Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 23:49 

Hardtraxx Veteran

Hebben we Waterreus voor terug gekregen om alles te analyseren, wat een zaadstaaf is dat ook :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 00:51 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Kan die Ronaldo echt niet eens normaal gaan juichen, dom kunstje elke keer weer zeg :x

Hater :P (ok hij is wel een tikkeltje arrogant maarja xd)

Ik heb Manchester city - Juventus zitten kijken. Moet zeggen dat Juve er echt niet op achteruit gegaan is zonder Pirlo en Tevez :o Speelde een erge stevige wedstrijd. ManCity daarintegen leek op de nationale ploeg van België... 90 minuten balletje breed leggen en een inspiratieloze aanvalslijn. De grote kansen die ze dan kregen werden door Sterling recht op de keeper getrapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 01:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Godverdomme wat loop ik me dood te irriteren aan dat sbs 6. Bijna net zo erg als aan Bruma. Enige lichtpuntje is dat ik Frank Snoeks niet meer aan hoef te horen.

Helemaal mee eens, ik krijg er ook helemaal geen CL gevoel bij zoals bij de NOS, eerder een EL gevoel. En ik kan die gozer die daar blij bij dat tafeltje feitjes op staat te lezen niet uit staan. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 06:16 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Wat een verschil in beleving tussen PSV in de CL en Ajax afgelopen paar jaar. Leuke pot gezien.

Dat kan je wel zeggen jah.

Goed voor het Nederlandse voetbal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 06:20 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Unknown schreef:
Kan die Ronaldo echt niet eens normaal gaan juichen, dom kunstje elke keer weer zeg :x

Ik weet niet of dit per se met arrogantie te maken heeft, maar meer dat het steeds hetzelfde riedeltje is met zijn gejuich, doe eens een keer variëren. Ja ik weet dat het echt enorm dom is om over gejuich van iemand te zeuren, maar ik irriteer me er kapot aan xd

Verder voor de mensen die over SBS klagen, lekker Sport1 aanschaffen (als je het geld er voor over hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 06:25 

Donateur

Wat een ontzettend nare gemaakte onzin is dat SBS zeg. Well done. Reclame reclame reclame reclame, Ronald Waterreus, reclame, reclame, wedstrijd reclame, reclame Ronald Waterreus -> TV UIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 09:04 

Hardtraxx Crew

Wat een geniale avond was dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 09:05 

Helemaal niets over van United... Niet meer dan een middenmoot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 10:45 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Parvuz schreef:
Wat een verschil in beleving tussen PSV in de CL en Ajax afgelopen paar jaar. Leuke pot gezien.

Hier word ik dan weer erg moe van he...

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Unknown schreef:
Parvuz schreef:

Hier word ik dan weer erg moe van he...

Hoezo?

Waarom Ajax er bij halen? Dat vraag ik me oprecht af. Denk je ook even aan Ajax en in wat voor poule ze de afgelopen 4 jaar elke keer gezeten hebben. 2 keer Real, 2 keer Barça, Man City, Dortmund, AC Milan, allemaal in een periode dat deze genoemde clubs het in hun land ontzettend goed deden, echte topclubs.
PSV komt dit seizoen in de CL een zwalkend Man Utd tegen, CSKA is ook niet top, Wolfsburg kun je wel scharen tot de top (zeker in Duitsland nu).
Lijkt me toch een groot verschil met de poules waar Ajax steeds in terecht kwam.

Overigens begrijp me niet verkeerd dat deze overwinning niets af doet aan de prestatie van PSV, want dat is gewoon bijzonder knap :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Omdat Ajax de ploeg is die voor Nederland de CL in mocht. Daarom Ajax. Als ik Cambuur had gezegd sloeg dat al helemaal nergens op.

Het gaat me niet om welke tegenstanders en welke uitslagen. Gewoon de hele beleving van de wedstrijd was voor mijn gevoel anders dan Ajax afgelopen paar jaar. En ik ben geen fan van Ajax of van PSV dus bekijk dit geheel objectief.

Natuurlijk heeft ook de akoestiek van het stadion ook effect op hoe het overkomt op televisie. Er lijkt veel meer sfeer te zijn. Bij Ajax hoor je 90 minuten lang "oooooh wij zijn ajax amsterdam.." vanuit een hoek bovenin het stadion komen. Kunnen de spelers en supporters natuurlijk ook niets aan de doen dat op tv de ArenA totaal niet sfeervol overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:53 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Omdat Ajax de ploeg is die voor Nederland de CL in mocht. Daarom Ajax. Als ik Cambuur had gezegd sloeg dat al helemaal nergens op.

Het gaat me niet om welke tegenstanders en welke uitslagen. Gewoon de hele beleving van de wedstrijd was voor mijn gevoel anders dan Ajax afgelopen paar jaar. En ik ben geen fan van Ajax of van PSV dus bekijk dit geheel objectief.

Natuurlijk heeft ook de akoestiek van het stadion ook effect op hoe het overkomt op televisie. Er lijkt veel meer sfeer te zijn. Bij Ajax hoor je 90 minuten lang "oooooh wij zijn ajax amsterdam.." vanuit een hoek bovenin het stadion komen. Kunnen de spelers en supporters natuurlijk ook niets aan de doen dat op tv de ArenA totaal niet sfeervol overkomt.

Nou het irriteert mij gewoon een beetje dat er vergeleken wordt, wat Ajax de afgelopen 4 jaar gepresteerd hebben kan ik ook weinig trots op zijn, maar ik vind het jammer dat er achteruit gekeken wordt ipv naar wat PSV gisteren gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:59 

Donateur

Hij heeft het over de beleving (die je thuis meekrijgt) Maruh. Begrijp het wel. Ajax is altijd indrukwekkend voorafgaand aan de wedstrijd (als je in het stadion zit), en vervolgens zakt de hele boel in en hoor je 90 minuten lang 410 inderdaad vanuit een hoek komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet eens meer weten of Ajax ook een keer zo heeft gewonnen of verloren. Daar heb ik het niet over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:50 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Hij heeft het over de beleving (die je thuis meekrijgt) Maruh. Begrijp het wel. Ajax is altijd indrukwekkend voorafgaand aan de wedstrijd (als je in het stadion zit), en vervolgens zakt de hele boel in en hoor je 90 minuten lang 410 inderdaad vanuit een hoek komen.

:x

Van welke planeet kom jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:32 

Hardtraxx Veteran

Jij bent van 010. Straks kom je nog aan met jullie vertrekken in de 80ste minuut, vorig seizoen aardig vaak gezien bij Feyenoord. :x

Wat Tim denk ik bedoeld is de vlaggen bij de Europese wedstrijden, lekker op Andre Rieu meezwaaien. Dat is toch behoorlijk sfeervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:46 

Donateur

Precies, 50k mensen vlaggen op een ritme vind ik wel mooi, maar goed 'en als ze scorruhhh dan latuh wuh ons horuhhhh heee hoowww' met een volle kuip vind ik ook kicke. Succes met de Ajax-Feyenoord discussie (zonder dat beide hebben gespeeld) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Precies, voorafgaande aan de wedstrijd is er behoorlijk wat sfeer bij Ajax hoor, maar zodra de wedstrijd begint ben je alle sfeer weer verloren, doordat alleen Vak410 hun welbekende riedeltjes weer plichtmatig op beginnen te dreunen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:52 

Donateur

Precies <insert op een paar letters na precies evenlange zin + afsluitende smiley>

eng
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:58 

Bierkoning

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Godverdomme wat loop ik me dood te irriteren aan dat sbs 6. Bijna net zo erg als aan Bruma. Enige lichtpuntje is dat ik Frank Snoeks niet meer aan hoef te horen.

Helemaal mee eens, ik krijg er ook helemaal geen CL gevoel bij zoals bij de NOS, eerder een EL gevoel. En ik kan die gozer die daar blij bij dat tafeltje feitjes op staat te lezen niet uit staan. >.<

Vergeet het missen van de hymne en het aankondigen van fucking shownieuws tussendoor niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:31 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Jij bent van 010. Straks kom je nog aan met jullie vertrekken in de 80ste minuut, vorig seizoen aardig vaak gezien bij Feyenoord. :x

Wat Tim denk ik bedoeld is de vlaggen bij de Europese wedstrijden, lekker op Andre Rieu meezwaaien. Dat is toch behoorlijk sfeervol.

Op Andre Rieu zwaaien doe ze toch alleen bij de Jostiband?

Bij Feyenoord blijven ze over het algemeen aardig zitten. De mensen die vertrekken zijn bang om in de file staan bij het verlaten van de Parkkeerplaatsen wat aardig kut geregeld is. Smerig druk daar altijd na de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:42 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Unknown schreef:

Ik heb Manchester city - Juventus zitten kijken. Moet zeggen dat Juve er echt niet op achteruit gegaan is zonder Pirlo en Tevez :o Speelde een erge stevige wedstrijd. ManCity daarintegen leek op de nationale ploeg van België... 90 minuten balletje breed leggen en een inspiratieloze aanvalslijn. De grote kansen die ze dan kregen werden door Sterling recht op de keeper getrapt

't moet alleen nog inspelen op elkaar. Zo goed doet Juve het nog niet ... Verloren tegen Udinese en Roma en afgelopen week gelijkgespeeld tegen Chievo. Gister ook niet bijzonder goed gespeeld, maar gelukkig wel gewonnen. Ik was echt even pissed na die onterechte goal van Chiellini / Kompany. Buffon was trouwens weer een held :worship:

PSV stond op de tv aan, top gedaan die Eindhovenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:48 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Lenny schreef:

Bananen gooien (en nee ik weet dat het niets met racisme te maken had) doen ook alleen maar de mensen die het IQ hebben van het achtereind van een varken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:02 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
dave schreef:
Lenny schreef:

Bananen gooien (en nee ik weet dat het niets met racisme te maken had) doen ook alleen maar de mensen die het IQ hebben van het achtereind van een varken -.-

Ken je Klassiekers, dit is traditie sins de jaren '90 (Overal vermeld vorig seizoen) en heeft niks met racisme te maken idd.

Met vlaggetjes zwaaien is van een veel hoger niveau, daar heb je gelijk in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:07 

Hardtraxx Veteran

Conclusie: "harde" voetbalsupporters uit de Benelux horen bij de meest marginale bevolkingsgroep van Europa
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic