ik zeg nog niks Davey, maar het is zeker de moeite waard om te kijken!
nu 12 minuten bezig en alweer van alles gebeurd
nu 12 minuten bezig en alweer van alles gebeurd
Festuca wrote:http://nos.nl/video/230885-wereldgoal-stankovic-in-eerste-minuut.html
Viel mij ook op, normaal wel fan van hem, maar Redknapp had beter hem kunnen wisselen dan Rafael. Verder natuurlijk gewoon kansloze zaak voor de spurs, jammer. In de eerste helft nog wel wat leuke dingen van Bale gezien maar verder was het vandaag niets waard. En het ergste is nog, oke Real verdiende dik te winnen, maar wie er 2 inkopt. Niet Adebayor, die vent gun ik niets meer.Daveytl wrote:Die Modric speelt extreem slecht. Meer balverlies dan succesvolle passes/acties
Echt he! Ben blij dat ik die heb gekeken vanaf de 2e helft hahawootum wrote:Zit nu samenvatting te kijken van Inter - Schalke. Wat een wedstrijd
Ik heb ook ooit eens zo'n goal gemaakt, maar dan van eigen helft en met een stuitMartin wrote:tering wat een heerlijk doelpunt van Stankovic
zo'n goal maak je maar 1x
SanderM wrote:Ik moet toch ff mijn hart luchten.
Wat ben ik enorm blij dat die paupergrafclub van een Inter zo'n pak slaag heeft gehad
Ik ben het zo eens met iedere letter die hij zegtSanderM wrote:Ik moet toch ff mijn hart luchten.
Wat ben ik enorm blij dat die paupergrafclub van een Inter zo'n pak slaag heeft gehad
dawasiknie wrote:Ik ben het zo eens met iedere letter die hij zegtSanderM wrote:Ik moet toch ff mijn hart luchten.
Jij denkt dat tottenham in eigen huis even met 5-0 gaat winnen? Tuurlijk gaat Real door, Barca moet het klusje ook gewoon klaren.dawasiknie wrote:Real-Barca zou wel stijve plasser-ontmoeting zijn idd. Dus voor deze ene keer hoop ik dat Real gewoon wint
Ja daar houd ik toch geen rekening mee, wie wilt er nu dat Real wint van het pareltje des voetbalLyst wrote:Niks gezegd