Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:55 

Hardtraxx Veteran

Zelfs het winnen van het EK kan mijn gevoel na dat de bal van Ramos over ging niet meer enthousiaster. Ooooh heerlijk. En die beker is ook direct op de goeie plek in de Allianz Arena. Daar gaat 'ie natuurlijk niet meer weg. :)
Verder:
25-4-2012: De voetbalgekte rond de sport kent geen grenzen, ook pluto is op een nogal acute en vreemde manier een sport rijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:56 

Hardtraxx Addict

:drool:

Some day, some place, Sergio Ramos's penalty and Charlie Adam's penalty will collide...
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Zelfs het winnen van het EK kan mijn gevoel na dat de bal van Ramos over ging niet meer enthousiaster. Ooooh heerlijk. En die beker is ook direct op de goeie plek in de Allianz Arena. Daar gaat 'ie natuurlijk niet meer weg. :)
Verder:
25-4-2012: De voetbalgekte rond de sport kent geen grenzen, ook pluto is op een nogal acute en vreemde manier een sport rijker.

Dit komt van Sierd de Vos? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:58 

Misschien had hij gewoon een normale aanloop moeten nemen i.p.v. dat hij halverwege even afremt ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
katamaran schreef:
Verder:

Dit komt van Sierd de Vos? :lol:

Stop ergens nog het ''k-woord'' tussen en het had zo gekund. Shit he, zie dit niet als een compliment hahaha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:02 

Hardtraxx Elite

Bayern :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

het laatste wat bayern deed was real ownen alleen geluk hebben met penalty's en dan is het ineenkeer verdiend raar wereldje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Bayern was gewoon heer en meester in Bernabeu, Real is op dit moment net het Ajax toendertijd met Jol, alles hangt met toevalligheden aan elkaar vast en een porties geluk dat Ronaldo zo'n goede speler is, alhoewel die vandaag ook weer hopeloos faalde in een ontzettend belangrijke wedstrijd.
Ik vond het zeer jammer dat geen Ronaldo lieten zien na afloop van de strafschoppen, god wat zou ik me goed gevoeld hebben om die man in tranen van verdriet gezien te hebben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:19 

Hardtraxx Crew

hidde schreef:

Some day, some place, Sergio Ramos's penalty and Charlie Adam's penalty will collide...
:lol:

Zo mooi ook dat ie meteen naar de penaltystip kijkt :lol: :worship: Altijd het veld de schuld willen geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:26 

Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
het laatste wat bayern deed was real ownen alleen geluk hebben met penalty's en dan is het ineenkeer verdiend raar wereldje dit.

Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 06:51 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:

Ik dacht dat ik nog niet zo heel veel verstand van voetbal had, maar dit slaat echt alles :P . Bayern verdient dit echt heeeeeel erg dik hoor! Denk dat ze eerder pech hebben dat ze niet eerder gescoord hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:55 

Hardtraxx Veteran

Wat een prachtige wedstrijd was het! Ging in fases echt heen en weer. Toch vond ik Bayern over 2 wedstrijden veel zekerder lijken dan Real.
Man van de wedstrijd is officieel Robben geworden maar ik vond Alaba echt heel goed spelen! Wat een back is dat! Als Real slim is, nemen ze hem over.
Die bal van Ramos de 2e ring in. :lol: Heerlijk!
Toen hij m ging nemen zei ik al, ik gun hem een bal de 2e ring in. En hup daar ging hij! haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:27 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid - Bayern Munchen? chelsea moet die *** duitsers nu maar is afmaken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:28 

Bierkoning

Zo mooi dit, dat uitgerekend Ramos die bal het stadion uit moet schieten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:33 

Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:

Jij hebt volgensmij een andere wedstrijd zitten kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:09 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Wildstylerz schreef:

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Wildstylerz schreef:

Nee, dezelfde wedstrijd maar hij had een RM-brilletje op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:56 

Wedstrijd totaal niet gezien dus kan spel niet oordelen. Penalties wel.
Wel mooi 4 penalties gestopt en 1 gemist..

Bayern wint de CL denk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:59 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
The Indicator schreef:
Wildstylerz schreef:

Nee, dezelfde wedstrijd maar hij had een RM-brilletje op...

jup omdat de andere 99 voor barca was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:01 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet he, maar ik ben gewoon voor Bayern :P. Heb een gruwelijke hekel aan Madrid en van Barca moet ik ook niet te veel hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ik weet niet he, maar ik ben gewoon voor Bayern :P. Heb een gruwelijke hekel aan Madrid en van Barca moet ik ook niet te veel hebben ;)

1.real madrid
2.chelsea
3.psv

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:54 

Aan het typen...

hidde schreef:
Wát een wedstrijd! Vooral van Bayern, gewoon Real wegspelen in 't eigen huis. Die Alaba, damn, kunnen wij die niet even Nederlands burger maken? :worship:

Ik geniet van alle Real fanboys die nu overal dan maar Barça weer gaan afkraken. :drool:

Die Alaba was inderdaad geweldig en die gast is nog maar 19 jaar :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:55 

Hardtraxx Elite

Haha, de 2 smerigste clubs van de wereld op 1 en 2 :P. Valt me nog mee dat je €ity niet in je top 3 staat :P

1. PSV
2. Arsenal
3. Bayern(al vind ik Dortmund ook een mooie club!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin dat Ronaldo gisteren 'faalde'. Hij schiet er gewoon 2 in hoor, en de 3e zat er ook aan te komen als Higuaín niet zo dom was geweest.
Ik was gisteren een neutrale supporter (hoopte op een goede pot), al had ik het misschien nét iets leuker gevonden als Real had gewonnen.
Mooie wedstrijd :thumbsup:

Die regel dat geschorste spelers niet in de finale mogen spelen moet afgeschaft worden vind ik. Een éénmalige uitzondering voor zo'n belangrijke wedstrijd lijkt mij wel op zijn plaats. Ook komt dit de kwaliteit van de finale waarschijnlijk niet ten goede. Erg jammer dat ze die schorsing dan niet 1 wedstrijd op kunnen schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wat een onzin dat Ronaldo gisteren 'faalde'. Hij schiet er gewoon 2 in hoor, en de 3e zat er ook aan te komen als Higuaín niet zo dom was geweest.
Ik was gisteren een neutrale supporter (hoopte op een goede pot), al had ik het misschien nét iets leuker gevonden als Real had gewonnen.
Mooie wedstrijd :thumbsup:

Die regel dat geschorste spelers niet in de finale mogen spelen moet afgeschaft worden vind ik. Een éénmalige uitzondering voor zo'n belangrijke wedstrijd lijkt mij wel op zijn plaats. Ook komt dit de kwaliteit van de finale waarschijnlijk niet ten goede. Erg jammer dat ze die schorsing dan niet 1 wedstrijd op kunnen schuiven.

Ze moeten gewoon net zoals op het EK de kaarten kwijtschelden in de halve finale.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic