Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Juve :love: Mooiste scenario zou zijn Juve - Monaco in de volgende ronde (geheid 2 mooie wedstrijden) en dan in de finale winnen van Real :cool:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Juve - Monaco finale alsjeblieft.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Atletico - Monaco alsjeblieft met Atletico als winnaar en daarna mag de Spaanse hegemonie wel voor een tijdje afgelopen zijn.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ook hier weer geneuzel dat alleen Real is geholpen door de scheids. Totaal niet waar, dan heb je echt oogkleppen op.
Penalty van Bayern was heel licht gegeven en naar mijn mening te weinig om een penalty voor te geven, eigen goal van Ramos stond Lewandowski buitenspel bij het aannemen van de bal en Vidal had al veel eerder rood moeten hebben. Met videoscheids had t na 90 minuten 1-0 voor Real of 1-1 gestaan (Lewandowski onterecht buitenspel gevlagd waardoor hij niet 1 op 1 kon met Navas) en was real al gewoon doorgegaan.

Dat er beslissingen de kant van Real opgevallen zijn is duidelijk, maar het was meer een zielige vertoning van de scheids en lijnrechters over t algemeen dan dat ze in t voordeel van Real floten. Real ook gewoon terecht door, Bayern had afgezien van de eerste helft in München helemaal niks te vertellen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:Ook hier weer geneuzel dat alleen Real is geholpen door de scheids. Totaal niet waar, dan heb je echt oogkleppen op.
Penalty van Bayern was heel licht gegeven en naar mijn mening te weinig om een penalty voor te geven, eigen goal van Ramos stond Lewandowski buitenspel bij het aannemen van de bal en Vidal had al veel eerder rood moeten hebben. Met videoscheids had t na 90 minuten 1-0 voor Real of 1-1 gestaan (Lewandowski onterecht buitenspel gevlagd waardoor hij niet 1 op 1 kon met Navas) en was real al gewoon doorgegaan.

Dat er beslissingen de kant van Real opgevallen zijn is duidelijk, maar het was meer een zielige vertoning van de scheids en lijnrechters over t algemeen dan dat ze in t voordeel van Real floten. Real ook gewoon terecht door, Bayern had afgezien van de eerste helft in München helemaal niks te vertellen.
Zag zelf bij wedstrijd 2 wel in dat Bayern ook geholpen werd, en in de 1e werd er ook geen penal gegeven terwijl dit wel moest.

Echter heeft Bayern hier wel het overwicht van de beslissingen tegen zich. Rood was echt niet terecht voor Vidal, als je dat eerder rood geven noemt hadden er wel meer rood moeten krijgen. De 1e wedstrijd was het 2e geel ook onterecht.

2x een wedstrijd met onterecht met 10 man, ja dan krijg je als Real wel het overwicht ja.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ja mee eens, maar er wordt gedaan alsof alleen Real is geholpen. Vidal had echt al wel rood moeten hebben, net als Casemiro.
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Bjorn Kuipers man van de wedstrijd gisteravond :)
Ik gok dat hij de finale gaat fluiten.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Real Madrid - Atletico Madrid
en
Juventus - AS Monaco

Denk dat de finale Real Madrid tegen Juventus gaat worden ^^ :corn:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
immuunm wrote:Denk dat de finale Real Madrid tegen Juventus gaat worden ^^ :corn:
Bierkoning
last seen 15 days ago
Heb zo'n gevoel dat Atletico revanche gaat halen voor de 2 verloren finales tegen Real. Juve - Atletico in de finale, Juve uiteindelijke winnaar.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik zie het ze ook wel flikken. Real speelt al maanden eigenlijk geen denderend voetbal meer, zoals een tijdje geleden. Ze scoren weliswaar makkelijk en winnen veel, maar ik denk (hoop) dat Atleti hier een antwoord op heeft. Met in de counter natuurlijk Griezmann. Kijk er naar uit :)
Hardtraxx Veteran
Leuke pot weer en oh wat hoop ik dat Atletico zich een mooie uitgangspositie verschaft voor de return.

Jezus Ronaldo :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
Exterkate wrote:Wat een fenomeen die Ronaldo. Je mag 'm haten, maar hij is gewoon een dikke baas :worship:
Exact, je kan daar gewoon echt niet meer omheen, dat heb ik inmiddels ook wel begrepen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ronaldo :lol: Even op z'n dooie gemakje 8 goals scoren in 3 wedstrijden tegen 2 top 5 clubs uit de wereld. Ballon D'or is weer binnen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
In de CL historie:

Image

Meer doelpunten gemaakt dan 111 van de 135 teams die aan de CL hebben meegedaan. Bizar...
Hardtraxx Veteran
En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Unknown wrote:En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.
Als voetballiefhebber die niet per se fan van Messi of Ronaldo is, zijn dit gewoon heerlijke tijden om het product op het veld te zien. Niet bezig zijn met die de betere is, wie klaarkomt op zijn eigen spiegelbeeld of wie de belastingdienst voor de gek houdt, gewoon blijven genieten.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Waarom werd hij eigenlijk uitgefloten? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/73 ... iten-.html
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Chroman wrote:Waarom werd hij eigenlijk uitgefloten? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/73 ... iten-.html
Doen fans van Madrid altijd, die denken dat het de spelers motiveert om beter te gaan voetballen.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Heel bizar. :worship:
Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:
Unknown wrote:En nog eens als eerste speler 50 goals in de knockout fase, ja deze man is gewoon 1 van de beste aller tijden.
Als voetballiefhebber die niet per se fan van Messi of Ronaldo is, zijn dit gewoon heerlijke tijden om het product op het veld te zien. Niet bezig zijn met die de betere is, wie klaarkomt op zijn eigen spiegelbeeld of wie de belastingdienst voor de gek houdt, gewoon blijven genieten.
Ja precies, maar mijn Barcelona hart heeft een voorkeur voor Messi, maar als je dit ziet is gewoon ongekend en als ook gewoon pure voetballiefhebber vind ik het geweldig dat wij met zijn alle kunnen genieten van spelers die boven alles en iedereen uitstijgen. En toch denk ik ook wel dat de drijfveer voor Ronaldo/Messi elkaar is.
Wat ik ook wel geweldig vond tijdens El Clasico bv hoe die 2 elkaar begroeten net voor de aftrap, zegt ook wel genoeg hoeveel respect die 2 voor elkaar hebben, ondanks dat het rivalen zijn.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ach ja, het blijven mensen.

Over beste voetballen ga ik ook geen keuze maken, beide hebben hun momenten. Ik vind Ibra dan de vetste speler, niet de beste maar wel de meest geniale speler.

En over alle tijden blijft het Ronaldinho voor mij.
Hardtraxx Veteran
Wat is Juventus goed zeg :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Juve eerste helft zo gemakkelijk orde op zaken gesteld, waardoor de tweede helft op halve kracht kon worden uitgespeeld. Hoop oprecht (vooral voor Buffon) dat ze de CL winnen.
Bierkoning
last seen 15 days ago
Al m'n hele leven fan van Juventus geweest (heb denk ik wel 7 shirts thuis liggen), maar heb ze helaas 2 keer de CL finale zien verliezen. Hopelijk dat het deze keer wel lukt, al gaat het echt enorm moeilijk worden tegen Real. Ik gun met Buffon idd echt enorm, wat een held die man. Net ook weer samen met Chiellini als twee machines daar bezig achterin, heerlijk om te zien. Oja en ik had voor de kwartfinales 20 euro gezet dat Juve de CL zou winnen met een quote van 9.00, dus dat zou ook nog eens leuk meegenomen zijn. :P Kijk er naar uit in ieder geval.