LOL gelijk weer die 010 020 haat tegen elkaar
Ik ben Feyenoorder, maar vind het alsnog kut dat Ajax niet door is
Landelijk belang voor alles!
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
LOL die knipoog
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jou mag ikRawbin wrote:LOL gelijk weer die 010 020 haat tegen elkaarIk ben Feyenoorder, maar vind het alsnog kut dat Ajax niet door is
Almighty wrote:LOL die knipoog

Last edited by Trampoline on 07 Dec 2011 23:44, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hahaha iddAlmighty wrote:LOL die knipoog
Niet dat ze er iets tegen doen.. maar idd. Genoeg reden tot onderzoek.
-
A
Yuri Mulder ook baas, lekker zeggen wat ie denkt 
Rawbin wrote:LOL gelijk weer die 010 020 haat tegen elkaarIk ben Feyenoorder, maar vind het alsnog kut dat Ajax niet door is
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Super smerig die knipoog.
Moest wel lachen toen ik dat zagSkedoedelefloeps wrote:Super smerig die knipoog.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik ook, maar dat was meer een cynische lach.Dream Chaser wrote:Moest wel lachen toen ik dat zagSkedoedelefloeps wrote:Super smerig die knipoog.
Nu is het gewoon wat er net werd gezegd, al het gedrag wordt ineens verdacht. Maar dat is natuurlijk ook gewoon puur hoe je het wil zien
.
-
A
We zullen het nooit weten.
Dan maar Europa League, Ajax - Man U / Man City kan leuk worden
-
A
De creative aanhangers zijn ook weer bezig 

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja, maar een knipoog heb ik nog nooit gezien zo dus... je hebt verdacht en je hebt verdacht.Dream Chaser wrote:Nu is het gewoon wat er net werd gezegd, al het gedrag wordt ineens verdacht. Maar dat is natuurlijk ook gewoon puur hoe je het wil zien.
Het keepen was al verdacht, het verdedigen was gewoon slecht, maar niet verdacht, maar dit + het keepen...
Lekker boeiend zon knipoog deed ik ook 6 van de 10 wedstrijden om de tegenstander te fokken.. Nu ik het op tv zie ziet ut dr best wel gay uit 
Last edited by mrazura on 07 Dec 2011 23:57, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote: Ja, maar een knipoog heb ik nog nooit gezien zo dus... je hebt verdacht en je hebt verdacht.
Het keepen was al verdacht, het verdedigen was gewoon slecht, maar niet verdacht, maar dit + het keepen...
Het verdedigen en keepen was iid triest
-
A

Frank Snoeks heb jij juh masker op?
Wat een onzin, hier komt nauwelijks landelijk belang bij kijken..Rawbin wrote:Landelijk belang voor alles!
Alleen belang voor Ajax die nu een flinke pak centen laten liggen, daar word 'het nederlands voetbal' niet wijzer van, dus good enough
*Denkt aan iets van plekken die vrijkomen in CL als ajax hoog eindigt*Wesz91 wrote:Wat een onzin, hier komt nauwelijks landelijk belang bij kijken..Rawbin wrote:Landelijk belang voor alles!
Alleen belang voor Ajax die nu een flinke pak centen laten liggen, daar word 'het nederlands voetbal' niet wijzer van, dus good enough
Ik weet gewoon haast 100% zeker dat dit doorgestoken kaart is. Er zit gewoon te weinig geld in het Nederlandse voetbal, en dat weet de Fifa natuurlijk ook. En als het europees gezien dus ook zo gaat lopen zoals nu, gaat heel het nederlands voetbal naar de klote
FIFA heeft hier weinig mee te maken, CL gaat onder UEFA. En ik denk dat eerder de gokmaffia of de stokbroodvreterts hier achter zitten.
Geloof mij maar dat Dhr. Blatter er meer baat bij heeft als Lyon door gaat ipv Ajax
bovendien had de grensrechter zo'n heel mooi Fifa logotje
Voorzitter Mamic schaamt zich voor de 1-7 nederlaag van Dinamo Zagreb en heeft trainer Jurcic direct na #zaglyo ontslagen.
Hij had beter die 11 spelers kunnen ontslaanhardcoresjors wrote:Voorzitter Mamic schaamt zich voor de 1-7 nederlaag van Dinamo Zagreb en heeft trainer Jurcic direct na #zaglyo ontslagen.
*Denkt aan iets van dat Ajax de volgende ronde er sowieso uit zou liggen, en Nederland verder helemaal niks te zoeken heeft in de CL voor de komende weet ik 't hoeveel jaar*Rawbin wrote:*Denkt aan iets van plekken die vrijkomen in CL als ajax hoog eindigt*
Laat ze maar lekker focussen op de EL, daar valt tenminste nog wat te halen.
Die CL is toch helemaal niks meer, 't zou een strijd der grootmachten moeten zijn (waar niemand uit NL dus in thuis hoort) maar de FIFA stopt er alleen maar meer en meer beschamende ploegjes in om maar meer wedstrijden te kunnen spelen, en dus meer geld te verdienen.