die uitspraak blijven doorwhinen of gewoon to the point komen en de miljoenennota bekritiseren. Toen Marijnissen in '97 een rare opmerking maakte ging ook niet heel links Den Haag lopen klagen.

Nou hoezo laf, als jij zoiets over de turkse regering zegt, dan ben je niet echt diplomatisch bezig he. Dan kan je honderd keer gedoogpartner zijn, maar je hoort je zo gewoon niet te gedragen. Ik ben het eens dat je dat tegen Wilders moet zeggen, maar dat heeft geen nut, die vent luistert naar niks behalve zijn eigen prietpraat.
Er is wel een verschil in gedrag tussen de rare opmerking van marijnissen en van wilders. Wilders gaat structureel over de schreef, marijnissen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:15 
 

mrazura schreef:
Een circus met clowns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben het wat dat betreft wel met Rutte eens, geef die man niet elke keer een podium, wordt er zelf strontziek van telkens iets over die vent te lezen. Alles wat ie zegt is bagger, heb em nog nooit iets normaals horen zeggen of met een goed voorstel zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een blamage, ik zat met schaamrood op m'n lippen te kijken naar dit zogenoemde spektakelstuk volgens sommigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kansloze politici levert kansloze TV op.

Cherso of Holland in da Hood getuigt van een hoger intellect tot het voeren van discussies door middel van raps en drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA

Waarschijnlijk wel.

Ze zijn iig oprecht geïnteresseerd in andere culturen in tegenstelling tot die figuren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 03:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA


Ach ga toch weg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 03:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mol schreef:
Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA


Ach ga toch weg :')


Als je wilt dat iemand weggaat moet je motie van wantrouwen indienen. Dit dient voor 25 september te gebeuren! Jor-D zal dit dan volgende week bij de Hardtraxx Beschouwingen in de tweede kamer behandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 03:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
El Mare schreef:
Mol schreef:
Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA


Ach ga toch weg :')


Als je wilt dat iemand weggaat moet je motie van wantrouwen indienen. Dit dient voor 25 september te gebeuren! Jor-D zal dit dan volgende week bij de Hardtraxx Beschouwingen in de tweede kamer behandelen.

Inderdaad.

Misschien wordt het wel zo'n kansloos gebeuren als de politiek op dit moment.

Ik heb zo'n gevoel dat Groen Links de boventoon gaat voeren met dat leuke grotje van der.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 04:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Groen is hier sowieso in overvloed aanwezig, en ze grijpen hier ook de macht!

Tijd dat het Rode gaat overheersen, ik wil meer communisten hier! Jor-D is nu de enige hier! Meeeeeeeeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Groen is hier sowieso in overvloed aanwezig, en ze grijpen hier ook de macht!

Tijd dat het Rode gaat overheersen, ik wil meer communisten hier! Jor-D is nu de enige hier! Meeeeeeeeer :D

Woot woot in tha hoot!

Groen is het nieuwe bruin/rood, jwt

Belasting uitgeven aan onzin is het nieuwe Nederlandse beleid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 04:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg dat we het aan de Grieken moeten geven!

Oja en even terugkomend op mooie televisie op blamage.. Tja zeg nu eerlijk, 12 uur van de algemene beschouwingen snap je lang niet alles van :D (Tenzij je Bestuurskunde studeert of je interesses er liggen)..

Dus kom maar op met die café taal zoals Wilders doet! :D Heerlijk toch om te genieten, zolang ze alles maar beetje goed regeren vind ik de soapserie in de tweede kamer geweldig :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic