Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:40 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschil als je Ajax in de Eredivisie ziet en in de Champions League. In de CL wordt echt pijnlijk duidelijk hoe prut de Eredivisie op dit moment is. Gisteren stond er bij Ajax niemand op het veld waarvan je kan verwachten dat hij zn man uitspeelt en een man meer situatie creëert. Niemand die wat kan uitrichten als het niet lekker loopt of de bal er niet in wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:25 

Hardtraxxer

wat een afschuwelijk laag niveau gister! xd
vooral celtic, die hadden helemaal niks gecreerd en krijgen door een onterechte penalty en een eigen goal ineens een 2-0 voorsprong, ajax had wel een paar goede kansen maar creeerde ook niet echt veel, beide teams vielen me hier verschrikkelijk tegen, pec zwolle had dit nog wel gewonnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:37 

Donateur

Syztrax schreef:
vooral celtic, die hadden helemaal niks gecreerd en krijgen door een onterechte penalty en een eigen goal ineens een 2-0 voorsprong, ajax had wel een paar goede kansen maar creeerde ook niet echt veel, beide teams vielen me hier verschrikkelijk tegen, pec zwolle had dit nog wel gewonnen xd

Was volledig terecht :/ Tuurlijk viel die overdreven maar Denswil was gewoon te laat en raakte hem zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:44 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:

Was volledig terecht :/ Tuurlijk viel die overdreven maar Denswil was gewoon te laat en raakte hem zeker.

ik vond hem onterecht, samaras zocht het contact en ging bewust naar de grond, ik vond het geen terechte penalty
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:

ik vond hem onterecht, samaras zocht het contact en ging bewust naar de grond, ik vond het geen terechte penalty

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:

Wat heeft die penalty met Samaras te maken, en verder was het (helaas) een 100% strafschop.. Geef Stokes eens ongelijk dat hij graag een penalty wil(de) krijgen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:35 

Donateur

Syztrax schreef:
Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:

:lol: Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:43 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Syztrax schreef:
Kevin-Raw schreef:

Wat heeft die penalty met Samaras te maken, en verder was het (helaas) een 100% strafschop.. Geef Stokes eens ongelijk dat hij graag een penalty wil(de) krijgen trouwens.

mijn fout, sorry >.<
vond samaras daar wel een type voor om zoiets te doen vandaar, maar ik vond dat hij wel heel erg zelf naar de grond ging, hij had heel makkelijk overeind kunnen blijven, ook zocht hij t contact op, ik vond m onterecht maar dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:46 

Donateur

Syztrax schreef:
vond samaras daar wel een type voor om zoiets te doen vandaar, maar ik vond dat hij wel heel erg zelf naar de grond ging, hij had heel makkelijk overeind kunnen blijven, ook zocht hij t contact op, ik vond m onterecht maar dat is mijn mening

:lol: Dat is nou eenmaal voetbal tegenwoordig, als een speler voelt dat hij geraakt wordt binnen het strafschopgebied dan laat hij zich vallen. Ik zou precies hetzelfde doen als er miljoenenbedragen te verdienen vallen voor de club & spelers als ze overwinteren. Tuurlijk had die overeind kunnen blijven maar welke spelers blijft tegenwoordig nog overeind nadat die geraakt wordt. Ik heb trouwens echt het gevoel dat ik met een jochie van 15 zit te discussieren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:57 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:

:lol: Dat is nou eenmaal voetbal tegenwoordig, als een speler voelt dat hij geraakt wordt binnen het strafschopgebied dan laat hij zich vallen. Ik zou precies hetzelfde doen als er miljoenenbedragen te verdienen vallen voor de club & spelers als ze overwinteren. Tuurlijk had die overeind kunnen blijven maar welke spelers blijft tegenwoordig nog overeind nadat die geraakt wordt

goede vraag...
beetje jammer wel vind ik dat
als je valt moet je ook een goede rede hebben, zoals serero da had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:18 

Hardtraxx Veteran

Ben er nog niet over uit of Serero geraakt werd in het penalty-gebied toen die geraakt werd, maar mijns inziens was dat geen penalty. Ajax had wél een penalty moeten hebben bij de handsbal van Van Dijk, en die had tevens rood moeten hebben.
Maar ik geef de arbitrage niet de schuld, Ajax was weer eens hopeloos in het afmaken van kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:21 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ben er nog niet over uit of Serero geraakt werd in het penalty-gebied toen die geraakt werd, maar mijns inziens was dat geen penalty. Ajax had wél een penalty moeten hebben bij de handsbal van Van Dijk, en die had tevens rood moeten hebben.
Maar ik geef de arbitrage niet de schuld, Ajax was weer eens hopeloos in het afmaken van kansen.

had het over die rode kaart, die biton kwam er hard invliegen zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

Ik reageerde niet op jou ;) Maar je hebt gelijk, dat was wel een reden om te vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Daveytl schreef:

had het over die rode kaart, die biton kwam er hard invliegen zeg xd

Haha en zo'n vent waagt het nog godverdomme in z'n hersenloze hoofd te halen om te protesteren tegen deze kaart Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Gelukkig stond Serero niet op de grond, anders was het dubbele beenbreuk geweest vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:52 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Alles Juventus enter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:26 

Hardtraxx Veteran

Dan vind ik dit toch een stuk indrukwekkender...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:30 

Hardtraxx Veteran

Dan is deze discussie ook meteen afgelopen... :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:35 

Hardtraxx Elite

Het was eigenlijk meer bedoelt als het aankondigen van Juve voor vanavond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:52 

Bierkoning

Hopen op een stuntje van Juve :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Dan is deze discussie ook meteen afgelopen... :P

Die had iMark al afgesloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zielige Juve en Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:31 

Er zijn altijd superlatieven:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Die 2 die jullie net posten zijn idd vet, maar laten we eerlijk zijn.. Vak410/F-side heeft veel vaker een Tifo dan Inter/BVB etc..

Bijvoorbeeld zo een speler eren, is gewoon pure klasse

Misschien is het iets om speciaal een topic aan te maken voor supporters/tifo's/ultra's etc...

Of zo een supporteren eren :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:55 

Hardtraxx Elite

Haha, de Nederlandse clubs hebben nou niet echt een trouwe aanhang. Daarvoor Moet je in Engeland zijn bijv. liverpool. Sowieso Liverpool :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:58 

Ik vind persoonlijk deze wel indrukwekkend. Knap om zo 'Waalwijk' te vormen.

Afbeelding
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic