Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

Celtic :worship:
Ben sowieso geen barca fan. Eerder een hater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
inb4 el mare

:lol:
EL MDMAre toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
inb4 el mare

Nou, ik zal je vertellen, ik erger me de laatste weken mateloos aan het spel van Barça, waar is de verrassing en variatie? Het is tikje breed, tikje terug, waar eventueel een steekpass gegeven kan worden, gaat weer een tikje terug. Barça heeft geen plan B. Dit verlies zat er al een tijdje aan te komen en ik vond dit dus een terecht verlies. Misschien dat ze eens wakker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 00:00 

Bierkoning

Dat is het grootste probleem niet hoor, ze missen gewoon een lading passie en beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Ook, nja net op een ander voetbalforum schreef ik dit:

Citaat:
Wat dat aangaat is de opvolging van Tito Barça niet ten goede gekomen, omdat hij in principe exact hetzelfde voor ogen heeft als Guardiola dat had. Dan zou een trainer van buiten een beter idee zijn geweest, of iig een trainer die wel de filosofie van Barça nastreeft, maar geen relatie heeft met Guadiola. Nu heb je dus gewoon geen enkele verandering.

Zoiets?

Beleving is uiteraard ook iets wat dit jaar en vorig jaar al minder aanwezig was. Omdat ze op dezelfde voet verder zijn gegaan. Eigenlijk gewoon wat ik hierboven al aangaf :)
Wat dat betreft zou bv Bielsa een uitkomst bieden of hebben geboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:32 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit jaar het niveau van barça ook gewoon een stuk minder dan vorige 2-3 jaar (ook al staan ze vlot op kop in hun eigen competitie).

Ik zie nu verschillende ploegen in de champions leageu die barça kunnen inmaken als ze niet met zen alle in hun eigen baklijn kruipe. Onder andere Dortmund en manchester zie ik redelijk vlot van van barça winnen momenteel. En eventueel ook shaktar in een goede dag, gewoon omdat die leuk voetbal brenge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Stop toch eens met die onzin El Mare, zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.
Shit happens, ze staan nog steeds 1e in de competitie en 1e in de poule.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Stop toch eens met die onzin El Mare, zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.
Shit happens, ze staan nog steeds 1e in de competitie en 1e in de poule.

Onzin? Ik probeer hier uitleg te geven wat de reden is dat het nu minder loopt. En zo voetballen ze dus niet al jaren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 03:37 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
En zo voetballen ze dus niet al jaren >.<

Nee, normaal spelen ze zo en scoren ze wèl 4 keer. Als dat was gebeurd was er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 03:59 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.

"Zo gaat het al jaren". Precies de reden waarom het af en toe misloopt. De tegenstand weet onderhand wel dat ze op der counter tegen barça moeten spelen. Hun keeper/verdediging is niet zo extreem geweldig dus daardoor kunnen er (kleinere) ploegen van hun winne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
El Mare schreef:
En zo voetballen ze dus niet al jaren >.<

Nee, normaal spelen ze zo en scoren ze wèl 4 keer. Als dat was gebeurd was er niks aan de hand.

Als het je weinig interesseert zeg dan liever niets ;) Want ik kijk zelf inmiddels lang genoeg wedstrijden van Barça om te zien dat er wel degelijk iets verandert is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Daveytl schreef:
zo voetballen ze al jaren en nu gaat het eens mis.

"Zo gaat het al jaren". Precies de reden waarom het af en toe misloopt. De tegenstand weet onderhand wel dat ze op der counter tegen barça moeten spelen. Hun keeper/verdediging is niet zo extreem geweldig dus daardoor kunnen er (kleinere) ploegen van hun winne.

Ja precies. El mdmare beweert dat ze totaal ander voetbal spelen, maar dit is niet het geval.

El Mare schreef:
Als het je weinig interesseert zeg dan liever niets ;) Want ik kijk zelf inmiddels lang genoeg wedstrijden van Barça om te zien dat er wel degelijk iets verandert is.

STFU en zet je Barca-bril af. Als die schoten van Messi er in waren gegaan had jij waarschijnlijk helemaal niks gezegd.
De ploegen waartegen ze spelen spelen nu gewoon anders/ gegroepeerder. Barca heeft altijd al zo getikt, en als je die goal zag van Messi tegen Celtic, dan kun je echt niet zeggen dat de creativiteit er uit is. Mijne liebe, wat een combinatie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

Waarom zo agressief :') Ik probeer hier alleen aan te geven wat de reden is. Daar kun je het mee eens of oneens zijn ja das waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Jij beledigt mij in eerste instantie al door te insinueren dat het mij niks interesseert ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:41 

Hardtraxxer

El rare je bent gewoon een successupporter, je bent alleen maar voor het grootste team van de wereld en het grootste team van NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:54 

Bierkoning

Heter Pan schreef:
El rare

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: Hier kan ik ook om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:37 

Bierkoning

Hahaha die spits van Shaktar :lol:

Genoten van Juventus, ik zie oude tijden weer herleven daar. Outsider voor de CL voor mij (al wordt het nog lastig zat in Donetsk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Die snapt er helemaal niets van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Inderdaad, wat een ontzettende mafketel zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Genoten van Juventus, ik zie oude tijden weer herleven daar. Outsider voor de CL voor mij (al wordt het nog lastig zat in Donetsk).

Hoezo, die gaan het gewoon op een akkoordje gooien hoor. Shakhtar voor de poulewinst en Juve om door te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:33 

Bierkoning

Ik wist de uitslag van shaktar nog niet toen, maar die zijn idd al door dus dat is mooi voor juve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:03 

Di Mateo is doeidoei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:06 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Di Mateo is doeidoei!

Klopt, snap er eigenlijk niks van, ik vind dat je van juventus kan verliezen. Juventus is gewoon een echte topploeg waar je wel van verliezen mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Ja, hee, beetje laf om met 5 verdedigers te gaan spelen >.<
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic