Gefeliciteerd Oostzaner!
en anderen.
Related topics
- View the latest post: Congratz Thund3R, Marijn & Onthafloorx: 21, 19 & 18 jaartjes oud!
- View the latest post: congratz: Mannonymous, Hasty Boy (32), gydo (21), Hooli (21), Razerz (19), DJ Wyvern (19), Mauren (18)
- View the latest post: congratz: Hymn (18)
- View the latest post: congratz to:
- View the latest post: congratz: mildr (26), D-Ruz (19), Spacepinda (19), PumA-RebeL (18)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ik ben niet bereid Oostzaner een felicitatie te geven tenzij hij Banaanslak en echte_Oostzaner terug brengt.
-
E
Can't help you with that...Nijidik wrote:Ik ben niet bereid Oostzaner een felicitatie te geven tenzij hij Banaanslak en echte_Oostzaner terug brengt.
-
G
gefeliciteerd jungske!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ohoostzaner wrote:Can't help you with that...Nijidik wrote:Ik ben niet bereid Oostzaner een felicitatie te geven tenzij hij Banaanslak en echte_Oostzaner terug brengt.
Socializerz wrote:Gefeliciteerd Oostzaner![]()
Wil je mij alsjeblieft niet quoten? haha
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gefeliciteerd!
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Ramirez wrote:Gefeliciteerd!
Eigenlijk wel mee eens, maar "helaas" al op fb gedaanNijidik wrote:Ik ben niet bereid Oostzaner een felicitatie te geven tenzij hij Banaanslak en echte_Oostzaner terug brengt.
KomkommerSocializerz wrote:Wat zei ik nou_theon_ wrote:Socializerz wrote:Gefeliciteerd Oostzaner![]()
Wil je mij alsjeblieft niet quoten? haha
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Net te laat, maar alsnog gefeliciteerd !