Celtic
Ben sowieso geen barca fan. Eerder een hater
Ben sowieso geen barca fan. Eerder een hater
Jurheinen wrote:inb4 el mare
Nou, ik zal je vertellen, ik erger me de laatste weken mateloos aan het spel van Barça, waar is de verrassing en variatie? Het is tikje breed, tikje terug, waar eventueel een steekpass gegeven kan worden, gaat weer een tikje terug. Barça heeft geen plan B. Dit verlies zat er al een tijdje aan te komen en ik vond dit dus een terecht verlies. Misschien dat ze eens wakker worden.Jurheinen wrote:inb4 el mare
Zoiets?Wat dat aangaat is de opvolging van Tito Barça niet ten goede gekomen, omdat hij in principe exact hetzelfde voor ogen heeft als Guardiola dat had. Dan zou een trainer van buiten een beter idee zijn geweest, of iig een trainer die wel de filosofie van Barça nastreeft, maar geen relatie heeft met Guadiola. Nu heb je dus gewoon geen enkele verandering.
Onzin? Ik probeer hier uitleg te geven wat de reden is dat het nu minder loopt. En zo voetballen ze dus niet al jarenDaveytl wrote:Stop toch eens met die onzin El Mare, zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.
Shit happens, ze staan nog steeds 1e in de competitie en 1e in de poule.
Nee, normaal spelen ze zo en scoren ze wèl 4 keer. Als dat was gebeurd was er niks aan de hand.El Mare wrote:En zo voetballen ze dus niet al jaren
"Zo gaat het al jaren". Precies de reden waarom het af en toe misloopt. De tegenstand weet onderhand wel dat ze op der counter tegen barça moeten spelen. Hun keeper/verdediging is niet zo extreem geweldig dus daardoor kunnen er (kleinere) ploegen van hun winne.Daveytl wrote:zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.
Als het je weinig interesseert zeg dan liever nietsDaveytl wrote:Nee, normaal spelen ze zo en scoren ze wèl 4 keer. Als dat was gebeurd was er niks aan de hand.El Mare wrote:En zo voetballen ze dus niet al jaren
Ja precies. El mdmare beweert dat ze totaal ander voetbal spelen, maar dit is niet het geval.nielstil wrote:"Zo gaat het al jaren". Precies de reden waarom het af en toe misloopt. De tegenstand weet onderhand wel dat ze op der counter tegen barça moeten spelen. Hun keeper/verdediging is niet zo extreem geweldig dus daardoor kunnen er (kleinere) ploegen van hun winne.Daveytl wrote:zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.
STFU en zet je Barca-bril af. Als die schoten van Messi er in waren gegaan had jij waarschijnlijk helemaal niks gezegd.El Mare wrote: Als het je weinig interesseert zeg dan liever nietsWant ik kijk zelf inmiddels lang genoeg wedstrijden van Barça om te zien dat er wel degelijk iets verandert is.
Die snapt er helemaal niets vanPommer wrote:Hahaha die spits van Shaktar
Inderdaad, wat een ontzettende mafketel zeg!Pommer wrote:Hahaha die spits van Shaktar![]()
Hoezo, die gaan het gewoon op een akkoordje gooien hoor. Shakhtar voor de poulewinst en Juve om door te zijn.Pommer wrote:Genoten van Juventus, ik zie oude tijden weer herleven daar. Outsider voor de CL voor mij (al wordt het nog lastig zat in Donetsk).
Klopt, snap er eigenlijk niks van, ik vind dat je van juventus kan verliezen. Juventus is gewoon een echte topploeg waar je wel van verliezen magAlmighty wrote:Di Mateo is doeidoei!