Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Chukkels wrote:
Martin wrote:openingspost weer geupdate :D
wat me opvalt de ploegen die de 2e wedstrijd thuis spelen zijn nu allemaal door :P
Laten we hopen dat dat morgen andersom is :P
dus dat betekend dat Manchester United, Bayern, Chelsea en Lyon er allemaal uitliggen? xd
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Blauwen ole :clap:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Voetbal kijken wordt met de dag frustrerender --> commentator + scheidsrechter!

Heb laatste tijd veel eredivisie duels en CL duels live gezien.. Maar vind het jammer dat scheidsrechters soms nog steeds een wedstrijd kunnen bepalen!

Kijk dinsdag, barca-ars.. Barcelona uiteraard beter, Arsenal kon alleen winnen met 11 man + geluk + voorsprong.. Nou ze hadden alles, totdat de scheids er een man afpakte ;) En dat om een domme reden!
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Squirrie wrote:Voetbal kijken wordt met de dag frustrerender --> commentator + scheidsrechter!

Heb laatste tijd veel eredivisie duels en CL duels live gezien.. Maar vind het jammer dat scheidsrechters soms nog steeds een wedstrijd kunnen bepalen!

Kijk dinsdag, barca-ars.. Barcelona uiteraard beter, Arsenal kon alleen winnen met 11 man + geluk + voorsprong.. Nou ze hadden alles, totdat de scheids er een man afpakte ;) En dat om een domme reden!
Maar scheidsrechters zijn ook maar gewoon mensen. Een scheids in betaald voetbal maakt ongeveer 300 beslissingen per wedstrijd(ja echt waar) en ze kunnen natuurlijk nooit allemaal juist zijn.

En ik blijf erbij dat Van Persie sowieso z'n tweede geel al had moeten hebben hoor. Eerst die overtreding op Messi, daarna die slaande beweging. Misschien zag de scheids dit wel als de druppel die de emmer deed overlopen. ;)
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
schalke :woot:
Hardtraxx Addict
last seen 11 hours ago
Het was natuurlijk ook gewoon dom van Van Persie..
Sowieso die actie op Messi waar hij dan geen kaart voor pakt, maar dat had er wel 1 mogen zijn..
Dan plant hij zijn hand in het gezicht van Alves wat ook gewoon een domme actie was..
En die actie waarvoor hij zijn tweede geel krijgt, kun je niet over oordelen of hij het nou wel of niet gehoord heeft, want als er 95.000 man zit te schreeuwen, fluiten, zingen etc. dan kan het natuurlijk gebeuren dat je het niet hoort.
Dus over die actie val over te twisten maar het is natuurlijk wel zo dat hij al eerder eraf had gekund.

En de wedstrijden van gister heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen..

Maar in de eredevisie gebeurt het ook vaak zat dat clubs aan punten geholpen worden..
Duidelijkste voorbeeld is PSV denk ik?
Tegen Willem II krijgen ze het makkelijk doordat er 2 spelers heel erg gemakkelijk er uit worden gestuurd
En tegen Excelsior afgelopen weekend krijgen ze een wel heel erg gemakkelijk gegeven penalty in de allerlaatste minuut..
Dus dat een scheidsrechter een wedstrijd wel degelijk kan beïnvloeden is dus wel zo..
Jammer genoeg.

Zelfs in het amateur voetbal ook bij ons..
Afgelopen zaterdag komt er een scheids heel netjes met een KNVB tenue en embleem en alles er op en de aan.
Maar hij zorgt er wel voor dat de wedstrijd kapot gefloten word en heel veel beslissingen heeft waarin hij niet consequent is.. Voor de ene overtreding fluit hij wel de andere precies de zelfde niet.. En dan ga je je ergeren en word je zo gewoon de wedstrijd uitgefloten..

OT:
Ik hoop dat Inter, Man. Utd, Real en Chelsea doorgaan :thumbsup:
dan krijg je wel interessante kwart finales :D
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Squirrie wrote:Voetbal kijken wordt met de dag frustrerender --> commentator + scheidsrechter!

Welke wedstrijd heb jij lopen kijken dan?
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
forza inter

hoppa 0-1
A
Wie heeft een link waar ik in fatsoenlijke kwaliteit met engels commentaar naar de wedstrijd kan kijken?
Hardtraxx Addict
last seen 11 hours ago
wat een blunder :x
en alweer he...
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Wat een blunder weer :P
A
Almighty wrote:Wie heeft een link waar ik in fatsoenlijke kwaliteit met engels commentaar naar de wedstrijd kan kijken?
Hardtraxx Addict
last seen 11 hours ago
ik niet kijk op NL 3

maar 2-1 :cry:
Hardtraxx Crew
last seen 4 hours ago
Hoppa 2-1 :)
Hardtraxx Crew
last seen 4 hours ago
So, wat een aanval. Die had Ribery wel mogen maken :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
of moeten afleggen
A
LOL
wtf was dat
Hardtraxx Addict
last seen 11 hours ago
mooie wedstrijd voor de neutrale toeschouwer :)
en wat een kans net :oh:
maar ben toch voor inter :$
Hardtraxx Crew
last seen 4 hours ago
Wat een mooie wedstrijd zeg :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Die pass van Sneijder op Stankovic :worship: jammer dat ie em verneukt
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
beestachtige wedstrijd :worship: en wat zijn de 2 nederlanders beslissend en goed :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen 11 hours ago
yes yes yes yes yes :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

2-3 :D :D :D :D :D :D
Hardtraxx Crew
last seen 4 hours ago
NEEEEEEE!!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022