530miljoen ondertussen, en mn vrienden zijn inmiddels ook verslaafd 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Snap dus absoluut niet het nut van dit spel, heb 100 keer geklikt en toen weggeklikt.
Dan snap je 't spel gewoon nietJurheinen wrote:Snap dus absoluut niet het nut van dit spel, heb 100 keer geklikt en toen weggeklikt.
Indd, anders speel je het nog steeds xD, het is best verslavend als je eenmaal bezig bent.Maximize wrote:Dan snap je 't spel gewoon nietJurheinen wrote:Snap dus absoluut niet het nut van dit spel, heb 100 keer geklikt en toen weggeklikt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ik had hetzelfdeJurheinen wrote:Snap dus absoluut niet het nut van dit spel, heb 100 keer geklikt en toen weggeklikt.
Al 3 dagen niet gespeeld. IK HEB MIJN VERSLAVING OVERWONNEN!!!11
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Leg het me uit alstublieftprovehito wrote:Indd, anders speel je het nog steeds xD, het is best verslavend als je eenmaal bezig bent.Maximize wrote:Dan snap je 't spel gewoon nietJurheinen wrote:Snap dus absoluut niet het nut van dit spel, heb 100 keer geklikt en toen weggeklikt.

autoclicker aan terwijl ik weg was
Ook gestopt, mijn save file wou die niet meer laden. 140mil p/s... Tis leuk geweest, back to GTA.
Ik ben van plan het uit te spelen voor zover dat kan.

Een tip voor mensen die lui zijn en Windows hebben:
Auto Clicker.
(Protip: stel milliseconden af op 200, als je de standaard 10 gebruikt heb je kans op crash (had ik))
Auto Clicker.
(Protip: stel milliseconden af op 200, als je de standaard 10 gebruikt heb je kans op crash (had ik))
ik heb 'm op 1 miliseconde en werkt perfect
Of je gebruikt dit: http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cheating
Ojee mobiele app varianten gespot, weer terug bij af.. (Al zijn ze wel minder uitgebreid)