M'n favo clubbie in het buitenland, Galatasaray, we gaan gehakt maken van die Madrilenen.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Oh wat hoop ik op een stuntje van Juventus! Ga die wedstrijd ook kijken denk ik 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Lastige keuze, maar ik ga voor PSG - Barça
Ja is wel leukeFiretrap wrote:Lastige keuze, maar ik ga voor PSG - Barça
Fabregas erin voor Messi. Maar BM - Juve is mooiere wedstrijd 
Prachtwedstrijd.
Spannend tot het einde
Spannend tot het einde
Bayern heeft met 2-0 van Juventus gewonnen. Waarbij het laatste een buitenspel doelpunt was
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Eens, 1e helft was wel fantastisch, spelertje als Lucas Moura kan ik erg van genieten.Project 141 wrote:2de helft vond ik toch niet bijster interessant, op de laatste minuten na dan.Broken Balance wrote:Prachtwedstrijd.
Spannend tot het einde
Genoten van de wedstrijd. Wel mooi dat PSG nog scoorde, een overwinning was echt niet verdient geweest voor Barca 
PARISSSS!!
Ben tevreden met een gelijkspelletje :p
Wel genoten van de wedstrijd, godse spannend als PSG fan xD
Ben tevreden met een gelijkspelletje :p
Wel genoten van de wedstrijd, godse spannend als PSG fan xD
Ik vond dit een terechte uitslag, zeker op basis van de 1e helft, 2 helft viel een beetje tegen.
En ik was het wel eens met Kieft gisteren dat 2-2 gewoon een prima uitslag is in Europees verband. Waarom zou dit een verrassing oid zijn.
En ik was het wel eens met Kieft gisteren dat 2-2 gewoon een prima uitslag is in Europees verband. Waarom zou dit een verrassing oid zijn.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Vandaag weer een kutkeuze maken
denk dat het Malaga - Dortmund wordt, aangezien Real - Gala niet echt een wedstrijd zal worden.
Real - Gala was geen reet aan 
Had liever Dortmund gezien
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Ik zette 2e helft pas Dortmund aan, en die helft was juist superkuthardcoresjors wrote:Real - Gala was geen reet aan
Ik voel je pijn! xDFiretrap wrote:Ik zette 2e helft pas Dortmund aan, en die helft was juist superkuthardcoresjors wrote:Real - Gala was geen reet aan
Had liever Dortmund gezien.
Tja, bij Real waren iig nog doelpunten 
Vanavond is het weer zover, Madrid
Hopen dat Dortmund ook gewoon wint, zou leuker zijn voor de halve finale wedstrijden.
Hopen dat Dortmund ook gewoon wint, zou leuker zijn voor de halve finale wedstrijden.
Hopen dat Real, Dortmund, Bayern en PSG ff winnen!
Verder in andere competities Bradford vandaag, Plzen morgen en Chelsea en Tottenham ook morgen (dacht ik?)
Dan heb ik 600 euries terwijl ik 1 heb ingezet xD
Verder in andere competities Bradford vandaag, Plzen morgen en Chelsea en Tottenham ook morgen (dacht ik?)
Dan heb ik 600 euries terwijl ik 1 heb ingezet xD
En je denkt dat dat ook maar een 1000000000000e kans van slagen heeft? :')
Nee :')Pommer wrote:En je denkt dat dat ook maar een 1000000000000e kans van slagen heeft? :')