De titel van dit topic zegt het al. Het lijkt me sterk dat dit onderwerp deze mensen is ontgaan en daarom ben ik benieuwd naar de mening van jullie. 
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
Bouke
Hardtraxxer
-
Jor-D
Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
-
Magnetron
Hardtraxx Crew · Jun 2026
-
The Venator
Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
-
wootum
Hardtraxx Crew · 22 hours ago
-
Zenda
Hardtraxx Crew · 6 days ago
-
Hardtraxx Veteran - 7220 posts member since 2010
- last seen Dec 2017
-
Hardtraxx Veteran - 6376 posts member since 2010
- last seen Oct 2021
Een circus met clowns.
-
Hardtraxx Veteran - 6676 posts member since 2009
- last seen 2 days ago
Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..
-
Hardtraxx Veteran - 4056 posts member since 2009
- last seen Nov 2018
Ik stem voor de Belgische blamage 
-
Donateur - 6372 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
BLAMAGE
@Oxbow; we denken bijna altijd hetzelfde; maar Wilders gaat nu wel echt een flinke stap te ver wat mij betreft.
@Oxbow; we denken bijna altijd hetzelfde; maar Wilders gaat nu wel echt een flinke stap te ver wat mij betreft.
-
Hardtraxx Elite - 2817 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Politiek intreseert mij vriij weinig. Stem daarom ook nergens voor ben daarom ook nergens voor. Maar ik vind maar 1 ding aan de politiek. En dat is dat ze elkaar zwart maken is. Het mag op een bepalde hoogte. Maar de heer Wilders in wel over de steep vind ik.
Last edited by dennis on 22 Sep 2011 20:28, edited 1 time in total.
-
Hardtraxxer - 664 posts member since 2009
- last seen Dec 2019
wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niksOxbow wrote:Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..
-
Hardtraxx Veteran - 10235 posts member since 2009
- last seen Apr 2025
Voor mij is 't gewoon mooie televisie, politiek interesseert me echt net zoveel als DBSTF op dit moment..
-
- last seen 2 days ago
Je mag er best iets over zeggen, alleen doe dat dan rechtstreeks tegen hem. Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen. Je kan of Wilders z'n zin geven en een heel uur over die uitspraak blijven doorwhinen of gewoon to the point komen en de miljoenennota bekritiseren. Toen Marijnissen in '97 een rare opmerking maakte ging ook niet heel links Den Haag lopen klagen.Hardstyleking wrote:wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niksOxbow wrote:Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..
-
- last seen Nov 2014
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnOxbow wrote:Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mooie televisie. 
-
- last seen Dec 2019
Nou hoezo laf, als jij zoiets over de turkse regering zegt, dan ben je niet echt diplomatisch bezig he. Dan kan je honderd keer gedoogpartner zijn, maar je hoort je zo gewoon niet te gedragen. Ik ben het eens dat je dat tegen Wilders moet zeggen, maar dat heeft geen nut, die vent luistert naar niks behalve zijn eigen prietpraat.Oxbow wrote:Je mag er best iets over zeggen, alleen doe dat dan rechtstreeks tegen hem. Van der Staaij van de SGP verwoordde dat heel goed. Links gebruikt dit soort uitspraken van Wilders om Rutte + regering mee aan te vallen en dat vind ik laf. Zijn ze nou echt zo dom dan ze het woordje gedoogsteun niet begrijpen. Je kan of Wilders z'n zin geven en een heel uur over die uitspraak blijven doorwhinen of gewoon to the point komen en de miljoenennota bekritiseren. Toen Marijnissen in '97 een rare opmerking maakte ging ook niet heel links Den Haag lopen klagen.Hardstyleking wrote:wat blaast links dan op nu, tis toch gewoon asociaal hoe wilders zich gedraagt, je kan dan wel denken daar heb je hem weer met zn idioterie, maar als je er nooit iets van zegt gebeurt er ook niksOxbow wrote:Links blaast het weer veels te veel op. Beschouwingen zijn altijd al een soort toneelstuk geweest, vanwege de kijkcijfers. Laat deze regering lekker regeren en hun plannen doorzetten en ga niet zitten zeuren over de normen en waarden in de 2e kamer. We weten nu langzamerhand wel wie Wilders is en hoe hij zich gedraagt. Gewoon voor je kijken en doorlopen..
Er is wel een verschil in gedrag tussen de rare opmerking van marijnissen en van wilders. Wilders gaat structureel over de schreef, marijnissen niet.
-
G
mrazura wrote:Een circus met clowns.
-
- last seen Dec 2019
Ben het wat dat betreft wel met Rutte eens, geef die man niet elke keer een podium, wordt er zelf strontziek van telkens iets over die vent te lezen. Alles wat ie zegt is bagger, heb em nog nooit iets normaals horen zeggen of met een goed voorstel zien komen.
-
Hardtraxx Veteran - 11323 posts member since 2008
Een blamage, ik zat met schaamrood op m'n lippen te kijken naar dit zogenoemde spektakelstuk volgens sommigen.
-
- last seen 2 days ago
-
Last edited by Oxbow on 22 Sep 2011 22:41, edited 1 time in total.
-
Hardtraxx Veteran - 8066 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Kansloze politici levert kansloze TV op.
Cherso of Holland in da Hood getuigt van een hoger intellect tot het voeren van discussies door middel van raps en drank.
Cherso of Holland in da Hood getuigt van een hoger intellect tot het voeren van discussies door middel van raps en drank.
-
- last seen Nov 2014
Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
dan doen ze het als nog beter dan de shemales van Groenlinks en PvdA
-
- last seen Mar 2014
Waarschijnlijk wel.Mol wrote:Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
Ze zijn iig oprecht geïnteresseerd in andere culturen in tegenstelling tot die figuren!
-
Hardtraxx Veteran - 11323 posts member since 2008
Ach ga toch weg :')Mol wrote:Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
-
Hardtraxx Addict - 1521 posts member since 2011
- last seen Sep 2013
Als je wilt dat iemand weggaat moet je motie van wantrouwen indienen. Dit dient voor 25 september te gebeuren! Jor-D zal dit dan volgende week bij de Hardtraxx Beschouwingen in de tweede kamer behandelen.El Mare wrote:Ach ga toch weg :')Mol wrote:Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
-
- last seen Mar 2014
Inderdaad.Squirrie wrote:Als je wilt dat iemand weggaat moet je motie van wantrouwen indienen. Dit dient voor 25 september te gebeuren! Jor-D zal dit dan volgende week bij de Hardtraxx Beschouwingen in de tweede kamer behandelen.El Mare wrote:Ach ga toch weg :')Mol wrote:Ach aan de andere kant; geef die boys van Holland in da Hood een politieke kans,
Misschien wordt het wel zo'n kansloos gebeuren als de politiek op dit moment.
Ik heb zo'n gevoel dat Groen Links de boventoon gaat voeren met dat leuke grotje van der.
-
- last seen Sep 2013
Groen is hier sowieso in overvloed aanwezig, en ze grijpen hier ook de macht!
Tijd dat het Rode gaat overheersen, ik wil meer communisten hier! Jor-D is nu de enige hier! Meeeeeeeeer
Tijd dat het Rode gaat overheersen, ik wil meer communisten hier! Jor-D is nu de enige hier! Meeeeeeeeer
-
- last seen Mar 2014
Woot woot in tha hoot!Squirrie wrote:Groen is hier sowieso in overvloed aanwezig, en ze grijpen hier ook de macht!
Groen is het nieuwe bruin/rood, jwt
Belasting uitgeven aan onzin is het nieuwe Nederlandse beleid
-
- last seen Sep 2013
Ik zeg dat we het aan de Grieken moeten geven!
Oja en even terugkomend op mooie televisie op blamage.. Tja zeg nu eerlijk, 12 uur van de algemene beschouwingen snap je lang niet alles van
(Tenzij je Bestuurskunde studeert of je interesses er liggen)..
Dus kom maar op met die café taal zoals Wilders doet!
Heerlijk toch om te genieten, zolang ze alles maar beetje goed regeren vind ik de soapserie in de tweede kamer geweldig 
Oja en even terugkomend op mooie televisie op blamage.. Tja zeg nu eerlijk, 12 uur van de algemene beschouwingen snap je lang niet alles van
Dus kom maar op met die café taal zoals Wilders doet!