ouwe cheatert hahah, met je golden cookies
Haha wou net zeggen. Ik heb nog maar 1 golden cookie. 14 148 623, 4 p/steupie wrote:ouwe cheatert hahah, met je golden cookies
Haha wou net zeggen. Ik heb nog maar 1 golden cookie. 14 148 623, 4 p/steupie wrote:ouwe cheatert hahah, met je golden cookies
hij heeft script ingesteld oid. Staat gewoon online had hem net ook even aan staan haha, dan krijg je een cheat achievementMaximize wrote:Haha wou net zeggen. Ik heb nog maar 1 golden cookie. 14 148 623, 4 p/steupie wrote:ouwe cheatert hahah, met je golden cookies
Ja las daar net ook al iets over ergens. Maar dan is 't nie meer leukteupie wrote:hij heeft script ingesteld oid. Staat gewoon online had hem net ook even aan staan haha, dan krijg je een cheat achievementMaximize wrote:Haha wou net zeggen. Ik heb nog maar 1 golden cookie. 14 148 623, 4 p/steupie wrote:ouwe cheatert hahah, met je golden cookies
jatoffee wrote:Is een golden cookie zo'n ding wat ineens in beeld verschijnt? Dat heb ik 1 keer gehad.
Ondertussen op zo'n 11,5 miljoen na 1 dag
350.000 koekjes per seconde.Henk-Jan wrote:Dit ga ik preventief niet openen
Dan maak je t toch juist af als je zo close bent.. of zijn het echt bizarre achievements..teupie wrote:1,4 miljard p/s moet nog 3 achievements en 4 upgrades. mooi geweestwel 2 dagen volgehouden haha