Of het was niet de bedoeling dat hij zo vaak thuis zou zijn.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Nee, ik denk oprecht dat ie t ergens wel flink mist. Zat al zo lang op hoog niveau te gooien...
Dit is nog helemaal niet zo'n gek idee.ErikZ wrote:Nieuwe vriendin met financiële eisen?Rowanyt1309 wrote:Waarom doet Barney zichzelf dit aan?
WK weer begonnen
Op voorhand denk ik niet echt een duidelijke favoriet aan te wijzen voor de titel. Verwacht wel dat van Gerwen, Wright, Price & Clayton ver gaan komen in dit toernooi. En er zal natuurlijk ook altijd wel weer een verrassing naar boven komen in de eerste rondes.
Op voorhand denk ik niet echt een duidelijke favoriet aan te wijzen voor de titel. Verwacht wel dat van Gerwen, Wright, Price & Clayton ver gaan komen in dit toernooi. En er zal natuurlijk ook altijd wel weer een verrassing naar boven komen in de eerste rondes.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Wat traditiegetrouw natuurlijk Paultje Lim gaat zijn 
Heerlijk iedere dag weer die partijtjes volgen. Denk dat Dimitri Van den Bergh nog wel eens kan gaan verrassen. En natuurlijk hopen dat Dirk van Duijvenbode weer ver komt 
Dimitri heeft corona gehad en is net vader geworden, denk niet dat het hem dit jaar gaat worden. Als verrassingen tip ik Callan Rydz en Damon Heta! Voor de winst Price vs Van Gerwen.Denkeleda wrote:Heerlijk iedere dag weer die partijtjes volgen. Denk dat Dimitri Van den Bergh nog wel eens kan gaan verrassen. En natuurlijk hopen dat Dirk van Duijvenbode weer ver komt
Die pot van gisterenavond Borland-Brooks, legendarisch
2 jonge mannekes die een partij pijlen stonden te rammen joh. En dan 2-2 in sets, 2-2 in legs in de beslissende leg een 9-darter gooien als debutant, ongekend.
2 jonge mannekes die een partij pijlen stonden te rammen joh. En dan 2-2 in sets, 2-2 in legs in de beslissende leg een 9-darter gooien als debutant, ongekend.
Wat fenomenaal inderdaad, daar kijk je het WK Darts voor. Genieten.Chroman wrote:Die pot van gisterenavond Borland-Brooks, legendarisch![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
grapjeFiretrap wrote:Wat traditiegetrouw natuurlijk Paultje Lim gaat zijn
Van Den Bergh wel de verrassing, helaas niet op de manier zoals ik dacht 
Grappig om te zien dat hij vooraf door enkele 'kenners' als outsider getipt werd en er dan direct uitvliegt.Denkeleda wrote:Van Den Bergh wel de verrassing, helaas niet op de manier zoals ik dacht
Verder Smith ook zeer sterk zien gooien gisteren. Zit wel in het zwaarste kwart met Price, Clayton & een van Duijvenbode (mits hij het niveau van vorig jaar aantikt).
Benieuwd hoe ons Dirkie het er vandaag vanaf brengt.
Ik haak alleen al in voor Typhoon - Glimpse of the Future
Het is tegenwoordig Radical - Just Like YouRickzel wrote:Ik haak alleen al in voor Typhoon - Glimpse of the Future
BARNEY ARMYYYYY.
Vent zal komende maanden wel weer in een depressie zitten...
Jammer, want hij begon wel faya.
Vent zal komende maanden wel weer in een depressie zitten...
Jammer, want hij begon wel faya.
Zonde! Genoeg kansen gehad om op voorsprong te komen gisteren. Wel enorm genoten van die 170 finish 
Ross Smith – Dirk van Duijvenbode en Gerwyn Price – Kim Huybrechts 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Echt genieten gisteren, heeft het smetje van de uitval van VDV toch goed gemaakt.
Van Gerwen ligt er uit. Positief op corona getest 
Ik denk dat de organisatie er goed aan zou doen om het toernooi vanaf vandaag stil te leggen en op een later moment weer op te pakken, voor de 8e finales beginnen. Nu al best een aantal die naar de laatste 16 gaan omdat hun tegenstanders besmet zijn en dat kan misschien alleen nog maar meer worden de komende dagen. Je moet er toch ook niet aan denken dat straks ook halve finales en finales niet gespeeld worden i.v.m. besmettingen.
Martin wrote:Grappig om te zien dat hij vooraf door enkele 'kenners' als outsider getipt werd en er dan direct uitvliegt.Denkeleda wrote:Van Den Bergh wel de verrassing, helaas niet op de manier zoals ik dacht
Over kenners gesprokenChroman wrote: Dimitri heeft corona gehad en is net vader geworden, denk niet dat het hem dit jaar gaat worden. Als verrassingen tip ik Callan Rydz
Haha kan jij je niet aanmelden als analist bij RTL7, want gisteren leek het wel WK open deuren intrappen daar aan tafel. Ging nergens over