@Indy, wij hebben welgeteld 17 dezelfde spelers in ons team van de 20 
Remi wrote:Wesley Plaisier, jezus wat een lelijk kanon haha.

Remi wrote:Wesley Plaisier, jezus wat een lelijk kanon haha.

Nouja je mist de analyses al toch? En alleen de eerste twee rondes zijn op het open kanaal dacht ik?ErikZ wrote:Irritant natuurlijk maar het open kanaal moet ook betaald worden, goeie timing is inderdaad anders (al mis je echt niks, hopelijk dat het bij de avond wedstrijden beter is)Indy wrote:kut platform ook viaplay zeg, gewoon op het open kanaal middenin een pot naar de reclame.
ik betaal indirect al aan viaplay dmv mijn tv abonnement. dat we de analyses missen (wtf analyse bij het darten ook lol) is prima, maar je gaat tijdens een voetbalpot toch ook niet middenin de wedstrijd naar de reclame?ErikZ wrote:Irritant natuurlijk maar het open kanaal moet ook betaald worden, goeie timing is inderdaad anders (al mis je echt niks, hopelijk dat het bij de avond wedstrijden beter is)Indy wrote:kut platform ook viaplay zeg, gewoon op het open kanaal middenin een pot naar de reclame.
Allereerst helemaal eens met je, even advocaat van onze Martin: de reden dat er geen pauze is tijdens die voetbalpot is door de doorlopende reclame op de bordenIndy wrote:verhaal
Staan nu toch al wel echt leuke potjes hoor. Watti - wade nu, woodhouse - de deckerErikZ wrote:Allereerst helemaal eens met je, even advocaat van onze Martin: de reden dat er geen pauze is tijdens die voetbalpot is door de doorlopende reclame op de bordenIndy wrote:verhaalmoney makes the world turn
OT: Vaak niks aan ronde 1 & 2 maar door de traditie is mijn kerst(vakantie)gevoel wel echt gestart
Mag je zeggen ja, dat was vroeger wel anders.Tomyio wrote:Die James Wade bakt er de laatste jaren op het WK ook niks van
Ja mij ook, die graf wekker om 5:30 ook. Lig elke keer te knikkebollen op de bankpim__ wrote:Wattimena is juist dit jaar erg sterk, ook mentaal een stuk beter dan voorheen. Trouwens wel jammer van die avond wedstrijden zo laat. De laatste 2 zijn me eigenlijk net te laat.
schijt irritant.Alm1ghty wrote:hè vriend hè uit Vroomshoop hè.