Wat ik wil...
Porto-Liverpool.
Tottenham-Ajax.
Juve-City.
United-Barca
Porto-Liverpool.
Tottenham-Ajax.
Juve-City.
United-Barca
Huh?Chroman wrote:Je wensen uitspreken oke, maar gokken wat de loting wordt?Of denk je dat die loting gemanipuleerd is?
Ik heb wel vaker loze opmerkingenChroman wrote:Ik vond dit een beetje een loze opmerking. Uitgerekend van jou, aangezien je altijd alles goed onderbouwt.
Je kan niet 'denken' dat het iets wordt, aangezien elke uitkomst dezelfde kans heeftBroken Balance wrote:Wat je hoopt en wat je denkt dat het wordt zijn toch twee verschillende dingen?
Wat is het probleem mensen?
Joh, vandaar dat ik ook zei, ik "DENK" dat het dit wordt omdat er "PROCENTUEEL MEER KANS IS DAT ENGELSE CLUBS TEGEN ELKAAR MOETEN", en toen zette ik dat daar neer. Is het dan precies wat ik denk dat het wordt of juist een voorbeeld van wat ik zeg? Vervang het woordje dit in die zin door zoiets als het je beter doet voelen.Anonymous wrote:Je kan niet 'denken' dat het iets wordt, aangezien elke uitkomst dezelfde kans heeftBroken Balance wrote:Wat je hoopt en wat je denkt dat het wordt zijn toch twee verschillende dingen?
Wat is het probleem mensen?
Dat was mijn hele punt jaAnonymous wrote:Haha je denkt dus dat de kans dat twee Engelse teams tegen elkaar gaan groter is, wat zeker zo is(heb niks persoonlijks tegen jou ofzo,)
Zie ze dit niet overleven denk ik. Hoop wel dat ze een pot gelijkspelen of winnen in ieder geval zodat de kampioen straks wel rechtstreeks de CL in kan.Justinhafc wrote:Een van de, zo niet de, ongunstigste lotingen die er mogelijk waren
Beide wedstrijden:Goldenstyle wrote:Wat worden de voorspellingen voor vanavond?
Zit ff te kijken naar m'n toto, wil inleggen op sterling of kane.
Liverpool zal ik maar op Mane inleggen of?