Kanonnen wat is Barca overklast zeg. Nou heb ik Barca zelden zo erg als natte kranten zien spelen, maar volledig de verdienste van PSG natuurlijk. 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik had dit eerlijk gezegd echt niet zien aankomen 
Barca speelt sowieso een erg zwak seizoen, met af en toe een sterke wedstrijd. PSG begon zwak dit seizoen, maar heeft zich daarna goed herpakt. Ik voorspelde zelf een gelijkspelletje van tevoren, maar een 4-0 zag niemand behalve Unknown aankomen natuurlijk.
Nee ik zag zeker geen 4-0 aankomen, ik zag wel al het hele seizoen dat Barça zeer kwetsbaar is, beetje flauw om het zo denigrerend aan te kaarten.chas1n wrote:Barca speelt sowieso een erg zwak seizoen, met af en toe een sterke wedstrijd. PSG begon zwak dit seizoen, maar heeft zich daarna goed herpakt. Ik voorspelde zelf een gelijkspelletje van tevoren, maar een 4-0 zag niemand behalve Unknown aankomen natuurlijk.
Haha neem het met een korreltje zout, denigrerend was 't niet bedoeld joh, gwn een mopje
. Dat kwetsbare is heel 't seizoen idd al duidelijk. Jammer dat ze uitgerekend nu zo door hun hoeven zakken.
En precies als Barca een keer aangepakt wordt lig ik te slapen, godverdomme. 
Ja jonge doe dat dan ook niet manMelvinFR wrote:En precies als Barca een keer aangepakt wordt lig ik te slapen, godverdomme.
Arsenal ook lekker op de slachtbank gelegd, best leuk 
Hoop dat Bayern of PSG in de volgende ronde Real treft en helemaal scheel speelt.
Hup PSG! Laat hun de finale maar in gaan en met de beker er vandoor gaan. 
Vanwaar iedereen ineens zo'n fan van PSG? Durf te wedden dat er 6 jaar geleden nog niet naar de die club werd omgekeken.
Liever dat dan de grote clubs toch? Against modern football.MelvinFR wrote:Vanwaar iedereen ineens zo'n fan van PSG? Durf te wedden dat er 6 jaar geleden nog niet naar de die club werd omgekeken.
PSG is de definitie van modern footballRowanyt1309 wrote:Liever dat dan de grote clubs toch? Against modern football.MelvinFR wrote:Vanwaar iedereen ineens zo'n fan van PSG? Durf te wedden dat er 6 jaar geleden nog niet naar de die club werd omgekeken.
Maar om antwoord te geven op Melvin: PSG speelt op dit moment gewoon aantrekkelijk voetbal. Ik ben niet opeens fan van ze, maar met wat ze nu laten zien gun ik ze wel succes. Omgekeerde heb ik met ploegen die met 9 man voor eigen goal blijven hangen en loeren opnde counter.
Krijg nu niet de indruk dat men per se PSG fan is opeens, maar meer van het voetbal dat ze dinsdag lieten zien. En daarnaast krijgt de "leuk spelende underdog" altijd snel bandwagon fans.MelvinFR wrote:Vanwaar iedereen ineens zo'n fan van PSG? Durf te wedden dat er 6 jaar geleden nog niet naar de die club werd omgekeken.
PSG valt volledig onder de noemer "modern football" met het geld dat ze er tegenaan hebben gesmeten.Rowanyt1309 wrote: Liever dat dan de grote clubs toch? Against modern football.