Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Wat een verschil als je Ajax in de Eredivisie ziet en in de Champions League. In de CL wordt echt pijnlijk duidelijk hoe prut de Eredivisie op dit moment is. Gisteren stond er bij Ajax niemand op het veld waarvan je kan verwachten dat hij zn man uitspeelt en een man meer situatie creëert. Niemand die wat kan uitrichten als het niet lekker loopt of de bal er niet in wil.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
wat een afschuwelijk laag niveau gister! xd
vooral celtic, die hadden helemaal niks gecreerd en krijgen door een onterechte penalty en een eigen goal ineens een 2-0 voorsprong, ajax had wel een paar goede kansen maar creeerde ook niet echt veel, beide teams vielen me hier verschrikkelijk tegen, pec zwolle had dit nog wel gewonnen xd
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Syztrax wrote:wat een afschuwelijk laag niveau gister! xd
vooral celtic, die hadden helemaal niks gecreerd en krijgen door een onterechte penalty en een eigen goal ineens een 2-0 voorsprong, ajax had wel een paar goede kansen maar creeerde ook niet echt veel, beide teams vielen me hier verschrikkelijk tegen, pec zwolle had dit nog wel gewonnen xd
Was volledig terecht :/ Tuurlijk viel die overdreven maar Denswil was gewoon te laat en raakte hem zeker.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Kevin-Raw wrote:
Was volledig terecht :/ Tuurlijk viel die overdreven maar Denswil was gewoon te laat en raakte hem zeker.
ik vond hem onterecht, samaras zocht het contact en ging bewust naar de grond, ik vond het geen terechte penalty
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Syztrax wrote:
Kevin-Raw wrote:
ik vond hem onterecht, samaras zocht het contact en ging bewust naar de grond, ik vond het geen terechte penalty
Haha
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Syztrax wrote:
Kevin-Raw wrote:
Wat heeft die penalty met Samaras te maken, en verder was het (helaas) een 100% strafschop.. Geef Stokes eens ongelijk dat hij graag een penalty wil(de) krijgen trouwens.
Donateur
last seen Oct 2023
Syztrax wrote:
Kevin-Raw wrote:
:lol: Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
HardstyleForEvah wrote:
Syztrax wrote:
Kevin-Raw wrote: Was volledig terecht :/ Tuurlijk viel die overdreven maar Denswil was gewoon te laat en raakte hem zeker.
Wat heeft die penalty met Samaras te maken, en verder was het (helaas) een 100% strafschop.. Geef Stokes eens ongelijk dat hij graag een penalty wil(de) krijgen trouwens.
mijn fout, sorry >.<
vond samaras daar wel een type voor om zoiets te doen vandaar, maar ik vond dat hij wel heel erg zelf naar de grond ging, hij had heel makkelijk overeind kunnen blijven, ook zocht hij t contact op, ik vond m onterecht maar dat is mijn mening
Donateur
last seen Oct 2023
Syztrax wrote:vond samaras daar wel een type voor om zoiets te doen vandaar, maar ik vond dat hij wel heel erg zelf naar de grond ging, hij had heel makkelijk overeind kunnen blijven, ook zocht hij t contact op, ik vond m onterecht maar dat is mijn mening
:lol: Dat is nou eenmaal voetbal tegenwoordig, als een speler voelt dat hij geraakt wordt binnen het strafschopgebied dan laat hij zich vallen. Ik zou precies hetzelfde doen als er miljoenenbedragen te verdienen vallen voor de club & spelers als ze overwinteren. Tuurlijk had die overeind kunnen blijven maar welke spelers blijft tegenwoordig nog overeind nadat die geraakt wordt. Ik heb trouwens echt het gevoel dat ik met een jochie van 15 zit te discussieren xd
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Kevin-Raw wrote:
Syztrax wrote:vond samaras daar wel een type voor om zoiets te doen vandaar, maar ik vond dat hij wel heel erg zelf naar de grond ging, hij had heel makkelijk overeind kunnen blijven, ook zocht hij t contact op, ik vond m onterecht maar dat is mijn mening
:lol: Dat is nou eenmaal voetbal tegenwoordig, als een speler voelt dat hij geraakt wordt binnen het strafschopgebied dan laat hij zich vallen. Ik zou precies hetzelfde doen als er miljoenenbedragen te verdienen vallen voor de club & spelers als ze overwinteren. Tuurlijk had die overeind kunnen blijven maar welke spelers blijft tegenwoordig nog overeind nadat die geraakt wordt
goede vraag...
beetje jammer wel vind ik dat
als je valt moet je ook een goede rede hebben, zoals serero da had xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ben er nog niet over uit of Serero geraakt werd in het penalty-gebied toen die geraakt werd, maar mijns inziens was dat geen penalty. Ajax had wél een penalty moeten hebben bij de handsbal van Van Dijk, en die had tevens rood moeten hebben.
Maar ik geef de arbitrage niet de schuld, Ajax was weer eens hopeloos in het afmaken van kansen.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Daveytl wrote:Ben er nog niet over uit of Serero geraakt werd in het penalty-gebied toen die geraakt werd, maar mijns inziens was dat geen penalty. Ajax had wél een penalty moeten hebben bij de handsbal van Van Dijk, en die had tevens rood moeten hebben.
Maar ik geef de arbitrage niet de schuld, Ajax was weer eens hopeloos in het afmaken van kansen.
had het over die rode kaart, die biton kwam er hard invliegen zeg xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik reageerde niet op jou ;) Maar je hebt gelijk, dat was wel een reden om te vallen :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Syztrax wrote:
Daveytl wrote:Ben er nog niet over uit of Serero geraakt werd in het penalty-gebied toen die geraakt werd, maar mijns inziens was dat geen penalty. Ajax had wél een penalty moeten hebben bij de handsbal van Van Dijk, en die had tevens rood moeten hebben.
had het over die rode kaart, die biton kwam er hard invliegen zeg xd
Haha en zo'n vent waagt het nog godverdomme in z'n hersenloze hoofd te halen om te protesteren tegen deze kaart Image Image Image Image Gelukkig stond Serero niet op de grond, anders was het dubbele beenbreuk geweest vrees ik.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Image

Alles Juventus enter...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dan vind ik dit toch een stuk indrukwekkender...

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Dan is deze discussie ook meteen afgelopen... :P

Image
A
Hardtraxx Elite
Het was eigenlijk meer bedoelt als het aankondigen van Juve voor vanavond :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Hopen op een stuntje van Juve :)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
HardstyleForEvah wrote:Dan is deze discussie ook meteen afgelopen... :P
Die had iMark al afgesloten :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Image

Zielige Juve en Ajax
N
Er zijn altijd superlatieven:

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Die 2 die jullie net posten zijn idd vet, maar laten we eerlijk zijn.. Vak410/F-side heeft veel vaker een Tifo dan Inter/BVB etc..

Bijvoorbeeld zo een speler eren, is gewoon pure klasse
View on YouTube

Misschien is het iets om speciaal een topic aan te maken voor supporters/tifo's/ultra's etc...

Of zo een supporteren eren :$

Image
A
Hardtraxx Elite
Haha, de Nederlandse clubs hebben nou niet echt een trouwe aanhang. Daarvoor Moet je in Engeland zijn bijv. liverpool. Sowieso Liverpool :loving:
B
Ik vind persoonlijk deze wel indrukwekkend. Knap om zo 'Waalwijk' te vormen.

Image