Weer onterecht

Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
HAHAHAHAHAHAHAHA 2 terechte goals afgekeurd 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dit kan echt niet man... na 90 minuten kan dit je ook gewoon de volgende ronde kosten he. Slaat nergens op dit.
Gvd joh
ga ff lekker met pensioen ofzo, randebiel
Ik ga me nog amuseren met de reacties te volgen
Natuurlijk wel 2x een randgeval. Vind dat ze zoals bij tennis 3x de kans moeten krijgen om videobeelden op te vragen
0 - 2
0 - 2
Last edited by nielstil on 07 Dec 2011 21:26, edited 1 time in total.
-
C
Gaan we hier nou off-topic over The Prophet?Pommer wrote:Gvd johga ff lekker met pensioen ofzo, randebiel
-
A
wat een draak
En haal daley de blinde er ook eens af. de tering...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ok...
ZIEKTE grensrechter, Portugal mag van mij samen met Frankrijk los van Europa schieten en zinken in de oceaan.
ZIEKTE grensrechter, Portugal mag van mij samen met Frankrijk los van Europa schieten en zinken in de oceaan.
-
A
Idd, Hoofdpijn grens. Wat een onterechte bedoelingSkedoedelefloeps wrote:ok...
-
C
haha, ik lol hem nu echt hard.
ik vind dit echt GE-NIE-TEN!
Me 2robkuh1990 wrote:haha, ik lol hem nu echt hard.
-
A
Kerel zelfs de neutrale kijker moet dit schan-da-lig vinden?robkuh1990 wrote:haha, ik lol hem nu echt hard.
Het is ook schandalig, maar dan kan het nog wel genieten zijn.
-
C
Je weet dat ik een rood-witte bril op heb heAlmighty wrote:Kerel zelfs de neutrale kijker moet dit schan-da-lig vinden?robkuh1990 wrote:haha, ik lol hem nu echt hard.
Lucky Ajax werden ze toch genoemd... Nou lucky...
Ik ben al 10 jaar voor Madrid dus ik mag genietenAlmighty wrote:Kerel zelfs de neutrale kijker moet dit schan-da-lig vinden?robkuh1990 wrote:haha, ik lol hem nu echt hard.
-
A
Oja, jullie waren PSV'ers, nevermind dan 
Geertje Wilders doe dr wat aan!!!!nielstil wrote:Ik ben al 10 jaar voor Madrid dus ik mag genietenAlmighty wrote:Kerel zelfs de neutrale kijker moet dit schan-da-lig vinden?robkuh1990 wrote:haha, ik lol hem nu echt hard.
-
C
Almighty wrote:Oja, jullie waren PSV'ers, nevermind dan
Heeft Wilders in België wat te zeggen danmrazura wrote:Geertje Wilders doe dr wat aan!!!!nielstil wrote: Ik ben al 10 jaar voor Madrid dus ik mag genieten
-
A
Ik ga nu bij een vriend kijken, zijn broer is he-le-maal de weg kwijt, op de tv lopen kitsen enzo haha
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Was t maar zo, deden ze iig nog iets in dat bokke landje wat van belang speeltnielstil wrote:Heeft Wilders in België wat te zeggen danmrazura wrote:Geertje Wilders doe dr wat aan!!!!nielstil wrote: Ik ben al 10 jaar voor Madrid dus ik mag genieten
Hahaha nu nog een paar keer die goals. Wat slecht van Anita zeg