Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
@Indy, wij hebben welgeteld 17 dezelfde spelers in ons team van de 20 :lol:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Remi wrote:Wesley Plaisier, jezus wat een lelijk kanon haha.
Image
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 7 days ago
ErikZ wrote:
Indy wrote:kut platform ook viaplay zeg, gewoon op het open kanaal middenin een pot naar de reclame.
Irritant natuurlijk maar het open kanaal moet ook betaald worden, goeie timing is inderdaad anders (al mis je echt niks, hopelijk dat het bij de avond wedstrijden beter is)
Nouja je mist de analyses al toch? En alleen de eerste twee rondes zijn op het open kanaal dacht ik?
Als iemand op een finish staat naar de reclame gaan is gewoon raar.
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 7 days ago
Wel lekker dat die knapperd nog heeft weten te winnen, wat is die Japanner sloom zeg.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
Indy wrote:kut platform ook viaplay zeg, gewoon op het open kanaal middenin een pot naar de reclame.
Irritant natuurlijk maar het open kanaal moet ook betaald worden, goeie timing is inderdaad anders (al mis je echt niks, hopelijk dat het bij de avond wedstrijden beter is)
ik betaal indirect al aan viaplay dmv mijn tv abonnement. dat we de analyses missen (wtf analyse bij het darten ook lol) is prima, maar je gaat tijdens een voetbalpot toch ook niet middenin de wedstrijd naar de reclame? :lol:
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Wie denken jullie 1. winnaar en 2. 'revelatie'

Ik denk 1. Humpie en 2. Nijman
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Indy wrote:verhaal
Allereerst helemaal eens met je, even advocaat van onze Martin: de reden dat er geen pauze is tijdens die voetbalpot is door de doorlopende reclame op de borden ;) money makes the world turn

OT: Vaak niks aan ronde 1 & 2 maar door de traditie is mijn kerst(vakantie)gevoel wel echt gestart
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
ErikZ wrote:
Indy wrote:verhaal
Allereerst helemaal eens met je, even advocaat van onze Martin: de reden dat er geen pauze is tijdens die voetbalpot is door de doorlopende reclame op de borden ;) money makes the world turn

OT: Vaak niks aan ronde 1 & 2 maar door de traditie is mijn kerst(vakantie)gevoel wel echt gestart
Staan nu toch al wel echt leuke potjes hoor. Watti - wade nu, woodhouse - de decker
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
Poh, lekker hoor van watti. Zeer sterke pot
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Die James Wade bakt er de laatste jaren op het WK ook niks van :lol:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Tomyio wrote:Die James Wade bakt er de laatste jaren op het WK ook niks van :lol:
Mag je zeggen ja, dat was vroeger wel anders.
Die Plaisier liet ook even liggen gisteren, wat een missers op de dubbels pfffff
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Zonde van ons Wes, favoriete roomboterklontje.
Ben benieuwd wat Jermaine Wattimena, The Machine Gunnnnn Ratatatatata tegen Wright kan doen.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
wattimena in de huidige vorm moet wright wel kunnen pakken denk ik, maar het is maar afwachten hoe die vetklomp van de gourmettafel bij z'n zus terugkomt
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Vond die paradijsvogel van de Bahama's wel lachen gister. Jammer dat ie niet won.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Toch jammer, had gehoopt dat cutiepie Plaisier de verrassing kon gaan worden. Heb hem daarom ook boven Wattinema verkozen, omdat ik bang was dat die weer een mentale inzinking zou krijgen tegen het vervelende spel van Wade.
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
Wattimena is juist dit jaar erg sterk, ook mentaal een stuk beter dan voorheen. Trouwens wel jammer van die avond wedstrijden zo laat. De laatste 2 zijn me eigenlijk net te laat.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
pim__ wrote:Wattimena is juist dit jaar erg sterk, ook mentaal een stuk beter dan voorheen. Trouwens wel jammer van die avond wedstrijden zo laat. De laatste 2 zijn me eigenlijk net te laat.
Ja mij ook, die graf wekker om 5:30 ook. Lig elke keer te knikkebollen op de bank :P

Ook wel benieuwd naar Aspinall en Evans vanavond, altijd leuke spelers om naar te kijken. Morgen staan er weer 3 gasten op het programma die ik ook in m'n team heb, dat maakt het altijd net spannender.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Had gehoopt gisteren Kistje bier en Rapid Ricky te kijken maar mede door het 120BPM tempo van onze vriend uit zuid oost Azië en het maximale aantal legs van de eerste pot niet verder gekomen dan de 9 darter van hè onze hè vriend hè uit Vroomshoop hè.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Alm1ghty wrote:hè vriend hè uit Vroomshoop hè.
schijt irritant.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hoe droog die kerel ook reageert op het feit dat ie 60.000 pond wint, wat een figuur :P
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Zonde van Springer, had meer verdiend (ook voor mijn Scorito)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
DOETS HE HE HE
DOETS HE HE HE
DOETS HE HE HE
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Fuck de 23:00 (of later) wedstrijden :( gemist.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hoe vinden we zelf dat het gaat :lol:
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
Erg gaaf, nog maar 4 poppetjes te volgen en dan kan de tv weer uit